یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

دوشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۳۲ ب.ظ | علی | ۰ نظر

خوب خونه خالی ام و نوحه گذاشتم به بهانه ی قلیان کشیدنم و کمی اشک ریختم و لطف بالا شامل شد فقط دونکته بگم و بعدشم رفتم شاهین گوش دادن چون با نوشتن نکات روی کاغذ حالم عوض شد و  اشکم چشم تموم و اما نکته ی اول درمورد اشک جنسی زنان که نورانی و زیبا هستن و سراغ مان و از زیبایی و اخلاص اون ها اشک جنسی ما روان بود و چون به یاد زن مومن بود و نه حالا حتما نگاه جنسی داشتن به نقاط اون ها بلکه با ذکر بود و حتما حتما ما نیاز جنسی نداریم طبق آخرین عملیات بلکه زن لطیفه و اگه فکر کنیم درموردشون خواستنی هستن و چون ما تا حالا دخول نداشتیم و مجردیم واردشون که نمیشیم بلکه دو طرفه همو میخوایم و ذکر میگیم و چون به یادشون هستیم این اشک جنسی که به خودارضایی نکشید خعلی خوبه و دوا میشه اگه به منی نرسه کار و تجسم از راه دور ما ولی نکته ی اول اینه که ولی اشک دیده و چشم رو که من مثلا نوحه گوش کردم به یاد مثلا رهبر عزیزمون جاری شد و ایشان باب الله هستن و توانستم کمی اتصال پیدا کنم در این محرم به امام حسین یعنی باید ایشان بخوان و راضی باشن و یاری بدن و زنان رو بگیرند و بخوان تا ما وصل شویم و دیگه اسن اشک چشم ما مثل اشک جنسی نبود و مردانه و به یاد بزرگان جاری شد و سبک شدیم وگرنه امسال نتونستم برای امامم گریه کنم و وصل نمیشدم و توی این هواها نبودم و جنسی شد متعصفانه و سیمم به حضرت امام حسین و قمربنی هاشم و امام زمان وصل نمیشد و گریه نداشتم پس اولا باید شهدای زنده بخوان از پایین که ما بریم بالا این یک نکته و نکته بعد اینکه تا موقعی که ما نیاز جنسی داشته باشیم امام زمان دوره از ما چون تواضع نداریم و غرور داریم و در راه ایشان مستقیم نیستیم لذا ایشان روی زن ها فشار میاره که به سراغمون بیان و از نزدیک ممکنه به دادمون نرسن خعلی شده که من گناه کردم و رفتم غسل کردم و امام زمانی و زیبا شدم و با گناه مساله حل شد ولی موقتا ولی سرت کلاه رفته اگر هیجده رو رد کردی وگرنه مطلقا نباید نوجوان مخصوصا فکر جنسی کنه وگرنه خعلی بد میشه اگر به گناه بیافته چون حساسه و دوباره جوگیر شدم تا دوباره خارج شویم از حالت خودیت لذا وقتی شاخت بشکنه و ارضای جنسی شی نزدیکت میشن ملکوت ولی ما با گناه مسئله دار حل میکردیم ولی الان راهنمایی شدیم و قراره دیگه خود ارضایی نداشته باشیم فقط در همون حد اشک جنسی هم کفایت میکنه لذا شیاطین ولت نمیکنن و قراره موضع جدید بگیرن و از راه جدید بیان که باید مراقب بود در این سلوک جنسی و اشک معنوی که باید دوتاش برقرار شه تا کامل شیم حتی بدون ازدواج وگرنه کسی که ازدواج کرد شیاطین بسیار ناراحت میشن و همش میخان اختلاف درست کنن که مفسد بشن و طلاق بگیرن برن دنبال فساد لذا چون دستگاه و سیستم ازدباج سخت شده و مشکل شده و باید حتما جوان ها به نبوغ برسن و مرد شن درمقابل شیاطین که فتنه میکنن مخصوصا در شهرهای بزرگ در خانواده کنار زن لذا ما این روش هارو گفتیم وگرنه ازدواج که حقه 

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی