یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

مشخصات بلاگ
یا قاضی الحاجات

ای علم افراشته در عالمین / اکشف کربی بحق الحسین

بایگانی

۵۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

امروز تو خواب داشتم خواب میدیدم که مسولیت داشتم و حرفام برای فوتبالیستا مهم بود و میخواستم دو نکته ی مهم رو بهشون گوش زد کنم تا موفق باشن اولش اینه که تا فوتبالیستای ما ترس داشته باشن موفق نمیشن و باید ترسشون بریزه و جوانند دیگه میترسن از مردم از تشکیلات از تماشاچی از مربی جگحتی از بازیکن حریف از پلیس از شرایطی که براشون چیده شده و این ترس نمیزاره گل بزنن و درست بازی کنن و شرایط روانی حتی دینی رو باید براشون حتما چید و در واقعیت نه کاذبا باید ترسشون بریزه باید خودشون وارد تشکیلات جاسوسی و پلیسی که نظارت میکنه بشن و از نزدیک ببینن البته شاید اینکار موفید و مفید باشه چون امام علی میفرماید از چیزی که میترسی غوطه ور شو درش البته دقیق یادم نمیاد یا خودتو بانداز به دلش ولی ما فضامون فضای تهدیده فضای فحشه فضای بده برای بازیکنان فوتبال و سرنوشتشون معلوم و تعیین شده و بیمه نیست حتی حالشون و بهشون نمیرسیم قبلانا دهه ی هفتاد و شصت همه دست به دست هم میدادن و فوتبالیست ها رو همه حمایت میکردن و دلسوزانه حتی میانسالان طرفدار بودن ولی الان تخریبشون میکنیم و خوب میترسه و درست بازی نمیکنه دیگه دومین عامل هم همته که باید تلاش کنه خود فوتبالیست تا موفق باشن بله دست از تلاش ورنداره و مغرور نشه و پول پرست نشه و از جان مایه بزاره دیگه که این همت هم خعلی مهمه که بازیکنان تا یه حدی تلاش میکنن و سرد میشن بعد از مدتی اینم فضاش بده و میگن چرا ما انقدر تلاش کنیم و نتیجه نگیریم یا مغرور میشن میگن چه فایده اینم بده ورزشکار باید بدووه

من خودم هم ترسو هستم هم تنبل مثلا اگه برم آمریکا ختی به طور غیر مستقیم یه فحشی بشنوما دیگه نمیتونم والبیال بازی کنم درست اگه تو تیم ملی بودم مثلا و چه برسه این همه تشکیلات و بوق و سر صدا توی ایران اگه حتی یه دونه بوق میزدن و صدام میکردن و طرفداری ازم میکردن دیگه نمیتونستم درست بازی کنم و میریختم بهم اینا هم که بازی میکنن هم همتشون زیاده هم عادت دارن به فضا وگرنه نمیشه بازی کرد با این همه صدا!!! 

امروز توی لنزور زیر عکسم یه بزرگواری نوشته بود خدا دروغگویان را دوست ندارد حالا من خودشناس نیستم ولی میدونم لااقل به خدا که خعلی ذروغ گفتم حالا میتونه خدایی باشه که در دل بزرگان هست باشه نه خدای کعبه!! لذا نمیدونم دقیق کجا و کارم کجا گیره میتونه دروغ هایی باشه که سر نماز به خدا میگم میتونه دروغ هایی باشه که تو وبلاگ دادم ولی من که ارتباط و صحبت خاصی نمیکنم به خدا چه برسه بخوام دروغ هم بگم و کلا رانده شده ام!! خدایا منو برگردون جبران کنم و همش فکر میکردم و تربیت شده بودم اینطوری که نباید به خلق خدا دروغ گفت ولی انگار با وبلاگم افکار عمومی رو گول زدم مخصوصا چندین سال قبل که همش درمورد خدا طوری مینوشتم که انگار عارف کامل هستم ولی الانم روزی صحبت و وبلاگدهی با خدا رو ندارم یه دلیلش همین دروغاست و دروعگو هم کم حافظه است لذا اصلا یادم نمیاد چی به خدا گفتم در وبلاگ و وعده هام چی بوده اصلا!! و وبلاگامم پاک کردم و دسترسی ندارم ولی دل مومنین از دستم خونه چون تند مینوشتم و انگار نوری نبوده جز من حالا برعکس شده ام خدایا بگدر از ما و دوست شو با ما.ضخیم



72

  • 227 تصویر

  • خوب ما موسافرت بودیم برگشتیم خونه و از فردا باید روزه بگیرم و نمازام کامل چه عالمی داشتیما کاشکه میشد همه چیزو فروخت یه زندگی نویی رو تو مشهد به اکتفاف خانواده آغاز کرد با جاسوسانی تازه نفس خخخ خلاصه آقا دو موضوع دارم که بگم یکی درمورد حکومت دنیای مجاز که آقا اکثرا جوان ها هستند و اطلاعات صحیح و درست و کامل نیست در فضای اینترنت و موبایل و پیرمردای ما که نورانی هستند حظور کمرنگی دارن و ما هم تارازان ماجرا برای خودمون اینجا با حماینی که از اول نمیشد و الان هم که زنده ایم خودش زیاده حکومتی برقرار کردیم کلیپ و عکس و وبلاگ و اینا هم در حدمتیم  ولی اولا در این حکومت هرکسی تمیتونه بیاد بالا و باید بسوزه و بسازه و جا باز کنه دوما که مهمتره اینه که هرکس حکومت اینرنتی داشت و فضا براش چیدن که بنویسه و طغیان کنه و اجازه دادن بیاد بالا و فیلترش نکردن به این معنا نیست که واقعا حکومت الهی هم داره نه بابا امام حسین از همه کس لایق تر و سزاوارتر بود که پادشاه دنیا و آخرت بشه ولی نشد!! یعنی نزاشتن پس شما ممکنه نورانی باشی و لیاقتت خعلی بیشتر از من باشه ولی من آشنا هستم و جا باز کردم و پرادعا و مغرور و متکبرانه خودم رو گنده کردم و با احساسات بازی کردم وگرنه به این معنا نیست که شایستگیشو داشتم و هم شما اگه لایق تری باید جاسوسان اول جا باز کنی و پدر و مادرت رو اسیر کنند تا دو لفمه چیز بتوتی بنویسی و خون دل باید خورد و راحت نیست و اجازه نمیدن مخصوصا مثلا شعل هم داشته باشم اگر و اگر داشتم اول از نون خوردن می انداختنمون لذا زبان بخواد باز شه کار میخواد و پدر آدم رو در میارن مگه مملکت بی صاحبه؟؟ اینم میگم که حسودی نکنید و فکر نکنید بهمون خوش میگذره آره مرض دارم که وبلاگ می نویسم ولی خلاصه خبره ی کار نیستم و تسلط بر من دیگه کاملا حصول یافته است و شهوت پرست طغیان دیده گر نیستم و نمیتونمم ولی کار میخواد و زبان های شما بسته است میدونم میدونم بهتر از من میفهمید و مشکلات رو میدونید و من عقلم سوار بر قرصه لذا همین دیگه من میرم تو حرم و کوچه و اجتماع بدون قضاوت خاصی میفهمم که مردم خعلی با شعور تر و فهمیم تر از منن و من اینجا هم وبلاگ میننویسم گذشته از شخصیت و شخصی یاوری میشم و کمکم میکنن حالا موضوع بعدی که داشتم امروز فکر میکردم وقتی از هتل بیرون میومدیم یه ساختمان نیمه کاره جلوی اتوبوس بود که توقف داشتیم بعد دیدیم که من شخصا حالا که داره پست شخصی ساخته میشه میگیم شخصا اینکه شخصا آدمی هستم که اول کار میکنم بعد فکر کار میکنم یعنی اگه بخوام آپارتمان بسازما اول کلا مردم ما اینجوریه تفکرشون که تدبیر و هماهنگی و تعقلشون مشکل داره اول ساختمان رو میسازم بعد به فکر لوله ی آب و برق می افتم دست خودم هم نیست تخصص ندارم و درسش رو نخوندم ولی خوبه فکر کنیم در این دنیای مدرن که چقدر کار شده که این آپارتمان ساخته شده و یکم از عقلمون کار بکشیم و تفکر کنیم که چطوری شیر دستشویی که باز میکنیم آب میاد و آب از کجا اومد وچفدر نقشه و فکر شده البته زنان حساس تر میشن چون ساختمان سازی کمتر مربوط به زنانه و زن ضعف داره انگارا و اعتماد به نفسش کمه و همش انگار ضایه است لذا از زنانی که اعتماد به نفس بالایی دارن خوشم میاد بله کسی که مثلا هتل میسازه دیگه امتحان نمیکنه در ساخت یک در کوچیک حتی و همه چیز محسابه شده ولی ما کارامون هردنبیل و امتحانیه و دیگه یارو ریسک نمیکنه و شانسکی نمیسازه و بار اولشم نیست ازاینکارا

    فَإِنَّهُمْ یَوْمَئِذٍ فِی الْعَذَابِ مُشْتَرِکُونَ ﴿۳۳﴾

    (آری) ما اینگونه با مجرمان رفتار می‏کنیم. (۳۴)

     

    إِنَّا کَذَلِکَ نَفْعَلُ بِالْمُجْرِمِینَ ﴿۳۴﴾

    چرا که وقتی به آنها لا اله الا الله گفته می‏شد استکبار می‏کردند. (۳۵)

     

    إِنَّهُمْ کَانُوا إِذَا قِیلَ لَهُمْ لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ یَسْتَکْبِرُونَ﴿۳۵﴾

    و پیوسته می‏گفتند: آیا ما خدایان خود را به خاطر شاعر دیوانه‏ای رها کنیم؟! (۳۶)

     

    وَیَقُولُونَ أَئِنَّا لَتَارِکُوا آلِهَتِنَا لِشَاعِرٍ مَّجْنُونٍ ﴿۳۶﴾

    چنین نیست، او حق آورده، و پیامبران پیشین را تصدیق کرده است. (۳۷)

     

    بَلْ جَاء بِالْحَقِّ وَصَدَّقَ الْمُرْسَلِینَ ﴿۳۷﴾

    اما شما (مستکبران کوردل) به طور مسلم عذاب دردناک (الهی) را خواهید چشید. (۳۸)

     

    إِنَّکُمْ لَذَائِقُو الْعَذَابِ الْأَلِیمِ ﴿۳۸﴾

    و جز به اعمالی که انجام می‏دادید جزا داده نمی‏شوید. (۳۹)

     

    وَمَا تُجْزَوْنَ إِلَّا مَا کُنتُمْ تَعْمَلُونَ ﴿۳۹﴾

    جز بندگان مخلص پروردگار (که از همه این مجازاتها برکنارند). (۴۰)

     

    إِلَّا عِبَادَ اللَّهِ الْمُخْلَصِینَ ﴿۴۰﴾

    خوب ماه مبارکه رمضانه و طاعات و عباداتتون هم قبول باشد آقا ما توحرم نشسته بودیم و میخواستیم از خودمون عکس بگیریم ولی ژستم خوب درنمیومد و حال معنویم هم خوب نبود لذا قرآن بازکردیم و سوره ی یس رو خوندم تا اینکه رسیدم به پایان سوره و سوره ی بعدش یعنی صافات و حال نمیکردم و معنویتم رو دزدیده بودن چی شده بود خدا میدونه لذا گفتم یه فکری بکنم و ترجمه کنم خودم و بعدشم ترجمه ی خودم رو منطبق بدم و همش با اینکه تو حرم بودم وسوسه ی شیطانی میشدم که مثلا یکی اش این بود که حالا کفشم چی میشه و اینا تا اینکه از عقلم کار کشیدم و وسوسه ها رو بی اعتنایی کردم و همین آیاتی که گذاشتم رو بیشتر متمرکز شدم و دو آیه ش رو تو این ماه مبارک فکر کردم تو حرم امام رضا علیه السلام و نکته هایی جلب توجه کرد این آیات که انتخاب کردم درمورد عذاب گرفتن مشرکانه یکی از آیات هست که این بت پرستان که عذاب خواهند شد میگن که آیا ما خدایامون رو به خاطر یک شاعر مجنون رها کنیم؟؟ در آیه ی ۳۶ بله نکته اینه که جلب توجه کرد که آقا اینا فشاری روشون نبوده از حکومت و میتونستند که اینکارو بکنن و بت هارو بشکنن و خدارو پرستش کنن و مانند دوران ابراهیم خلیل الله نبوده که عذابشون کنند این یک نکته که خودشونم میدونن کارشون غلطه و پی برده اند و اتمام حجت شاید شده اند ولی اصرار میکنن بر شرک خود به این بهانه که پیامبر نعوذ بالله شاعری مجنون و شخص ضعیف باشه که قدرت و ثروت نداره و میشه بحث کرد بیشتر که چه شرایطی داشتن و ما داریم کلا آیه ی بعدی که تفکر کردم آیه ی چهل هست از سوره صافات که میفرماید الا عبادالله المخلصین که آقا این مخلصین اولا شرایطی داشتن و صفات خوبی اینا به کنار بلکه اصلا بت پرستی جایزه براشون یعنی خدا میگه اگه بت هم بپزستیدن عذاب نمیشید ای مخلصین البته این نشون میده که مخلصین رندند نه اینکه واقعا مشرک باشند بلکه جلوی ما فیلم بازی میکنن حالا نه اینکه نماز نخونیم بعد بگیم رند و مخلصیما بلکه بت پرستی و شرک تغییر نموده کلا البته این آیه شرایط بده مخلصین رو هم نشون میدهد که ممکنه مانند شرایط ابراهیم ع مجبور شده اند که ظاهرا بت پرستیدن

    من دیدم تمرکز ندارم و همش تو حرم چشمم بیشتر به زنان مورد توجه بود تا مردان و خدا هم نمیگه یه کاری بکن که دلزده بشی از زنان و دخترا و علاقه نداشته باشی بلکه میفرماید چشمتو خودت کنترل کن و با زورم شده نبین همینم اتفاقا یه بت پرستیه که گفتم لذا تو راه حرم داشتم به معنای رب السماوات و الارض فکر میکردم و خواستم ذکر بگم و بیخیال مردم باشم ولی خدا در منظر چشمام بزرگ نبود و جهان و زمین و آسمان هم برام دلبری نکرد از بس خودمو بزرگ جلوه دادم و میبینم بلکه فهمیدم ما کلا تو دنیا سرکاریم یعنی نمیفهمیم وقتی یه پیره مرد با عصا داره میاد زیارت حضرت آیا من سره کار نیستم وقتیب این پیرزن و پیرمرد بهشون بگی میبرمت یه جا که بهشته یه سفر مثلا به کیش حاظر نیست بیاد ولی این همه خودش رو به زحمت مب اندازن با عصا و ویلچر درحالت خواری و ضعف به یه امیدی میان حرم حالا آیا من خواب نیستم؟کی منو بیدار میکنه چرا بیدار نمیشیم و قدر حضرت رو نمیدونیم؟؟!! یه نکته ی دیگرم همین تفکر در قرآنه که زود و تند از آیات نگذریم و چند بار متن آیه رو بخونیم و از عقلمون کار بکشیم حتی اگر شده در ترجمه کردن صرف باشه بعد تطبیق بدیم و اگه توی ماه مبارک رمضان هر آیه به منزله ی خواندن کل قرآن هست تکرارشم و تمرکز برروشم همونه و همش زیاد خوندن نیست و حتی تکرار و تمرکز روی آیه بهتره

    خعلی وقتا ما خودمون دلمون رو اختیارا با گناه مثلا باز میکنیم و اینا وارد قلب ما میشن یعنی هم اختیار راه داره برای شیاطین که با انتخاب خودمونه و هم خعلی وختا کار از بیخ خرابه و دیگه دست ما نیست و اینا مسلط شده اند بر ما و دیگه خانه ی دل ما رو صاحبند و اختیار دست ما نیست یعنی فکری نمیکنیم مگر به اختیار شیاطین یعنی شیطانه داره وسوسه میکنه ها ولی حرف دله ماست واگه یه جادوگر پیدا بشه بگه تو نماز مثلا توداشتی به این فکر میکردی که غذای امشب اینه اگه گفت و درست بود دیگه خجالت کشیدن نداره و اونم غیب نمیگه چون ما صاحب دل خودمون نبودیم و درد دل و افکار خودمون از جای دیگری است لذا تا میتونیم باید اولا ذکر بگیم یعنی از یاد خدا غافل نشیم که همونطور که آیه ی خطرناک رو خواندم قبلا اینا اگه یاد خدا غافل شی اصلا خدا خودش شیطانی رو میزاره و دیگه خودمونم با کارامون باز نزاریم گذشته از یاد به چیزای فاسد و بد فکر نکنیم مثلا که اینا هم راهیه برای ورود شیطان و هم خودش غفلتی است از خداوند متعال

    خوب ماه مبارک رمضان داره آغاز میشه و من زائر امام رضام امروزم رفته بودیم گشتزنی و تازه برمیگردیم و من دوتا سیم تو گوشم بودو آهنگ گوش میدادم و یه تسبی هم خریده بودم تو دستم یه روش رسیدم نه اینکه وحی شده باشه مستقیم بلکه رسوندن دیگه!!! و روش میگه که درجاهایی که تمرکز صددرصد نیست مثلا یا تلوزیون نگاه کنیم یا ذکر بگیم اگه بخوایم ذکر بگیم باید تمرکز داشت حتما ولی تمرکز نداریم مخصوصا من خلاصه هرکی هم ذکربگه دعوا میشه دیگه چه برسه تو راه و اتوبوس یا تلوزیون دیدن لذا کاری که میشه کرد اینه که شما تسبیح دست میگیری و من آهنگ هم گوش میدادم و سیم توگوشم بود خلاصه بعد تعداد تسبیح رو دانه هاشو دقیق میشماری اگه درست درومد جایزه اش اینه که گردش بعدی تسبیح رو ذکر خدا بگی ولی اگه شمردی و دقیق نبود باید از اول بشماری اینطوری شیاطین درگیر میشن تمرکزت هم برای ذکر الهی و قدر دانستن ذکر بالا میره من کسانی رو هم که حواسم بود رو از نزدیکام دعا کردم و آیت الله علم الهدی امام جمعه ی شهر مشهد رو از نزدیک دره ورودی وارد شدن به حرم برای بار اول که میرفتم زیارت کردم و سلام کردم و جواب دادن و کلی خوشال شدم واقعا چه هیبتی داشتن از نزدیک و همچنین یکی از اعضای فیتیله رو هم دیدم تو حرم و باز خوشال شدم و دعاشونم کردیم.
    ولی امروز که تو اتوبوس میگشتیم دیدم اوضاع بیریخت میشه و اگه ذاکری باید ذکر های مختلف رو بلد باشی وگرنه حرمتت رو اینا میشکنن مثلا سمت راست بدن ماله تو نیست ولی اگر سمت چپ درد گرفت هشداره که داری خودت ضرر میزنی یعنی مربوط به خودته کلا طرف چپ و اینا رازه و قربت میخاد و وسواسی میشی شما یه وقت خلاصه بعضی مواقع باید درهنگام آسیب بگویی پدرسگ همون دله امام رضایی که ذکر میگفت اگه فحش بده بعد فرشته ها رسیدگی میکنن همشم ایراد از ما نیست که اشتباه کرده باشیم بلکه باید ذکر عوض و فحشم بدی در شرایط عمومی خاص ولی کلا درد هشداره وگرنه چیز خاصی نباید آموزش داد و گرفت از این طریق

    یکی از مباحثی که دید خودمم خراب بود درمورد و سخته باز کردنش رو مطرح میکنم اما نه دقیق البته نمیگم به جنگ دشمن نباید رفت و دست رو دست گذاشت و دعا و جهاد نکرد بلکه شما میگی چرا امام زمان نمیاد ریشه ی این کفار و آل سعودی که بدتر از دوران جهالت شده اند رو و مردم یمن رو  میکشن مظلومانه رو بخشکاند شما اینطوری با امام زمانت بد نشو چرا هیچ وقت نمبای بگی چرا سیل نمیاد تو عربستان و تقصیر خدا نمیاندازی و تقصیر امام زمان (عج) می اندازی وقتی هر صفت و شرابطی رو برای خدا بچینیم ما بلکه باید برای امام زمان و جانشینش بر زمین هم چید اگه زلزله نمیاد تو عربستان دلیل داره که در این بحث و عقلش به ما نمیرسه و تقصیر امام زمان نیست که  خودش تنها پاشه بره چنگه بلکه وقتی اتمام حجت شد و ظهورش دیگه اون وقت وقت امتحان بشریت انقضا یافته وقدرت قدرت الهی است و خدا مسلمین رو نجات میده توسط امام زمان شما به امام زمان به عنوان یک شخص ناجی نگاه نباید کرد به عنوان ولی خدا و خواسته ی خدا نگاه کرد بلکه اگه امام علی (ع) داشت میجنگید مثلا در صفین اینا داشتن با خدا بازی میکردن و همین الانم ما داریم بازی میکنیم با امام زمان(عج)!!!حالا نکته رو درست نرسوندم و بحث مفصلی میشه کرد که باید کارشناسانه باشه و به عقل من نمیخوره من فقط به دلم خورد که نقش خدا و امام زمان یکیه و شخصی نیست اگه میگیم خدا نجات بده یا امام زمان یکیه و دعا و یاوری خدا و امامان خعلی تاثیر داره. همین الانم امام زمان اگه بخواد ما عذاب میشیم از کجا معلوم عذاب ما سختر از تکفیری های وهاب نباشه؟ لذا شما بد و خوب رو مردم بیگناه رو جدا کن از این کثافتا اون وقت ما موشک میزنیم به شهرهایی که توش القاعده و داعشه و یادمه یه زمانی از آیت الله بهجت (ره) می پرسیدند که شما میتونی با ذکر صدام لعنه الله رو بکشی میگفت بله ما میتونیم با ذکر همچین کارایی بکنیم ولی از کجا معلوم که وضع مردم عراق بدتر نشه؟ یه همچین چیزایی میگفتند که دقیق یادم نیست مثلا همین داعش بعد از صدام اومد که ببینید چه جنایت هایی میکنه وآمریکا اومد به ظاهر عراق رو نجات داد از دست صدام حالا چه شد!!؟؟و قکر کنم آقای بهجت (ره) میگفتن ما بلدیم و میتونیم ولی اجازه ی همچین کارایی نداریم که با ذکر آدم بکشیم یعنی اگر اینکارو کرده بودند و وضع بدتر میشد و داعش میومدا اونوقت توی کشتار امروز مردم عراق و گناه بزرگش ایشون شریک بودند آیت الله بهجت !!! استغفرالله!



    خوب ما انشالا فردا عازم به زیارت امام رضام(ع) و از طرف مخابرات اداره ی بابام چیدن فضا رو که با هاپیما یعنی هواپیما یه سفری بریم خدا خیرشونم بده خوب در مبحث آداب و فضا چیدن و بودیم که روضه گوش بدهیم تا درد و غم هامون مخصوصا رفع بشه و مخالف شادی نیستیم هرچه جای خود ولی وقتی گناهکاریم بلخره باید اگه آدم عادی و نرمالی باشیم باید توبه کنیم و گریه هم ناراحتی ظاهری میاره هم شادی و سبک شدن لذا در مبخث آداب بودیم طوری که یادمه اینکه اولا باید هنگام حال کردن و مهمانی اجتماعی مثل قلیان که فرا میخوانیم فرشته ها و شهدا و شمارا و انتظار اینه که بهترین فضا ها رو داشته باشیم درفضای اجتماعی وخ هنگام قلیان یعنی بهترین روضه ها و نوحه ها رو گوش بدهیم اگه واقعا میل و خال هست ومن توجیه نمیکنم کار غلط قلیان رو ولی داریم حالم میکنیم لذا باید برای مهمان ها بهترین ها رو داشته باشیم یعتی حالا که جمع شدن ایتا یا مثلا در مبحث بالاتر و مقدس یعنی مجالسی که سینه زنی هست شما حق نداری خعلی چیزایی رو آماده کنی و بخونی برای عزاداران و فرشته ها و ذکر مصیبت کنی و فضا دست ما نیست و از بالا میچینن ولی حالا وقتی داریم تو خونه و خلوت و بدور از قلیان و  تمرکز اجتماع و اینا هستیم فضا دست منه قلیان کش نیست و پست تز از من ها و ما هم در تمرکز جمع نیستیم در خلوت و در خلوت شهدا و فرشته ها غالبند و فضای اون ها هست و هرچی خواستیم  مثلا میریم به مدت مثلا یک ساعت گوش میدیم روضه ها ونوحه ها رو و فضا دست ما نیست و ما در خلوت ادمین نیستیم و نوحه خون و بدور از تمرکز شما ییم و اینجام دست ما نیست و اونجا هم در هنگام روضه ها و نوحه هایی چون حاج مخمود کریمی که فرشته ها و امامان دوستش دارند و قوی هست ایشان یعنی حاج محمود  فضا طوریه که انگار مستقیم هست و پخش زنده است نه برای من و مطرح شدن منا بلکه یعنی فرشته ها و شهدا خظور دارند و ممکنه هر لخظه ارتباط بگیریم... و افرادی که جاشون خالی است و مظلوم ترین هستند در عالم خضر (ع) و عیسی (ع) هستند که مطرح نمیشند و یاد ایشان خعلی مفیده چون مظلومند نور زیادی دارند که هرکس نمیتونه بهشون برسه و هرکس رسید بهشون استاد و ادمین خواهد شد و روضه خوانعالم بالا که به ما میرسه خعلی هاش از این دوبزرکواره اگه رسید و مطرح نمیشن اینا کارشون وگرنه بار دنیا روی دوششونه و سخته یاد کردنشون چون اونا دارن مارو یاد میکنن و در قلیان امشب ما چیزی که بیشتر میچسبید و فضا رو آماده درست میکرد و آروم موقع قلیان کشیدن من چون تمرکز اجتماعی بود ذکر حضرت زیبب و فاطمه علیهم السلام هم بود البته همه ی روضه ها خوبه ولی زمان و فضا میخواد که شما باید هنگام حال کردن بهترین ها رو داشته باشی ولی در هنگام خلوت و غیر حال کردن وتمرکز شما بشین فله ای روضه گوش بده ولی وقتی مهمان ها هستند باید اونا هم داشت که بعدا باید روضه ها رو گلچین کنم برای مهمان ها و مثلا حضرت اباالفضل روضه اش خوبه برای مهمان ها همیشه ولی جبر نیست که همش روضه ی امام حسین (ع) رو گوش بدیم وتوع روضه و حرفش مهمه چون من موقع قلیان فله ای گوش میدادم و دل نمیدادن بهم و کیف نمیکردم ممکنه و فضای مهمان ها و چیزی که میخواستن نمیشد البته منظور از فضای مهمان ها و تمرکز یعنی ووقتی انتظار دارند از ما و نگاهمون میکننه وگرنه من تو اتاقم ظاهرا کسی نبودش که قلیان میکشیدم ولی من دفعه ی قبل دعوت کردم که شماهم باشید اگه یادتونه هنگام روضه ها لذا فضا اینطوری بود و مهمانی خاص

    اینارو هم که عزض میکنم چون روزگارم سیاهه میگما چون ما توی مهمانی و تمرکز جلوی همه از فیلتر رد میشیدیمه و گناه میکردیمه وگرنه باید خدا به خوبی های ما نگاه کند که وضعمون خیلی خرابه و ایندفعه روضه ی حضرت اباالفضل خوبی بود و در بین مداحی یه کم از حضرت ابالفضل که داشت میخواند از حضرت زهرا هم یه دو سه خطی خواندند که بهتر شد فضا وگرنه لیاقت نداریم ما روضه ی حضرت زهرا (س) رو گوش دهیم.

    حالا میخوایم یه ذکر تجسمی مصیبت کنیم بعد از کشته شدن حسین(ع) و شهادت یاران بچه ها کوچک بودند و پسری سه ساله در بین راه شام به اطراف میرفت و با تازیانه میزدندش و دلیلی میاوردن و میگفتن ولی بچه نمی دانست چرا کتک خورده پیش عمه اش زینب میرفت و گریه میکرد بعد نمی دانم چگونه عمه زینب(ع) بهش تفهمیم میکرد که گناهش چه بوده که کتک خورده  تا دیگه نره و کنک نخوره با تازیانه و شاید همانا همان دلیل دشمن رو تکرار میکرد که به این دلیل که دور شده ای از کاروان کتک خورده ای!!! پیش عمه هم میماند عمه کتک میخورد .... همان عمه زینبی(ُس) و دخترهای همراه او که در شام برای ورود به مجلس شراب مجبور میشدند خودشان را آرایش و آماده کنند.در عین مصیبت زدگی و پریشانی و بدور از حجاب... لعنه الله علی القوم الظالمین

    یه چندتا نکته داشتم تو سیر مینوشتم سیر قلیونی که یه مرتبه راحتم کرد حاج محمود و گفتش اتفاقی تو نوحه بود که (در محظر ما یا مکتب ما سوختن آداب ندارد!!!) بله این عرفان و نوحه ی عملیه که شما داری میسوزی و اشک میریزی دیگه اینجا رها شده ای و دست خودت نیست و مثل سیاست و به حظور شما عرض شود که روانشناختی نیست که بشینن مخمون رو بریزن رو کاغذ که چه باید کرد در هنگام نوحه هرکس خودش میدونه شما ممکنه من نوحه گوش میدم بخندی از من و مسخره بازی درآری ولی نهایت وصل و کمال وصل نوحه اشکه و هدف مطرح شدن ما نیست هدف مطرح شدن روضه خوان و صدای خوبش نیست ما گدایی هستیم که باید بهمون رحم بشه و دست ما چیزی نیست و آبرو هم نداریم که دست شمارو بگیریم و چیزی یادتون بدهیم!!!شما باید ببینی چقدر مصیبت رو درک کرده ای وقتی نوحه گوش میدی ولی از ما ایراد میگیرن اگه نوحه گوش بدیم مخصوصا قبلا به جزییات رفتار ما گیر میدادن اینا که اینطور باید بود و انوطور!!!و لذا از بد فضایی و بدچیدن فضا میریم قلیون میکشیم که گیر بهمون ندن اینا هنگام گوش دادن نوحه و نگن افسرده است و داریم حال میکنیم دیگه!وکلا سیستم رو و فضا رو عوض میکنه اگه نوحه گوش بدیم و تاثیر زیادی میزاره و اینا خوششون نمیاد و حال هم باید داشت و مقدماتش باید چید وگرنه ممکنه فرشته ها متناسب با وضعت عصبانی میشن و شیاطین رو دور میکنن لذا باید مقدمه چید هنگام نوحه گوش دادن وگرنه زنگ هشدار میزنن اگه ناگهانی گوش کنی و البته گریه کنان درک نمیشن و زبان حالشون حتی با شعر هم نیست اصلا گریه نمیزاره حرف بزنن و توضیح بدن وگرنه دعای صحیفه هست که نهایت گریه هست صحیفه ی سجادیه مخصوصا منظورم در دعاهای آمرزش و توبه ی صحیفه که گزیه باید کرد که شما و من عادی میخونیم اگه بخونیم و رد میشیم و حالمون مثله سنگدل هاست آخ که چقذر خوبه دعا بخونیم و حال داشته باشیم و گریه کنیم در محظر رب و سنی ها هم غلط میکنن اینا بلکه شهدا خدا میگه زنده است و با زنده میشه توسل داشت و دره درگاهش رفت پس لذا ما کاره ای نیستیم و باید از بالا بهمون لطف بشه و اگه میسوزی و اشک داری دیگه مودبی و آداب نداره و توضیحی نیست ولی اگر مثل من شده ای سنگدل باید فضا بچینن و گریه باندازن و روضه ی نظری باید توضیح داد وگرنه نوحه ی عملی و عرفان عملی توضیحی نیست و سینه به سینه همشون عاشقن که گریه میکنن و گریه هم نگاه ابی عبدالله به ماست که توجه داره نه اینکه خودمون مثلا خوبیم و اگه بعضی کارا مثل روضه نداشته باشیم همش خودمون رو بزرگ میکنیم و‌مطرح مثله من که رانده شده ام بس که گناهکارم اما نکته ی اول که نوشتم که یادم رفت بگم این بود که جنگ فکره بین ما و شیاطین یعنی شما نمیتونی به راحتی بزرگان و امامان رو یاد کنی و از خودت رها بشی و تمرکز کنی البته تمرکز روی یک شخص عادی ممکنه بد باشه به هر حال و ممکنه اگه قوی باشیم بریزه بهم یارو رو و اوضاع و روان و اینا و خوبه مرد و زن یعنی شوهر و همسر باید بر روی هم تمرکز داشته باشن و تفاهم ولی یاد کردن امامان خودش نوره و توسل بهشون مهمه و تور میگیریم و چیزی ازشون کم نمیشه و قوی ترین ها اند اگه به یادشون باشیم و به یاد بودن هم دست ما نیست باید خودشون بخوان که رحمت نازل بشه و ما فقیریم و مثل گداها مظلومه بیچاره لذا شیاطین هم نمیزارن شما از خودت خارج بشی و از فکرهای بیهوده و چیزایی که میخوان بهش فکر کنیم و یه مقدار سخته و تمرکز رو بهم میزنن که باید تمرین کرد و یه مقدارشم دست خودمونه که همت داشته باشیم و خودمون بالا روبخوایم لذا اگه حتی به بزرگان فکر کنیم هنگام نوحه و یک مصداق بارز و مشهود دیدنی مانند مجتهدان خعلی بهتر هست تا روضه و نوحه رو ربطش بدیم به خودمون و تجسم ساختن خوبه در کل در روضه ها لذا خعلی از شعرهای مداحان هم درحد امامان نیست و باید از خود خارج شد و اگر رابطه ی دیداری با ائمه هم نداریم و یا ارتباطمون با امامان قوی نیست باید مراجع رو در نظر گرفت نه  شخص خود و کلا باید دعاگوی همه هم بود و یاد کرد تا ادبمون نسبت به بزرگان زیاد بشه و قدر و مقام مراجع و امامان رو بدانیم در قالب اشعار خوب مداحان و اینطوریه که مرزق میشیم و چیزی بهمون میدن نه اینکه بلولیم در وهمیات خودمون یا خودمون رو گنده کنیم یا صرفا از صدای ظاهریه مداح خوشمون بیاد در حالیکه باطن و یادی نداریم اینا بده البته اشک داربم تا اشک یعنی تا اشک اومد نگو خوبه بلکه اشک برای شهدا با اشک برای خود با اشک برای امامان همش فرق داره اخلاصش و نوعش هم فرق داره و گرمی و سردی اش پس همش هدف اشک نیست!!! تا چه دیده باشیم تا چه در نظر باشه تا چقدر اخلاص و نفی خاطر خود؟؟و فرشته ها اشک مارو جمع میکنن مواظب باش فرشته ی نامقرب ساخته نشه از اشکامون از بی اخلاصی ها

    منم این نوحه های حاج محمود رو فعلا از سایت یاس مدیا دانلود کردم و اینارو گوش میدهم داشته باش

    بله ما دوباره سیر قلبونی داشتیم و هرچی هم گریه کنیم کمه و هرروز گریه و سیر کمه ولی اشک نریختم و فضا طوری بود که چون همراهیم کردین و بچه ی خوبی بودین با هم بریم جلو و اما ادب ادب که خعلی مهمه و کل دین ادبه کل دین حیا است و مام رفتیم اون خونه ی دیگرمون برای قلیون چون بابام نزاشت و قلیون رو هم گفتم که آوردم اینجا ولی نزاشت و دعوا کرد و مجبور شدم برم اون خونه ی دیگرمون و اونجا هم درست نمیشد نوشت وبلاگ چون اینترنت اینبار خراب شده بود و آنتن نمیداد و منم اگه بخوام بنویسم باید سریع بگم وگرنه تو فضا میمونم لذا زنگ زدم بیان دنبالم خلاصه در سیر قلیان دیدیم که درمورد ادب و آدابش صحبت کنیم چون بچه ها دارن میان با ما بالا و سیر قلیونی شون قوی نیست هنوز چون آدابش رو بلد نیستن و کلا هم دیدیم باید درمورد ادب هم حرف زد لذا ما یک مدل و عروسکی هستیم برای بزرگان که اینا به ما از عالم بالا طبق ادب وکارایی که میکنیم القا میکنن تا بنوسم برای شما و همیاریم میدن لذا شهدا و ارواح و حتی دوربین میره از نماز آیت الله بهجت رحمه الله فیلم میگیره این ریسکه اینکار که ایشون داره گریه میکنه تو نماز و ما مزاحمیم ولی کار بدی نیست که و هیچکه مدمت نمیکنه و ما هم یاد میگیریم و فضا رو میشناسیم و درس میگیریم از نماز ایشان و گریه هاشون دیگه حالا شده و اگه به دست نا اهل هم بیافته دیگه حالا شده نماز ایشون و مشکلی نیست!این یک نکته درمورد ایشان که آقا ارواح و شهدا و فرشته و ما فیلم نماز ایشون رو میبینیم و ما باید در این هنگام درس بگیریم نه زمانی که طرف داره گناه میکنه بشینیم جاسوسی کنیم که!!! و سیستم غلطه لذا هنگام روضه گوش دادن برین سراغ بزرگان که اینا رحمت هم به ما میدن و روضه ی اجتماعی داریم و خفایی که تو خانه بشینیم روضه گوش بدهیم و دو سیم بزاریم توی گوش و به ابا عبدالله فکر کنیم و گریه کنیم لذا چند تا ادب رو میگم درصورتیکه من خودم بی ادب ترین هام ولی شما هم گوش بدین تا روزی نازل بشه و بتونین قوی بشین و همپا جلو بیایم وگرنه صرف گوش دادن روضه تا ادب نباشه مشکل داره یعنی شما الان اولا روضه که گوش میدهی باید برای خودت تباشه و به فکر خودت نباشی که چه گرفتاری دارم باید دغدغه ات امام حسینی باشه نه که برای خودت گریه کنی و باید نفی خودت کنی در روضه و یاد امامان باشی و حتی تجسم کنی که چه شده و اگر روضه هم نباشه امامت رو تصور کن در عشق هم همینه مکتب بایدبه فکر روضه باشی چون روضه ها و نوحه ها یا عشق میکنیم یا مصیبته دیگه و باید به فگر امامت باشی تا رحمت نازل بشه بد اگه بودی میبنی دغدغه ی حسینی داری و میتونی مشکل جامعه رو رفع کنیم مثلا این عکس کنار وبلاگم رو از حضرت اباالفضل (ع) رو در نظر داشته باش و نوحه های خوب همچون حاج محمود رو گوش بده بعد نمیخاد در فکر وبلاگ باشی من الان خعلی از نکات دیگر موقه نوشتن خودش میباره و کمک میشیم و یه ادب دیگه همینه که قبل از قلیان و گوش دادن نوحه چون ما بد کاری کردیمو دنیا داره بد سرمون میاره که قلیان میکشیمو نوحه گوش میدیم لذا جوانان و نوجوانان سیمشون زود وصل میشه و اصلا نیاز به دود و لطمه زدن ندارن یه نکته ی ادب داشتن دیگه همینه که هر چی روضه گوش بدهیم و گریه کنیم کمه لذا آیت الله بهجت طبق یه شعری که آقای فاطمی نیا ره میگفتن باید دید که چه دیده اند که درنمازشون اینطوری گریه میکردن و اختیار دست خودشون نبوده داشته سرازیر میشده ولی مااگه تباکی هم کنیم خوبه ولی ما نمیدونیم آیت الله بهجت چی داشتن میدیدن که اینطوری گریه میکردن و ادب داشتن در نمازشون و شاید کسی هم نپرسیده که چه چیزی در نماز در ذهنشون میدیدن و مثل ما نبوده که تجسم بخوان بکنن بلکه جلوی چشمشون بوده ولی ما تباکی میکنیم و تمرین میکنیم که خوبی ها رو ببینیم ولی باور کنید مصبت و عزای امام حسین و قطعه قطعه شدنشون تماشایی نیست!!! یه ادب هم نمیدونم گفتم یا نه که باید توسل کنیم قبل از قلیان و فضای گریه رو درست کنیم یعنی ما اگه صدامون درآد خعلی از فتنه های توی خانه درست میشه اگه بگیم یه جند بارقبلش بگیم  یا حسین و ادب هست و کمک میشیم در سیرمون برای نوحه و اشک ولی زنان سخته که برای خودشون گریه نکنند و به فکر مصیبت باشن و فورا هرچی شد یاد بدبختی خودشون میافتن هنگام گریه که باید کار کرد و تمرین کرد و زیاد گریه کرد تا گناهمون بخشیده بشه بعد گریه شما سیمت وصل میشه و دیگه هرکی رو خواستی دعا کن و اینجا هم باید زرنگ باشی و مادر و پدر و بزرگان رو یاد کنی چون خدا همراهته و بی نصیب نزاری و در رحمت رو نبندی موقع گریه و بعدش دعا مستجابه و رحمت نازل حالا ختی گریه نکنی یه ادب دیگه اینه که موقع روضه علاوه بر اینکه به امامان قکر کنیم مثلا داریم قلیون میکشیم و نوحه گوش میدهیم و به فکر ابی عبدالله که هستیم پامون رو دراز نکنیم اینجا شهدا و شما حظور داری و فرشته ها ولی ارواح چیزای بدرو نمیبینن از ما و ناراحت میشن ارواح مقدس لذا ادب داشته باش ولی ارواح غیر مومن از گناه ما ناراحت میشد چون مومن نیستن و گناه مارو میبینن فضا اندوهگین میشه و ما موقع پیری از خعلی کارهای خوبمون در جوانی پشیمانیم و جلوی چشممون میاد که مثلا چرا به یک گربه سنگ پرتاب کردم در کودکیمون و میشینم اون موقع اگر مخلص بشیم گریه میکنیم و برای اینجور کارا توبه میکنیم اگه آدم بشیم لذا خعلی ادب مهمه ولی عیب نداره توی رختخواب پامون رو دراز کنیم و دو سیم بزاریم تو گوشمون و روضه گوش بدیم و اشک بریزیم در همه حال خوبه و پامون دراز باشه یانه من خودم موقه قلیان صدا پخش بود و سیم تو گوشم نبودش و فضا باید مودبانه تر باشه ولی وقتی سیم میزاری تو گوشت یه معنیش اینه که میخام آزاد باشم و ولم کنید راحت باشم و ادب هم مراحل داره خعلی کارای ما مودبانه است ولی برای بزرگان بی ادبیه محضه و هیچوقت اینکارارو نمیکنن مثلا قلیان نمیکشن چه برسن نوحه هم و آهنگ گوش نمیدن و غیره و لذا باید قضا رو طوری چید که به سمت روضه ها بریم و قبلانا هم سی دی روضه و ام پی تری و اینا نبوده و باید استفاده کرد و از گذشتگان سبقت گرفت منتهی اونایی که مخلص بوده اند قوی بوده اند و با شعرها حال میکردن و اشک میریختن ولی ما سختمونه و آسانتر اینه که مستقیم دو سیم بزاریم تو گوش و گریه برای امام حسین تمام رنج ها و غم ها زو ازبین میبره و مست میشیم و دیگه غم نداریم و چیز بدی حس نمیکینم و راحتیم و خوش ولی اگر گناه کنیم باز بعد گریه و نوحه مثل من غمگین و اقسرده میشیم و تکفیری میشیم ولی توبه به هر حال با روضه امکان پذیره و خلاف ادب هم نیست که دو سه کلامی هم موقه روضه صحبت کنیم با امامان که باید راهمون بدن ولی خلاف ادب نیست صحبت با ایشان اینا رو هم گه میگم چون بهم رسیدین میگم وگرنه خوب بود یه کم درمورد دزدی نور هم صحبت کنیم مثلا من خودم چت که میکنم نورم کم میشه و فورا اینا میریزن رو سرمون همین وبلاگ ریسکه شما انتظار نداشته باش که نور فورا بیاد و باید شکستم بخوری وگرنه روضه ها آدم رو زنده میکنه و نوحه های حاج مخمود و بخواهیم از خدا که روزی نوحه گوش دادن و گریه کردن بده و فضاشو بچینن و خودمونم همت داشته باشیم و بریم مودبانه هم بریم و فکرمون رو از خودمون کوتاه کنیم مثلا سینه زنی ادب هست که آقا من دارم چرا بر سینه میزنم؟ برای خودم که نیست دارم برای یه مصیبت سینه میزنم پس خعلی بی ادب و پست باید باشم که به خودم فکر کنم و مصیبتای خودم و برای خودم صرفا گریه کنم مگر اینکه گنهکار باشیم و توبه کنیم و توبه مون روبا گریه بر اماممون به خودمون فکر کنیم که نجاتم بده ای خدا اینجا عیب نداره برای گریه و بدی خودمون فکر کنیم ولی اگر فکر کنیم که منم بزرگم و اینا بده و خلاف ادبه و دغدغه ی دینی برای یک فرد وبلاگ نویس نیست و سنگ اندازیه و رحمت الهی برای شما و وبلاگ در غیر اینصورت و غیر مودبانه تازل نمیشه حالا چند تاکلیپ از آقای فاطمی نیا هم در کانال غیر رسمی ام میخوام بزارم که خعلی مفیده و درمورد آیت الله بهجت هم هست صبح گوش دادم از آقای فاطمی نیا ره که خعلی مهمه گوش بدید حتما!!
    www.aparat.com/mandaronto 
    کانال دیگرم هم آدرسش اینه 
    www.aparat.com/12eza گه کلیپای از خودمه اکثرا

    بعضی موقه ها ما گناهایی میکنیم و میگیم لذت داره و کار بدی اصلا نمیدونیم و وجدانمون هم خراب شده و زینتش دادن این شیاطین اینکارارو و دیدن فیلم های مستهجن بلخره و میگه و دلیل میاره در صورتیکه هرچه دلیل بیاریم و اینا بالاخره وجود داره گناهانی که با چشم هست حالا شما میخای هرجوری توجیه کن و خیانت چشم وجود داره و چشمم گناه میکنه و در قیامت خعلی از ابصار و دیده ها کور هستند پس هرچه شرم نداریم و توجیه کنیم باز گناهان کبیره ای هست و وجود داره که با چشم هست مخصوصا میگن تو مهمانی ها خیانت نکنه چشم به نامحرم که بدجور قساوت میگیریم یا مثلا توجیه میکنه بدحجابیشو و میگه خدا رحیمه خدا غفوره براش این چیزا مهم نیست در حالیکه شرم نداره طرف یعنی جلوی حضرت زهراء خوبه اینطوری بدحجاب باشیم و ایشان از حاله هممون باخبره؟؟ بله خدا وعده داده من غفورم ولی شرم و‌حیا چه شد چرا پرده ی عصمت و حیا و شرم ما دریده شده حالا گناهتو توجیه کردن یه چیز و غفرانش ولی چرا حیا و شرم نداریم پس و هرکار دلمون خواست میکنیم؟ اینطوری که نشد دین و دینداری و اصل دینداری هم در حیاست!!

    من خودم شخصا باز کردم موضوع رو چندین دفعه که باید مجلس داشت جلسه داشت مجمع داشت در خط مقدم جبهه ها و وقتی نخبگان جمع بشن یا پول ندارن یا زور ندارن یا جاهلن یا صداشون نمیرسه و یه عده مفت خور دارن برای مملکت تصمیم میگیرن و خودشونم نشون نمیدن درست بله وگرنه مجلس مردم که خط مقدم جبهه نیست اونا هم زیر نظر یه عده براشون تصمیم میگرن باید خط مقدم مثلا اقتصاد رو مذهب رو شناسایی کرد و امنیتشون رو حفظ کرد و بهترین نیروها رو فرستاد به جنگ حتی اگر بخوایم رسانه ایشم کنیم باید اینکارو کرد و کارشناسی که زور اول رو داره در اقتصاد کشور باید بشینه پای میز جواب بده نه اینکه مبحث مثلا نطامی باشه و پشتش گرم باشه پشت بکنه به ما و مردم و هرکار خواستن بکنن بله باید مجلس داشت و تصمیم های بزرگ باید گرفت دراین مجالس بحث بحث امنیتی و سیاسی نیست بلکه اقتصادی و دینی باید بشینن نخبگان بحث کنن و طرح ایجاد کنن و مد بیافرینن متعصفانه فقط میخان اوضاع رو صداوسیما آروم جلوه بده و بودجه هم خرج نمیکنه و به جوانان منسب و قدرت نمیدن اینا و سیاستشون اینه که جداسازی و فردگرایی و تفرقه و اختلاف باندازن بین مردم و خودشون و اصلا دلشون نمیسوزه فقط یه چپاولی بکنیم و حاظرند هرکاری بکنن که دستشون رو نشه و لو نرن و با پنبه سر میبرن و خیرخواه مردم و دولت هم نیستن ولی ظاهرا دلشون بیشتر از همه کس برای ما میسوزد...



    ما برای اینکه تصفیه بشیم باید درصدی از تاریکی یا جهالت داشته باشیم و معصوم که نیستیم یا باید در تاریکی ها غوطه بزنیم و بشناسیم این جهالت ها و تاریکی هارو خوبم باید بشناسیما اگر حتی جاهل نیستیم و یادمون نره چه کارایی کرده بودیم در ایام جهالت جوانی و اینا و اگرم میخام کارا درست شه باید حتما فضای معنوی و فشارهایی که دوروبره مراجع عزیز تقلید هست رو صاف و درست کنیم بلخره یه سری آدم دوروبره ایشان هست یعنی وضع خیلی خرابه که اینا دارندا یعنی مرجع بزرگی مثل آیت الله صادق شیرازی چقدر خرابش میکنن درصورتیکه مرجع تقلید هست بلاخره ما بیشتر میفهمیم یا این مراجع؟؟ لذا فضای مراجع دیگر رو مثل آیت الله مکارم ره اگه صاف بشه میبینیم اگه دستشون باز باشه بشریت رو از جهالت درمیارن و بچه های کوچک چرا انس ندارن با بزرگان خوب فضا نچیدیم و درست نیست تا ماها که خودمون جاهلیم کلا و مراجع دیگر حتی یعنی مثلا آیت الله بهجت ره به این بزرگی علمای بزرگ ما میگفتن به فرزند ایشان که صدایشون رو تو خانه هرچی میگویند رو ضبط کنید و از دست ندهید خوب این شد فضا!!!؟ بلکه قبض میشه کارا چه برسه جاسوسان دبگه انتظاری نیست وقتی به فرزندش این حرفو برنن دیگه جاسوسان که صداشو بشنون سرجای خود دارد لذا ما میخوایم خودمون حکومت کنیم ضد حکومت الهی و ولایت فقیه و بر سر همه سوار شیم لذا باید فضای سخنرانی فضاهای دیگر مخاطبای محروم و همه ی فضاها وتحریم ها روی دوششون برداشته شه تا نفسی بکشیم و اونا هم مارو شفاعت و نجات بدن!!!!! و انگار اسیرشون کردیم و زبانشون رو بسته ایم و هرکس باید بشینه جای خودش نه که هرکس هرکاری که بله منم برم یه روپوش سقید بپوشم بگم دکترم خوبه که شمارو معالجه کنم بله  هیچی جای خودش نیست در این سیستم ما در ایران بله اگر فضای مراجع باز بشه و چیده بشه همه ی کارا درست میشه چون ایشان گوش به فرمان فرمانده ی کل قوا یعنی حضرت مهدی عج هستند ولی دیگر راها و علما ممکنه اشتباه داشته باشن و خعلی از حکم های احکام سخت مراجع تقلید به خاطر مدعی ها و شاگردانشونه که مسخره میکنن و احساس بالایی دارن و مدعی اند و نمیفهمند و احساس مرجعیت دارن که فضا خراب بوده چنین حکم هایی صادر شده وگرنه مردم عادی احکام رسانه میانه روی داره ولی در سطح خود مراجع و شاگردانشون حکم سخته تا زبان شاگردان بسته شه لذا باید فضای جهالت رو بدونیم که درآینده چی میشه اگر فضاشون درست نشه که حتما چوبشو میخوریم و اگه خوب باشه فضای الانم باز شاکر نیستیم و قدردان مگه اینکه از دستشون بدیم واقعا جای خالی آیت الله بهجت ره رو حس نمیکنیم که یه قطب دین رفت و رخنه افتاد؟؟!!

    بله یه بخش عظیم کار توجه هست که ما چی داریم میگیم وقتی میگیم یا ارحم الراخمین بیدار باشیم که و توجه به معنایش کنیم ولی خعلی وقتا شیاطین پرده می اندازن جلوی دید و بصیرت ما لابد راهی نداریم جز اینکه قرآن بخوانیم و توجه بشه و بکنیم به قرآن که شفا است لذا ما اصلا صفات خدا رو درک نمیکنیم دیگه چه برسه بخوایم ذکر هم بگیم و البته در ذکر گفتن تاثیرش مدت داره و آدم منصرف میشه و فورا نور نمیاد ولی چرا خدارو درک نمیکنیم و ذکر بگیم یا نه فایده ای نداره؟؟ لذا اینه که آقا باید اولا استاد داشت در مباجث خدا شناسی و توجید و هم باید توسل جست به امامانمون وگرنه این سنی ها و وهابی ها هیچ وقت در پی اصلاح جامعه نیستتد و خداشناس هم خعلی هاشون نمیشن و میخوان فساد کنند گرچه ظاهرا از دین میگویند ولی اوضاع معلومه دیگه الان که دارن چی کار میکنن و چه فساد هایی که دارن اینا هیچ وقت برای اسلام دلشون نمیسوزد خوب پس باید حتما وقت اختصاص داد برای صحبت و درد دل با امامان و خجالتم نداره چطور وقتی گرفتار میشیم پررو میشیم؟؟ چیزی ازمون کم نمیشه و باعث میشه یک ارتباط قوی هم داشته باشیم و شما اگه بگی یا مهدی و امام زمان رو در نظر بگیری و بخوای از امامت و از حضرت اباالفضل (ع) این کارت روح داره ولی شما بشین هرچی دلت میخواد ذکر بگو و اصلا نه معناشو درک میکین نه خدا پیدا میشه ته  اثر داره و استاد راه هم فکر کردن بهش رحمت میاره استاد خوب و باب الهی است لذا رهبر عظیم کشور ما خعلی مظلوم هستند و باید بهشون فکر کرد و نور گرفت اگه شما ایشون رو درک بکنی که چه فشارهایی حالا نه همش از شیطان و آمریکا بلکه ما درد و حال ایشون رو نمیدونیم اگه گریه کنیم به احالشون و سختی هایی که میکشند در راه دین بعد متوجه میشیم که مورد لطف خاص خدا هستیم لذا الان در بازه منتهی ما درد این بزرگان رو یا خبر نداریم یا متوحه نیستیم یا خودمون رو زدیم به اون راه و اینجا داره اتفاقاتی می افته که ما برامون مهم نیست و درک نمیکنیم و اگر هم بفهمیم هم باز غصه ی دین رو نداریم بهش میگن غفلت و دنیا پرستی لذا همینکه در خلوت به یاد و فکر امام زمان باشیم به یاد و فکر رهبر بزرگمون باشیم همین خوبه و خعلی خوب و ولایته دیگه و خعلی بهتر از ذکر گفتنی است که یاد خدا نیستیم ما و راه آسانتری است وکلا از ائمه اطهار علیهم السلام مدد بجویم و صداشون کنیم زودتر و آسانتر حوائجمون رو میدن و جواب میبینیم 

    ما باز سیر قلیونی همراهه نوحه ابالفضلی از حضرت آقای محمود کریمی داشتیم گفتیم یه خورده درمورد فرق سحر با نور و معجزه و ایمان بریم جلو اینکه بله سحر وجود داره جادو میکنن و منم میترسم اما یه کارشناسی براتون میکنم تا یادت بمونه وقتی آدم از ائمه و خدا دور بشه ها داری؟ ترس داره و روی سرش سوار میشن اما سحر و جادو روی مردم بی دین مخصوصا اثر داره و یه آدم خوشکل خارجی و کافر رو اولا سحر نمیکنن تا مثلا زشت روی بشه و جادوهای نوع دیگر رو و دوما اینکه سحر روی اسبابه ولی معجزه و ایمان داشتن و نور داشتن فرقش هست با سحر یعنی سحر و جادو یارو میره یه اثری یه ماده ای یه چیزی که اسباب هست رو قاطی میکنه و میده تحویل و خوب سم هم بخوریم حتما کشنده است وبی تاثیر نیست کما اینکه بیشتر ائمه ی ما با سم شهید شدند درست؟ ولی گفتم که مثله اینه که شما با مداد رنگی و خودکار یه نقاشی بکشی و این نقاشی نور هست و ما میبینیم و میگیم عجب نقاشی زیبایی شدا ولی وقتی نور هست و چراغ رو روشن کنی حقیقت روشن میشه اصلا حقیقت نقاشی بودن و سحر نابود میشه که معجزه نیست مجاز که نقاشی بوده نه واقعیت اصلا نور که در قلب مومن باشه سحر و جادو تاثیر نداره و ساحران سراغ خدا نمیرن سراغ اسباب و ماده میرن و خدارو ندارن مثلا ساحر قوی ای که گوساله رو سخنگو میکنه و کرد در زمان موسی علیه السلام و صلوة اینطوری بود اینا دشمن خدا هستن و هیچ وقت خدا رو درک و بو نمیکنن و سراغ خدا نمیرن و وقتی میریم اگه ما سراغ میگیم خدایا ما مطیع تو هستیم حرفتو گوش میدیم و خوب حالم میکنیم لذا اگه از نماز و خدا دور بشیم پدرمون رو درآوردن اینا دیگه و من خودمم میترسم چون ارتباط الهی قوی ندارم با خدا و گم کردن راه و اصلا خدارو و نور ندارم که بله آقا تمام راه پناه بردن و توکل به خدا و توسل و چنگ زدن به ریسمان اهل بیت هست !!!