یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

مشخصات بلاگ
یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

۷۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

یه چیزایی رو من باید اعتراف کنم که اگه نکنم میمونیم توش متاسفانه جدیمون نمیگیرید و بازی گرفتید نمیدونید من کلیپ رقص میزارم تا کنار آیت الله ها با آبروشون بازی نکنم و در میرم بعد شما فکر کردی چی؟ من امام زمان رو میشناسم خوب؟!!! افتخارم میکنم که میشناسم خوب؟!!! بارها خواب ایشان رو دیده ام و در بیداری هم اگر از نزدیک یا فیلم و عکسشون رو نشونم بدن میشناسم امام رو خیلی از این فازهایی رو هم که تو نماهنگ ها میگیرم فاز امام زمانی است از خیالاتی که از ایشون دارم و از حالاتی که در قلبمه از ایشون میگرم لذا حواست باشه من ارتباطم امام زمانی است و تنها هم همش مینویسم و میام اینجاها تو خونه ی بابام نشسته ام و اینکارارو میکنم و جز هیچ گروهی نیستم گرجه دیگران منو میبرن یا دلشون میخواد یا بلخره دسته دسته داریم لذا قدرم رو بدونید بارها شده در حالت بیداری ارتباطم امام زمانی بشه و راهنمایی بشم از دل این یک اعتراف بود که خیال خیلی هارو راخت کردم که امامم رو میشناسم تا دلشون بسوزه!!!ولی یه نکته هست که کسانی که امامشون رو میشناسند اگر از امامشون دور بشن انگار امام زمانی در کار نبوده یعنی امام زمان خودش رو مستقیم معرفی نمیکنه بلکه اگر بخواد نشون بده در دل ما خودش رو نشون میده یعنی این همه آهنگ ساختن که منم توش بودم ولی بازم انکار میکنم امام زمانم رو اگر دور بشم از خدا!!! و انگار گویا کس دیگری جامو پر میکنه و آهنگ و فیلم میشه مخصوص و برای او مثل فیلم سینمایی کلاه قرمزی که اگه الان ببینم چندان احساسی بهش ندارم با این وضع و حال و بچه های دیگر جامو میگیرن مسابقه است!!!

یه اعتراف دیگه اینه که ما از نوجوانی وبلاگ نویس بودیم و دست اجنبی اون موقع زیاد بود در کشور لذا من خودم خیلی خرابکاری کردم که به پای امام زمان نوشته شده از فیلتر رد میشدم و گناه میکردم و دیگه درست نشد اون موقه ها شهوتم قوی بود و بر روی چهره ام اثر و گریه هم زیاد و  نوشتن وبلاگ لذا درسته همیشه تنها بوده ام ولی واقعا مخلصانه گروه ها بود اون موقه ها 10- 15 سال پیش گروه های مومن و همایش و افراط و خورده گیری و گیر دادن و اینا زیاد بود دیگه منم وبلاگم امام حسینی یعنی امام زمان خیلی به خاطر من اذیت شد و با آبروش بازی کردم که دیگه اصلا اون اعتماد قبلیه به من باز نگشت یعنی من مسجد میرفتم یه بار شنیدم یکی گفت این امام زمان رو میشناسه!! یعنی کار من گرفته بودا ما رفته بودیم در خط مقدم بعد زدیم خرابکاری و از فیلتر رد شدن لذا امام زمان خیلی اذیت شد به خاطر کارای من و با آبروش طوری بازی شد که عده ای اصلا فکر کردن راه درست اینه که تصاویر مستهجن ببینند و این دیگه درست نشد اگر ما میتونستیم درستش بکنیم و جلوش رو گرفته بودیم حتی در نسل های آینده درست میشد یه بی توجهی و سهل انگاری در سیستم و خود دغدغه ها به وجود اومد و یک شبهه ای که با آبروی امام زمان بازی شده من خودم توبه میکردم وقتی رد میشدم ولی جاسوسی زیاد بود و نمیشد از اونطرف درستش کرد قضیه رو!! اینم یه اعتراف دیگه بود که زدیم خراب کردیم الان شغال ها شدن رئیس مومنان و دیگه مثل سابق اهمیت و نورانیت و جمعیت مومنانه جمع نمیشه که از خرابکاری های بنده است که در جمع گروه مثلا اونا حس میکردم در یک سالن نشسته اند و کارهای منو مخصوصا با لب تاپ رو چک میکنن جلوی این همه آدم که دنبال اعتماد  و حقیقت هستند از فیلتر رد شدن بلخره تبعات سنگینی داره که درست بشو نیست چند ماه پیش هم باز جمع میشدن من آهنگ نجفی رو گوش میدادم و خیلی این تجمعات سخته که یک آدم هایی که قوی دل هستند از دور کنترلت کنن من نمیدونم باید چه کرد درسته رحمت الهی برای نوشتن و اینا زیاد میشه ولی باز بلخره آدم نمیدونه در این بار سنگین چه کنه و مست میشه دیگه قابل کنترل نیست و یه مرتبه یه کاری میکنه که نظرها به اون قوی دل ها هم برمیگرده بعد دچار مکافات میشیم درصورتیکه اگه دعام هم نکنن باز شیطانی میشم و نمیتونم خودم تنهایی فضای شیطانی وکلا شیاطین رو دور کنم چه برسه تور بپاشم به فضاع!!!

أَفَرَأَیْتُمُ النَّارَ الَّتِی تُورُونَ ﴿۷۱﴾
آیا آن آتشى را که برمى‏ افروزید ملاحظه کرده‏ اید (۷۱)
أَأَنْتُمْ أَنْشَأْتُمْ شَجَرَتَهَا أَمْ نَحْنُ الْمُنْشِئُونَ ﴿۷۲﴾
آیا شما [چوب] درخت آن را پدیدار کرده‏ اید یا ما پدیدآورنده‏ ایم (۷۲)

این دو آیه از سوره ی واقعه هست که داشتم گوش میدادم قرائتم رو رسیدم به این آیه و نکته ای به ذهنم خورد که چرا خدا میگه چوبش رو شما پدید آورده اید یا ما؟! داره درمورد آتش صحبت میکنه مثلا چرا نمیگه که سوختن آتش ما داریم میسوزونیم یا شما غذا رو گرم میکنید اینو نمیگه ولی میگه که شما چوبش رو درست کرده اید یا ما! اولا وقتی خدا سوال میپرسه دو جنبه ی سوالی که با ام اومده رو باید در نظر گرفت یعنی یک قصد وجود نداره که حالا بخواد بگه ما چوب رو آفریده ایم نکته ی دوم همینه که آقا ما با اعمالمون داریم چیز میز میکاریم و مثلا رفتار خوب ما شکل ملکوتی و جامدیت میگیره یعنی هر رفتاری که میکنیم یک شکل ملکونی داره و چیزی ازش ساخته میشه لذا هم ما کاشتیم هم خدا ولی آتش که سوختن هست درخت بدی هست و کار خودمون هست جهنم از اعمال خود ماست ولی بهشت از رحمت خاص خدا و خدا بهشت رو آفریده ولی جهنم ساخته ی بشر هست لذا خدا میگه در سوختن که کار بزرگی هست دوجنبه داره اگر شما و بنده کار بد کردیم خودمون آتش جهنم رو ساخته ایم برای خودمون نتیجه ی کاشته ها و اعمال خود ماست این آتش ولی در کل آتش از درخت به وجود میاد چه نفت و گاز چه چوبی که باید بسوزه تا آتش باشه این نوع آتش ظاهری مسببش خداست خوب ما در صنعت و خیلی جاها از آتش داریم استفاده میکنیم دیگه 
۱۳ ویژه کنید 
عکس و تصویر یه عددی رو در نظر بگیر حالا بعلاوه ی 4رش کن حالا منهای سه کن ...

یه عددی رو در نظر بگیر حالا بعلاوه ی 4رش کن حالا منهای سه کن حالا به علاوه ی 6 کن حالا منهای عددی که از اول در نظر گرفتی بکن جواب میشه = 7 
داداش ما خودمون مخیم و مخ میخونیم یادش بخیر پنجم دبستان هرچی فکر میکردم که چه طوری فهمید نمیتونستم حلش کنم!

۰ ویژه کنید 
عکس و تصویر ملا احمد نراقی (ره) در کتاب معراج السعاده: ﺑـﺪان ﮐﻪ : - ﻫﻤﭽﻨـﺎن ﮐﻪ ﮔـﺬﺷﺖ ...

ملا احمد نراقی (ره) در کتاب معراج السعاده:
ﺑـﺪان ﮐﻪ : - ﻫﻤﭽﻨـﺎن ﮐﻪ ﮔـﺬﺷﺖ - ﺗﻦ ، ﻣﻤﻠﮑﺘﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ ﺧﺪاوﻧـﺪ ﻋـﺎﻟﻢ آن را ﺑﻪ اﻗﻄـﺎع روح ﻣﺠﺮد ﻣﻘﺮر ﻓﺮﻣﻮده ، و از ﺑﺮای‬‫روح در اﯾﻦ ﻣﻤﻠﮑﺖ ، از اﻋﻀﺎء و ﺟﻮارح و ﺣﻮاس و ﻗﻮای ﻇﺎﻫﺮﯾﻪ و ﺑﺎﻃﻨﯿﻪ ، ﻟﺸـﮑﺮ و ﺧﺪم ﺑﺴﯿﺎر ﻗﺮار داده ، ﮐﻪ ﺑﻌﺪ از اﯾﻦ ﺷﻤﻪ‬‫ای از آﻧﻬﺎﻣﺬﮐﻮر ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ ، و‫»ﻣﺎ ﯾﻌﻠﻢ ﺟﻨﻮد رﺑﮏ اﻻ ﻫﻮ« . )1(‬و ﻫﺮ ﯾﮏ را ﺧﺪﻣﺘﯽ ﻣﻌﯿﻦ و ﺷﻐﻠﯽ ﻣﻘﺮر ﺗﻌﯿﯿﻦ داده ،‬و از ﻣﯿﺎن اﯾﺸﺎن ﻗﻮای ارﺑﻊ ﮐﻪ :‫»ﻋﻘﻞ « »ﺷـﻬﻮت « »ﻏﻀﺐ « و »وﻫﻢ « ﺑﺎﺷﺪ ، ﺣﮑﻢ ﮐﺎرﻓﺮﻣﺎﯾﺎن و ﺳـﺮان ﻟﺸـﮑﺮ و ﻋﻤﺎل ﻣﻤﻠﮑﺖ دارﻧﺪ ، و ﺳﺎﯾﺮ ﻗﻮا ، زﯾﺮدﺳـﺘﺎن و‬‫ﻓﺮﻣﺎن ﺑﺮاﻧﻨﺪ .‬

‫و ﺷﺎن »ﻋﻘﻞ « ، ادراک ﺣﻘﺎﯾﻖ اﻣﻮر ، و ﺗﻤﯿﺰ ﻣﯿﺎن ﺧﯿﺮات و ﺷﺮور ، و اﻣﺮ ﺑﻪ اﻓﻌﺎل ﺟﻤﯿﻠﻪ و ﻧﻬﯽ از ﺻﻔﺎت ذﻣﯿﻤﻪ اﺳﺖ .‬

‫و ﻓﺎﯾﺪه اﯾﺠﺎد »ﻗﻮه ﺷﻬﻮﯾﻪ « ، ﺑﻘﺎی ﺑﺪن اﺳﺖ ، ﮐﻪ آﻟﺖ ﺗﺤﺼﯿﻞ ﮐﻤﺎل ﻧﻔﺲ اﺳﺖ ، زﯾﺮاﮐﻪ : زﯾﺴﺖ ﺑﺪن ﭼﻨﺪ روزی در اﯾﻦ دﻧﯿﺎ‬‫، ﻣﻮﻗﻮف اﺳﺖ ﺑﻪ ﺗﻨﺎول ﻏﺬا ، ﺷﺮاب ، ﺗﻨﺎﮐﺢ وﺗﻨﺎﺳﻞ . و اﺣﺘﯿﺎج آﻧﻬﺎ ﺑﻪ ﻗﻮه ﺷﻬﻮﯾﻪ روﺷﻦ و ﻇﺎﻫﺮ اﺳﺖ .‬

‫و ﺛﻤﺮه »ﻗﻮه وﻫﻤﯿﻪ « ﻓﻬﻤﯿﺪن اﻣﻮر ﺟﺰﺋﯿﻪ اﺳﺖ ، و داﻧﺴﺘﻦ دﻗﺎﯾﻖ اﻣﻮری ﮐﻪ ﺑﻪ وﺳﯿﻠﻪ آﻧﻬﺎ ﺑﻪ ﻣﻘﺎﺻﺪ ﺻﺤﯿﺤﻪ ﻣﯽ رﺳﻨﺪ .‬

‫و ﺷـﻐﻞ »ﻗﻮه ﻏﻀﺒﯿﻪ « آن اﺳﺖ ﮐﻪ : دﻓﻊ ﻣﻀـﺮﺗﻬﺎی ﺧـﺎرﺟﯿﻪ را از ﺑـﺪن ﻧﻤﻮده ، و ﻧﯿﺰ اﮔﺮﻗﻮه ﺷـﻬﻮﯾﻪ ﯾـﺎ وﻫﻤﯿﻪ اراده ﺳﺮﮐﺸـﯽ و‬‫ﺧﻮدﺳـﺮی ﮐﺮده ، و ﻗـﺪم از ﺟـﺎده اﻃـﺎﻋﺖ ﻋﻘـﻞ ﺑﯿﺮون ﻧﻬﻨـﺪ ، اﯾﺸﺎن را ﻣﻘﻬﻮر ﻧﻤﻮده ، ﺑﻪ راه راﺳﺖ آورد ، و در ﺗﺤﺖ اﻗﺘـﺪار و‬‫ﺗﺴﻠﻂ ﻋﻘﻞ ﺑﺎزدارد .‬

‫و ﺑـﺪان ﮐﻪ ﻫﯿـﭻ ﯾﮏ از ﻗﻮای ﻇﺎﻫﺮﯾﻪ و ﺑﺎﻃﻨﯿﻪ را ﺑﻪ ﻏﯿﺮ از اﯾﻦ ﭼﻬﺎر ﻗﻬﺮﻣﺎن ، در ﻫﯿـﭻ وﻗﺘﯽ ﺧﯿﺎل ﻓﺮﻣﺎﻧﺮواﯾﯽ و اﻧﺪﯾﺸﻪ ﺳـﺮوریﻧﯿﺴﺖ ، ﺑﻠﮑﻪ ﻫﺮ ﯾﮏ ﻣﺤﮑﻮم ﺣﮑﻢ ﺣﺎﮐﻢ ﺧﻄﻪ ﺑﺪن اﻧﺪ .‬

۷ ویژه کنید 
عکس و تصویر Un jour, un renard entraîne un accident avec une voiture mais pas de dégâts! Pourquoi??? ...

Un jour, un renard entraîne un accident avec une voiture mais pas de dégâts! Pourquoi??? Parce que le renard a trompé lui données
بچه ها کلی برای ترجمه ی این جوک به زبان فرانسوی زحمت کشیدم!!! یکی ترجمه کنه از سایت گوگل یه طوری سرهم بندیش کردم که بشه از تو ترجمه ی گوگلی فهمیدش!

۴۹ ویژه کنید 
عکس و تصویر آیت الله حائری شیرازی حفظه الله: خداوند می‎فرماید، به کسی که در راه خدا کشته ...

آیت الله حائری شیرازی حفظه الله:
خداوند می‎فرماید، به کسی که در راه خدا کشته شده بگویید «زنده». آیا خداوند این جسد، را که زیر خاک می‎رود، زنده خطاب می‎کند؟ نه، شهید این نیست؛ چیزی که شما زیر خاکش می‎کنید، مرکب و خانۀ شهید است. قدیمها که مردم با اسب سفر می‎کردند، وقتی به مهمانخانه می‎رسیدند، اسب را بیرون مهمانخانه به مهتر می‎دادند و خودشان می‎رفتند داخل. این قبرستان شهدا خیلی مقام دارد، چون جایگاه مرکب شهدا است، اما آن‎جایی که خود شهدا هستند، مقامش بسیار بالاتر از قبرستان است. این‎که بدن را اینجا رها کرده‎اند، علتش این است که شهدا می‎خواهند بروند در محضر خدایی که جسم نیست. این بدن، جسم است، چه‎جوری برود پیش خدا؟ این‎که می‎فرماید: «بل احیاء عند ربهم یرزقون» یعنی از اسب پیاده شده‎اند، اسبشان را بیرون رها کرده‎اند و خودشان مقیم شده‎اند در حضرت دوست.

۲ ویژه کنید 
عکس و تصویر امام خمینی (ره): ﺑـﺪان ﮐـﻪ ﻣﻘـﺎم اول ﻧﻔﺲ و ﻣﻨﺰل اﺳـﻔﻞ آن ، ﻣﻨﺰل ﻣﻠـﮏ ...

امام خمینی (ره): ﺑـﺪان ﮐـﻪ ﻣﻘـﺎم اول ﻧﻔﺲ و ﻣﻨﺰل اﺳـﻔﻞ آن ، ﻣﻨﺰل ﻣﻠـﮏ و ﻇـﺎﻫﺮ و دﻧﯿـﺎی آن اﺳـﺖ ، ﮐﻪ اﺷـﻌﻪ و اﻧـﻮار ﻏﯿـﺒﯿﻪ آن در اﯾﻦ ﺑـﺪن‬‫ﻣﺤﺴﻮس و ﺑﻨﯿﻪ ﻇﺎﻫﺮه ﺗﺎﺑﯿﺪه و او را زﻧﺪﮔﺎﻧﯽ ﻋﺮﺿﯽ ﺑﺨﺸﯿﺪه و در اﯾﻦ ﺑﺪن ﮐﺮده‬‫، و ﻣﯿﺪان ﺟﻨﮓ آن ﻫﻤﯿﻦ ﺑﺪن اﺳﺖ ، و ﻗﻮای ﻇﺎﻫﺮه آن ، ﻟﺸﮑﺮ آن اﺳﺖ ﮐﻪ در اﻗﺎﻟﯿﻢ ﺳﺒﻌﻪ ﻣﻠﮑﯿﻪ ، ﯾﻌﻨﯽ ﮔﻮش و ﭼﺸﻢ و زﺑﺎن‬ ‫و ﺷـﮑﻢ و ﻓﺮج و دﺳﺖ و ﭘﺎ، ﺑﺴﻂ ﭘﯿﺪا ﮐﺮده . و ﺗﻤﺎم اﯾﻦ ﻗﻮای ﻣﻨﺘﺸﺮه در اﯾﻦ ﻣﻤﺎﻟﮏ ﺳﺒﻌﻪ در ﺗﺤﺖ ﺗﺼﺮف ﻧﻔﺲ اﺳﺖ ﺑﻪ ﻣﻘﺎم‬ ‫وﻫﻢ ، زﯾﺮا ﮐﻪ وﻫﻢ ﺳـﻠﻄﺎن ﻗﻮای ﻇـﺎﻫﺮه و ﺑـﺎﻃﻨﻪ ﻧﻔﺲ اﺳﺖ . ﭘﺲ اﮔﺮ وﻫﻢ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﻧﻤﻮد در آﻧﻬﺎ ﺑﻪ ﺗﺼـﺮف ﺧﻮد ﯾﺎ ﺷـﯿﻄﺎن ،‫اﯾﻦ ﻗﻮا ﺟﻨﻮد ﺷـﯿﻄﺎن ﮔﺮدﻧـﺪ و ﻣﻤﻠﮑﺖ در ﺗﺤﺖ ﺳـﻠﻄﻨﺖ ﺷـﯿﻄﺎن واﻗﻊ ﺷﻮد، و ﻟﺸـﮑﺮ رﺣﻤـﺎن و ﺟﻨﻮد ﻋﻘﻞ ﻣﻀـﻤﺤﻞ ﮔﺮدﻧـﺪ و ‫ﺷﮑﺴﺖ ﺧﻮرده رﺧﺖ از ﻧﺸـﺌﻪ ﻣﻠﮏ و دﻧﯿﺎی اﻧﺴﺎن درﮐﺸﻨﺪ و ﻫﺠﺮت ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ، و ﻣﻤﻠﮑﺖ ﺧﺎص ﺑﻪ ﺷﯿﻄﺎن ﮔﺮدد. و اﮔﺮ وﻫﻢ در‬ ‫ﺗﺤﺖ ﺗﺼـﺮف ﻋﻘﻞ و ﺷﺮع در آﻧﻬﺎ ﺗﺼﺮف ﻧﻤﺎﯾﺪ و ﺣﺮﮐﺎت و ﺳﮑﻨﺎت آﻧﻬﺎ در ﺗﺤﺖ ﻧﻈﺎم ﻋﻘﻞ و ﺷﺮع ﺑﺎﺷﺪ، ﻣﻤﻠﮑﺖ رﺣﻤﺎﻧﯽ و‬ ‫ﻋﻘﻼـﻧﯽ ﺷﻮد و ﺷـﯿﻄﺎن و ﺟﻨﻮدش از آن رﺧﺖ ﺑﺮﺑﻨﺪﻧـﺪ و داﻣﻦ در ﮐﺸـﻨﺪ. ﭘﺲ ﺟﻬـﺎد ﻧﻔﺲ ﮐﻪ ﺟﻬﺎد ﺑﺰرگ اﺳﺖ ، و از ﮐﺸـﺘﻪ ‫ﺷـﺪن در راه ﺣﻖ ﺗﻌـﺎﻟﯽ ﺑﺎﻻـﺗﺮ اﺳﺖ ، در اﯾﻦ ﻣﻘـﺎم ﻋﺒـﺎرت اﺳﺖ از ﻏﻠﺒﻪ ﮐﺮدن اﻧﺴـﺎن ﺑﺮ ﻗﻮای ﻇـﺎﻫﺮه ﺧﻮد، و آﻧﻬـﺎ را در ﺗﺤﺖ ‫ﻓﺮﻣﺎن ﺧﺎﻟﻖ ﻗﺮار دادن ، و ﻣﻤﻠﮑﺖ را از ﻟﻮث وﺟﻮد ﻗﻮای ﺷﯿﻄﺎن و ﺟﻨﻮد آن ﺧﺎﻟﯽ ﻧﻤﻮدن اﺳﺖ .(کتاب چهل حدیث امام خمینی(ره))‬

۶۲ ویژه کنید 
عکس و تصویر آیت الله حائری شیرازی حفظه الله: کسی که شنا بلد نیست، باید خود را در ...

آیت الله حائری شیرازی حفظه الله:
کسی که شنا بلد نیست، باید خود را در آب بیاندازد تا شنا یاد بگیرد. کدام ابلهی را دیده‎اید که با تمرین و تقلید حرکات شنا در خشکی، شناگر شده باشد؟ باید توی آب بروی تا ترست بریزد. باید غرق شوی تا از غرق شدن نترسی. تا به جنگ و جبهه نروی، ترست نمی‎ریزد و تا در آتش نروی، وحشت آتش از دلت بیرون نمی‎رود.
.کسی که می‎خواهد دوچرخه‎سواری یاد بگیرد، باید آن‎قدر زمین بخورد که از زمین خوردن نترسد و بتواند تعادلش را حفظ کند. می‎گویند، هنگام آموختن دوچرخه سواری، به دور نگاه کن تا زمین نخوری. حالا را نبینید بلکه به دور نگاه کنید.
.
مشکلات را دیدن، نگاه به نزدیک است.
آن روز را نگاه کنید که شوکت و عزت و استقلال ملت حفظ شده است و دشمنان درمی‎یابند که محاصرۀ اقتصادی دیگر کارگر نیست. دور را نگاه کن تا لغزش پیدا نکنی.

۷۴ ویژه کنید 
عکس و تصویر آیت الله حائری شیرازی حفظه الله:هیچ کس با نگاه یا لمس یک نوار نمی تواند ...

آیت الله حائری شیرازی حفظه الله:هیچ کس با نگاه یا لمس یک نوار نمی تواند درک کند که آن نوار پر است یا خالی، و اگر پر است چه مطلب یا مطالبی در آن ضبط شده است؟ ظاهر نوار هیچگونه نشانی از ضبط صدا یا خالی بودن نوار ندارد؛ مگر اینکه در دستگاه قرار داده شود.
نطق اعضا و جوارح نیز در قیامت مانند نوار ضبط صوت است که در آن دستگاه آنچه دارند آشکار خواهند نمود. و همچنین ظاهر انسان ها، همانند نوارها مشابه یکدیگر است و یک دستگاه خدایی می خواهد که انسان با داشتن آن بتواند از درون و حقیقت انسان ها مطلع شود.

۷۶ ویژه کنید 
عکس و تصویر امام خمینی(ره): ‫ﺑـﺪان ﮐﻪ اﻧﺴﺎن اﻋﺠﻮﺑﻪ ای اﺳﺖ دارای دو ﻧﺸـﺌﻪ و دو ﻋﺎﻟﻢ : ...

امام خمینی(ره): ‫ﺑـﺪان ﮐﻪ اﻧﺴﺎن اﻋﺠﻮﺑﻪ ای اﺳﺖ دارای دو ﻧﺸـﺌﻪ و دو ﻋﺎﻟﻢ : ﻧﺸـﺌﻪ ﻇﺎﻫﺮه ﻣﻠﮑﯿﻪ دﻧﯿﻮﯾﻪ ﮐﻪ آن ﺑـﺪن او اﺳﺖ ؛ و ﻧﺸـﺌﻪ ﺑﺎﻃﻨﻪ ﻏﯿﺒﯿﻪ‬ ملکوتیه ﮐﻪ از ﻋﺎﻟﻢ دﯾﮕﺮ اﺳﺖ . و‬ ﻧﻔﺲ او، ﮐﻪ از ﻋـﺎﻟﻢ ﻏﯿﺐ و ﻣﻠﮑﻮت اﺳﺖ ، دارای ﻣﻘﺎﻣـﺎت و درﺟﺎﺗﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻃﺮﯾﻖ ﮐﻠﯽ ﮔﺎﻫﯽ ﺗﻘﺴـﯿﻢ ﮐﺮده اﻧـﺪ آن را ﺑﻪ‬ ﻫﻔﺖ ﻗﺴﻤﺖ ،)34( و ﮔﺎﻫﯽ ﺑﻪ ﭼﻬﺎر ﻗﺴﻤﺖ ،)44( و ﮔﺎﻫﯽ ﺑﻪ ﺳﻪ ﻗﺴﻤﺖ ،)54( و ﮔﺎﻫﯽ ﺑﻪ دو ﻗﺴﻤﺖ .)64( و از ﺑﺮای ﻫﺮ ﯾﮏ‬ از ﻣﻘﺎﻣﺎت و درﺟﺎت آن ﺟﻨﻮدی اﺳﺖ رﺣﻤﺎﻧﯽ و ﻋﻘﻼﻧﯽ ، ﮐﻪ آن را ﺟـﺬب ﺑﻪ ﻣﻠﮑﻮت اﻋﻠﯽ و دﻋﻮت ﺑﻪ ﺳـﻌﺎدت ﻣﯽ ﮐﻨﻨـﺪ، و‬ﺟﻨﻮدی اﺳﺖ ﺷـﯿﻄﺎﻧﯽ و ﺟﻬﻼﻧﯽ ﮐﻪ آن را ﺟـﺬب ﺑﻪ ﻣﻠﮑﻮت ﺳـﻔﻠﯽ و دﻋﻮت ﺑﻪ ﺷـﻘﺎوت ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ. و ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﯿﻦ اﯾﻦ دو ﻟﺸـﮑﺮ‬ ‫ﺟـﺪال و ﻧﺰاع اﺳﺖ ، و اﻧﺴﺎن ﻣﯿـﺪان ﺟﻨﮓ اﯾﻦ دو ﻃﺎﯾﻔﻪ اﺳﺖ : اﮔﺮ ﺟﻨﻮد رﺣﻤﺎﻧﯽ ﻏﺎﻟﺐ ﺷـﺪ، اﻧﺴﺎن از اﻫﻞ ﺳـﻌﺎدت و رﺣﻤﺖ‬ اﺳﺖ و در ﺳـﻠﮏ ﻣﻼـﺋﮑﻪ ﻣﻨﺨﺮط، و در زﻣﺮه اﻧﺒﯿـﺎ و اوﻟﯿـﺎ و ﺻـﺎﻟﺤﯿﻦ ﻣﺤﺸﻮر اﺳﺖ ، و اﮔﺮ ﺟﻨﻮد ﺷـﯿﻄﺎﻧﯽ و ﻟﺸـﮑﺮ ﺟﻬﻞ ﻏﺎﻟﺐ‬ آﻣـﺪ، اﻧﺴـﺎن از اﻫـﻞ ﺷـﻘﺎوت و ﻏﻀﺐ اﺳﺖ ، و در زﻣﺮه ﺷـﯿﺎﻃﯿﻦ و ﮐﻔﺎر و ﻣﺤﺮوﻣﯿﻦ ﻣﺤﺸﻮر اﺳﺖ.(کتاب چهل حدیث امام خمینی(ره)

مبحث بعدی که باید بحث کنیم بر میگرده به اینکه معرفت و اشک مخصوصا بین جوانان افت داشته و وقتی جوان تمام فکرش شکم و زیرشکم باشه انتظاری نیست که غربجویانه نشود! لذا خودش که هیچ برمیگرده بخشیش به مدارس قبلانا مردم شعر حافظ دست میگرفتن اشک میریختن و عاشق میشدن عاشق الهی چرا این حالتا نیست؟؟ خودمون که خرابیم ولی بخشیش هم تزیقی جامعه است بخش بزرگیش هم تزریق الهی و خودمون با خدا که حال نماز اشک آلود و  مستانه رو داشته باشیم الان خوراک های جوانان غربی شده در مدارس باید اصل اسلام و معرقت زیاد بشه باید رواج بدیم که بشینن بچه ها قرآن بخوانن دسته جمعی خیلی اثر داره تا اینکه رهاشون کنیم همش در صفحات مجازی اوقاتشون تلف بشه باید خوراک خوب موسیقی علاقه داشته باشن نه هر دنگ و فنگی باید آشناشون کنیم به سنت علوی و نبوی که چیز های خوب داشته باشن ما قبلانا مثلا 15 سال پیش یه فیلم خوب یا یه شعر ناب رو که میدیدم میگفتیم نکنه کارش کار حضرت امام عصر(عج) چقدر کارش ارزش داره ولی الان ارزش کارها پستانه شده و معرفت غربی و سوء شده و جوان ها از بهترین چیزها بهره نمیبرن ونمیفهمند و دل نمیدهند و کثافتکاری بار اومده دنیاپرستی میل شده دیگه حق تو گوش بچه ی مردم نمیره قبلانا 4تا کتاب بود مینشستن با زور و فشار معرفت کسب میکردن الان حجم اطلاعات بالا رفته باید مراقب باشیم که اصل رو بنا بزاریم نه هرکتابی نه هر متنی و شعری و راهی!! لذا مثلا در مدارس باید روی معرفت دانش آموز کار کنن تا روی حفظ کردن چند جمله ی حقه بازانه و کلک زدن بهشون تا اشتباه بگن و نمره نگیرن خوب این کلک داری یادش میدی دل قبول نمیکنه بلکه معرفت یادش بده راه رو یادش بده پرواز رو یادش بده تا اوج بگیره که جوان ها زود اوج میگرند لذا باید ارزش رو برای بچه بناکرد که اولویت دین هست باید بهش شناختوند که آقا من روی خدا حساس و غیرت دارم من روی حجاب غیرت دارم باید ارزش رو به بچه ها نشان داد که ما روی بعضی چیزها حساسیم فراموش نکن راه اینه ما ارزشیات و مقدسات کم نداریم در اسلام باید بچه رو آگاه کرد که ارزش چیست و راه کجاست ما همه میمیریم میریم به سمت خدا فراموش نکنیم مرگ رو ولی با چه حالتی با چه آبرویی پیش خدا میریم باید بهش فهماند!



ما گفتیم که دعای جوشن کبیر رو بخونیم و در دید جایگزین خدا در روی زمین که امام زمان(عج) باشند این صفات خدا رو در وجود ایشان ببینیم حین خواندن از روی متن دعا تا معرفت کسب کنیم که نیاز به یک خط و محبتی هرچند اندک نسبت به ایشان است تا امام زمان(عج) در ذهنمون باشه که بشه ربطش داد و گفتیم حتما نمیخاد امام عصر(عج) رو با دوچشم دیده باشیم که خطشون رو بگیریم بلکه ارتباط قلبی قوی تر هست که محبتی داشته اشیم چون خدا با چشم دل تماشا میشه امام زمان عج هم اگربا چشم دل پیداش کنیم راه اینه! تا ایشالا ظهور کنن و بهره ی مستقیم ببریم لهذا اینکه بعضی از صفات خدا مطلقا مخصوص خود اوست و هیچ احدی این صفات توحیدی ای که مثلا در سوره ی توحید و قل هوالله اومده رو نداره ولی بعضی صفات مشترک هست در انسان و خدا میشه این صفات رو داشت بعضی صفات هم فی مابین هست که این فی ما بین رو قبل ازکه مثال بزنم اینکه ما یه صفت خوب خدایی داشته باشیم کارمون حله اگر روش کار کنیم از اون صفات عالیه خداوندی یه دونه هم روش کار کنیم مثلا مهربان باشیم مثل لطف و کرم داشته باشیم خدا دستمون رو میگیره اما صفت فی ما بین که مخصوص خدا هست ولی به شکلی دیگر در وجود امام زمان هست رو میخوایم بگیم مثلا در جوشن کبیر این عبارت رو امشب پیدا کردم شب قدر هست دعامون کنید(یا من خلق الزوجین الذکر و الانثی) این خلق بشر به صورت زن و مرد فقط مخصوص خداست درست ولی اگر ما به امام عصر (عج) توسل و توکل و بخوایم میشه امام عصر دعا کنه وما بچه ی پسر مثلا دوست داریم خوب اگر از امام زمان بخوایم میتونه دعامون کنه که ما دختر دار بشیم یا پسر دار بشیم هم دعا برای فرزند دار شدن هم فرزند منظوره دختر یا پسر بشه رو امام زمان قدرت داره با دعای خیر اینکارو بکنه برای ما که این صفت مابین خدا و امام زمان هست وگرنه خلق طبیعی ممکنه دست ما نباشه که دختردار بشیم!!



دیشب والا ما شب قدری فیلم فروشنده رو دانلود کردیم از سایت دوستیها دیروزهم فیلم گشت دو خلاصه دلمون باز شد و زبون باز شدم زبون بیرون آوردم و بیشتر توخونه صحبت میکردم با مامان بابام و دلم شاد شد و روحم دراز مثلا خلاصه بعد ما رفتیم بعد از نماز صبح و سحری اینکه اینترنت خراب شده بود الانم با فیلتر شکن اومدم خلاصه رفتم تو فکر از یه حدیثی از حضرت علی(ع) که هرکس همتش خوردن باشه قیمتش به اندازه ی چیزی است که از شکمش بیرون میاد بعد من خودم وقتی دستشویی میرم اگه گلاب به روتون اگه چسبناک باشه یا حالا خلاصه دوست دارم مدفوعم خشک باشه تا راحت بیرون بیاد و شسته بشه و داشتم به حدیث قکر میکردم گفتم میشه جنبه ی پزشکی رو در نظر گرفت و به عکس به حدیث نگاه کرد؟؟ دیدم نمیشه چون قیمت مدفوع انسان هیچه و همه فراری مثلا میخواستم بگم میشه مثلا اونایی که درد کلیه دارن رو در نظر گرفت و بلخره خروجی هاشون با ارزش هست مدفوع و ادرارشون خوب حالا ارزش رو در خوردن هرچی قکر کردم که به خوردن ربطش بذم چیزی به ذهنم نخورد بعد دیدم که نمیشه حدیث رو تفسیر کنم گفتم برم کتاب حدیث از نرم افزار سایت GHBOOK دانلود کنم بعد دیدم که کتاب امام خمینی شرح 40 حدیث که علما سنتی دارن که 40 حدیث رو شرح میکنن خلاصه گفتم چرا من فکر کنم به حدیث برم از این کتاب ارزشمند بهره ها ببرم و خیلی کتاب خوبی بود و 44 صقحه ایش رو هم خوندم از رو موبایل و حذ کردم و خدایی خیلی کتاب خدایی بود و من از آقای فاطمی نیا ره توی سخنرانی شنیدیم که میگفتن که هنوز دم نکشیده که بگم که انسان های شیطانی بعد مرگ چی میشه ولی در این کتاب از صورت های ملکوتی که تو عالم برزخ که میگفت امام خمینی ره که به صورت انسان صورت ملکوتی ممکنه نباشه و از عذاب خدا صحبت میکرد درمورد نفس غضب شهوت به صورت امروزی و به زبان عام خیلی کتاب خوبیه از دست ندین 40 حدیث امام خمینی(ره) خلاصه تموم که شد دلم باز شد  یه عکس از خودم در ویسگون گذاشتم و نوشتم برام دعا کنید که من 3 بار تیمارستانی شدم و اینا بعد اومدم بخوابم که دیدم حالم خوب نیست دلم گرفته گقتم همینطوری خوابیدنی از روی گوشی دعای جوشن کبیر بخونم و تا 20 فرازش رو خوندم و نکته ای به ذهنم خورد که یکی از علما هم در ذهنم دیدم که فعال شد وقتی این نکته رو فهمیدم و معلوم میشه دارن روی ما کار میکنن یا وقتی به امام زمان ع فکر میکردم حس میکردم دکترهای روان دارن کنترلم میکنن  و روم متمرکزن بله استاد ها هم متمرکز زیاد میشن که 24 ساعته بهم فکر میکنن و تمام حالاتم رو  میدونن و بلخره ما وبلاگ مینویسم و شمارو درگیر میکنیم شما هم حق میدیم تمرکز کنین روی ما تا بحران نشه و هرچی ولی این حالم رو بد میکنه اخلاقم عوض میشه تسخیر میشم و ازکنترل خارج باید دعام کنن تمرکز روی ما واقعا افتخاره چون من خودم اصلا حال و خوصله ی تمرکز روی عشقام هم ندارم و حتما باید حال بده ولی حالا هرچی هست نکته رو میخواستم بگم مقدمه تمام بگیم بریم آقا ببینید ما خط بهمون ممکنه امام زمان بده ولی اختبارا هم خودمون باید اما م زمانی باشیم یعنی خط امام زمان یا جانشینانش رو بگیریم یعنی مثلا جوشن کبیر که میخونی باید هم به دعا فکر کنی هم به خدا و امام زمان (ع) به اینکه دعا چی میگه بعد ربطش بدی به امام زمان عج یعنی خط امام زمان رو باید بگیری که خیلی اوقات نمیشه یعنی دست ما نیست شاید من چند جمله توانستم هم به امامم فکر کنم هم به معنای جوشن کبیر به این صورت که ربطش بدم به امامم یعنی معرفتی هستا شما وقتی میخوای معرفت کسب کنی نسبت به امامت تمام اون صفت های خدا که میشه در انسان باشه امام زمان عج به طور اکمل داره لذا باید معرفت کسب کنی بعضی ها میگن تا ما امام زمان رونبینیم نمیتونیم خطش رو بگیریم و این همه صفت رو ربطش بدیم به آقا خوب اشتباه میکنن باید یک انسی درد دلی اشکی چیزی باشه دیگه باید امام زمان رو پیدا کنی ذر قلب خدا در قلب ماست خدا با چشم دیده نمیشه و ارتباط دلی قوی  تر از چشمی است باید دوست شد حتی اگر نمیشناسیم مثلا مقام معظم رهبری که خودشون هم ولی و جانشین خدان و میشه این صفات رو به ایشان هم ربط داد خوب امام زمانی هستند چیزی بر خلاف میل ونظر امام زمان نمیگن خلاصه هرچی هست هم به خدا هم به جانشین خدا که همون صفات خدا رو داره هم به اینکه چی میخوانیم  در جوشن کبیر باید فکر کرد یعنی مثلا وقتی میگیم یا غفار الذنوب باید امام زمان رو در نظر بگیری یا ولی خدا رو که اون هم گناهان مارو میبخشه وباید باهاش دوست شی و خدایی در نظرت باشه ولی خدارو وگرنه معرفت کسب نمیکنی باید صفات خدارو در ولی خدا ببینی تا خدایی بشی و قدرشون رو بدونی وگرنه معرفت کسب نمیکنیم!! و این در مسجد مثلا نمیشه باید خودمون خلوت کنیم و قبلانا هم یادمه انقدر جوگیر شده بودم که درمورد جوشن کبیر میگفتم از روی متن بخونیم و مردم رو در نظر بگیریم به نوعی دعاشون کنیم خوب نور و حال داشتم برای دعا کردن نمیشه ایراد گرفتش!!!


همه ی شامیان در تعجبش مانده             که مگر علی نماز می خوانده؟!

ای علی بمان نرو مسجد                        که پرندگان هم به هرکجا رانده

چند شبی به انتظار فقیران باز                 بچه هاشان به زور خوابانده

ضرب زهری چه خوش شدی مولا!            سوی حق رهسپار و جامانده

تو چگونه بنده ای شیرالله                       دشمنان هم بعد تودرمانده

سجده بر حق چقدر تماشایی                 خون و محراب عجب بنده  

من متاسفانه حال خودم رو و امثال خودم رو که میبینم بازم میبینم که سهل انگاریم و بعضی مهمیات رو جدی نگرفتیم جدی نگرفتیم میگه چه ابوبکر و عثمان و عمر لعنه الله خلیفه شدند و بشن چه نه؟ اون سنی هایی که بهترن میگن مشیت خدا بود که اینم نبود حالا این خوبه بعضیاشون میگن خدا ابوبکر رو خلیفه انتخاب کرده بود ببین مساله جدی استا خدا مارو آزمایش میکنه این همه سنی نتیجه اشو ببین الان حکومت داعشی با این همه جنایته سر چی؟ سر ابوبکر یعنی اینا رو بخوای عصبانی کنی جلوشون بگو یا علی ذات خرابشون تحمل نداره!!! خلاصه خدا میگه اگر شما امام  حسین (ع) سرش رو از تنش جدا کنید و فرزندان و زنانش رو به اسارت ببرید من اجازه میدم اینکارو بکنید ببینید داریم امتحان میشیم معلومه دیگه اگر شما امام زمانتون رو نمیخواین بفرما ظهور رخ نمیده مثلا خوب حالا معلومه دیگه اگر امام حسین (ع) رو در این امتحان به پادشاهی عالم فرستاده بودن سرنوشت کل بشریت تغییر کرده بود داعش نبود و همه مون بهشتی لذا امام حسین (ع) شهید شد ولی دین رو هم حفظ کرد امامان دیگر ما هم نتوانستند حکومت عدل الهی تشکیل بدن و شهید شدن اینا همش فتنه هستا یعنی معلوم میشه که میشد اینطوری نشه مشیت خدا این نبوده خواست خدا این نبوده یعنی اگر ابوبکر نبود منافق بود ولی اگر حق امام علی (ع) رو نمیخوردند دنیا گلستان بود لذا قضیه جدی است با امامان هم در صورت خوبش ما داریم بازی میکنیم امام خمینی(ره) در صلح ایران و عراق فرمود من جام زهر مینوشم یعنی میشد که این همه شهید ندهیم میشد صدام با ما وارد جنگ نشه میشد صدام رو جلوشو بگیرن ولی نگرفتن و نشد و هواپرستی غلبه کرد ولی شهدا رستگار شدن اجر خودشون رو دارن در دنیا اینطوری است فتنه زیاده ما چرا عدل و حق رو قبول نمیکنیم به خاطر ریاست به خاطر زن پول دنیا حب دنیا اگر توی قلب من باشه و من مسول باشم خوب سرنوشت مملکت تغییر میکنه یعنی چنانچه فرزند رسول الله رو کشتند و خدا دید و صبر کرد و اجازه داد همونطوری اگر ما سهل انگار باشیم نظام ما ممکنه از حق جدا بشه بدتر از دوران شاه بشه اینطور نیست که بیمه باشیم ما ولی ما  برای اینکه اینطوری نشه کلی مدافع حرم داریم و شهدا مارو بیمه کرده اند تا موقعی حس انقلابی گری و شهادت در بین ما زنده باشه آسیب نمیبینم ولی همونطور که خدا گذاشت امام حسین(ع) شهید بشه امکانش هست در صورت سهل انگاری ما نظام از داخل یا ظاهر بپوسه!!