یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

جمعه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۰۵ ق.ظ | علی | ۰ نظر

دیشب والا ما شب قدری فیلم فروشنده رو دانلود کردیم از سایت دوستیها دیروزهم فیلم گشت دو خلاصه دلمون باز شد و زبون باز شدم زبون بیرون آوردم و بیشتر توخونه صحبت میکردم با مامان بابام و دلم شاد شد و روحم دراز مثلا خلاصه بعد ما رفتیم بعد از نماز صبح و سحری اینکه اینترنت خراب شده بود الانم با فیلتر شکن اومدم خلاصه رفتم تو فکر از یه حدیثی از حضرت علی(ع) که هرکس همتش خوردن باشه قیمتش به اندازه ی چیزی است که از شکمش بیرون میاد بعد من خودم وقتی دستشویی میرم اگه گلاب به روتون اگه چسبناک باشه یا حالا خلاصه دوست دارم مدفوعم خشک باشه تا راحت بیرون بیاد و شسته بشه و داشتم به حدیث قکر میکردم گفتم میشه جنبه ی پزشکی رو در نظر گرفت و به عکس به حدیث نگاه کرد؟؟ دیدم نمیشه چون قیمت مدفوع انسان هیچه و همه فراری مثلا میخواستم بگم میشه مثلا اونایی که درد کلیه دارن رو در نظر گرفت و بلخره خروجی هاشون با ارزش هست مدفوع و ادرارشون خوب حالا ارزش رو در خوردن هرچی قکر کردم که به خوردن ربطش بذم چیزی به ذهنم نخورد بعد دیدم که نمیشه حدیث رو تفسیر کنم گفتم برم کتاب حدیث از نرم افزار سایت GHBOOK دانلود کنم بعد دیدم که کتاب امام خمینی شرح 40 حدیث که علما سنتی دارن که 40 حدیث رو شرح میکنن خلاصه گفتم چرا من فکر کنم به حدیث برم از این کتاب ارزشمند بهره ها ببرم و خیلی کتاب خوبی بود و 44 صقحه ایش رو هم خوندم از رو موبایل و حذ کردم و خدایی خیلی کتاب خدایی بود و من از آقای فاطمی نیا ره توی سخنرانی شنیدیم که میگفتن که هنوز دم نکشیده که بگم که انسان های شیطانی بعد مرگ چی میشه ولی در این کتاب از صورت های ملکوتی که تو عالم برزخ که میگفت امام خمینی ره که به صورت انسان صورت ملکوتی ممکنه نباشه و از عذاب خدا صحبت میکرد درمورد نفس غضب شهوت به صورت امروزی و به زبان عام خیلی کتاب خوبیه از دست ندین 40 حدیث امام خمینی(ره) خلاصه تموم که شد دلم باز شد  یه عکس از خودم در ویسگون گذاشتم و نوشتم برام دعا کنید که من 3 بار تیمارستانی شدم و اینا بعد اومدم بخوابم که دیدم حالم خوب نیست دلم گرفته گقتم همینطوری خوابیدنی از روی گوشی دعای جوشن کبیر بخونم و تا 20 فرازش رو خوندم و نکته ای به ذهنم خورد که یکی از علما هم در ذهنم دیدم که فعال شد وقتی این نکته رو فهمیدم و معلوم میشه دارن روی ما کار میکنن یا وقتی به امام زمان ع فکر میکردم حس میکردم دکترهای روان دارن کنترلم میکنن  و روم متمرکزن بله استاد ها هم متمرکز زیاد میشن که 24 ساعته بهم فکر میکنن و تمام حالاتم رو  میدونن و بلخره ما وبلاگ مینویسم و شمارو درگیر میکنیم شما هم حق میدیم تمرکز کنین روی ما تا بحران نشه و هرچی ولی این حالم رو بد میکنه اخلاقم عوض میشه تسخیر میشم و ازکنترل خارج باید دعام کنن تمرکز روی ما واقعا افتخاره چون من خودم اصلا حال و خوصله ی تمرکز روی عشقام هم ندارم و حتما باید حال بده ولی حالا هرچی هست نکته رو میخواستم بگم مقدمه تمام بگیم بریم آقا ببینید ما خط بهمون ممکنه امام زمان بده ولی اختبارا هم خودمون باید اما م زمانی باشیم یعنی خط امام زمان یا جانشینانش رو بگیریم یعنی مثلا جوشن کبیر که میخونی باید هم به دعا فکر کنی هم به خدا و امام زمان (ع) به اینکه دعا چی میگه بعد ربطش بدی به امام زمان عج یعنی خط امام زمان رو باید بگیری که خیلی اوقات نمیشه یعنی دست ما نیست شاید من چند جمله توانستم هم به امامم فکر کنم هم به معنای جوشن کبیر به این صورت که ربطش بدم به امامم یعنی معرفتی هستا شما وقتی میخوای معرفت کسب کنی نسبت به امامت تمام اون صفت های خدا که میشه در انسان باشه امام زمان عج به طور اکمل داره لذا باید معرفت کسب کنی بعضی ها میگن تا ما امام زمان رونبینیم نمیتونیم خطش رو بگیریم و این همه صفت رو ربطش بدیم به آقا خوب اشتباه میکنن باید یک انسی درد دلی اشکی چیزی باشه دیگه باید امام زمان رو پیدا کنی ذر قلب خدا در قلب ماست خدا با چشم دیده نمیشه و ارتباط دلی قوی  تر از چشمی است باید دوست شد حتی اگر نمیشناسیم مثلا مقام معظم رهبری که خودشون هم ولی و جانشین خدان و میشه این صفات رو به ایشان هم ربط داد خوب امام زمانی هستند چیزی بر خلاف میل ونظر امام زمان نمیگن خلاصه هرچی هست هم به خدا هم به جانشین خدا که همون صفات خدا رو داره هم به اینکه چی میخوانیم  در جوشن کبیر باید فکر کرد یعنی مثلا وقتی میگیم یا غفار الذنوب باید امام زمان رو در نظر بگیری یا ولی خدا رو که اون هم گناهان مارو میبخشه وباید باهاش دوست شی و خدایی در نظرت باشه ولی خدارو وگرنه معرفت کسب نمیکنی باید صفات خدارو در ولی خدا ببینی تا خدایی بشی و قدرشون رو بدونی وگرنه معرفت کسب نمیکنیم!! و این در مسجد مثلا نمیشه باید خودمون خلوت کنیم و قبلانا هم یادمه انقدر جوگیر شده بودم که درمورد جوشن کبیر میگفتم از روی متن بخونیم و مردم رو در نظر بگیریم به نوعی دعاشون کنیم خوب نور و حال داشتم برای دعا کردن نمیشه ایراد گرفتش!!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی