یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۳۱ ب.ظ | علی | ۰ نظر

یه چیزایی رو من باید اعتراف کنم که اگه نکنم میمونیم توش متاسفانه جدیمون نمیگیرید و بازی گرفتید نمیدونید من کلیپ رقص میزارم تا کنار آیت الله ها با آبروشون بازی نکنم و در میرم بعد شما فکر کردی چی؟ من امام زمان رو میشناسم خوب؟!!! افتخارم میکنم که میشناسم خوب؟!!! بارها خواب ایشان رو دیده ام و در بیداری هم اگر از نزدیک یا فیلم و عکسشون رو نشونم بدن میشناسم امام رو خیلی از این فازهایی رو هم که تو نماهنگ ها میگیرم فاز امام زمانی است از خیالاتی که از ایشون دارم و از حالاتی که در قلبمه از ایشون میگرم لذا حواست باشه من ارتباطم امام زمانی است و تنها هم همش مینویسم و میام اینجاها تو خونه ی بابام نشسته ام و اینکارارو میکنم و جز هیچ گروهی نیستم گرجه دیگران منو میبرن یا دلشون میخواد یا بلخره دسته دسته داریم لذا قدرم رو بدونید بارها شده در حالت بیداری ارتباطم امام زمانی بشه و راهنمایی بشم از دل این یک اعتراف بود که خیال خیلی هارو راخت کردم که امامم رو میشناسم تا دلشون بسوزه!!!ولی یه نکته هست که کسانی که امامشون رو میشناسند اگر از امامشون دور بشن انگار امام زمانی در کار نبوده یعنی امام زمان خودش رو مستقیم معرفی نمیکنه بلکه اگر بخواد نشون بده در دل ما خودش رو نشون میده یعنی این همه آهنگ ساختن که منم توش بودم ولی بازم انکار میکنم امام زمانم رو اگر دور بشم از خدا!!! و انگار گویا کس دیگری جامو پر میکنه و آهنگ و فیلم میشه مخصوص و برای او مثل فیلم سینمایی کلاه قرمزی که اگه الان ببینم چندان احساسی بهش ندارم با این وضع و حال و بچه های دیگر جامو میگیرن مسابقه است!!!

یه اعتراف دیگه اینه که ما از نوجوانی وبلاگ نویس بودیم و دست اجنبی اون موقع زیاد بود در کشور لذا من خودم خیلی خرابکاری کردم که به پای امام زمان نوشته شده از فیلتر رد میشدم و گناه میکردم و دیگه درست نشد اون موقه ها شهوتم قوی بود و بر روی چهره ام اثر و گریه هم زیاد و  نوشتن وبلاگ لذا درسته همیشه تنها بوده ام ولی واقعا مخلصانه گروه ها بود اون موقه ها 10- 15 سال پیش گروه های مومن و همایش و افراط و خورده گیری و گیر دادن و اینا زیاد بود دیگه منم وبلاگم امام حسینی یعنی امام زمان خیلی به خاطر من اذیت شد و با آبروش بازی کردم که دیگه اصلا اون اعتماد قبلیه به من باز نگشت یعنی من مسجد میرفتم یه بار شنیدم یکی گفت این امام زمان رو میشناسه!! یعنی کار من گرفته بودا ما رفته بودیم در خط مقدم بعد زدیم خرابکاری و از فیلتر رد شدن لذا امام زمان خیلی اذیت شد به خاطر کارای من و با آبروش طوری بازی شد که عده ای اصلا فکر کردن راه درست اینه که تصاویر مستهجن ببینند و این دیگه درست نشد اگر ما میتونستیم درستش بکنیم و جلوش رو گرفته بودیم حتی در نسل های آینده درست میشد یه بی توجهی و سهل انگاری در سیستم و خود دغدغه ها به وجود اومد و یک شبهه ای که با آبروی امام زمان بازی شده من خودم توبه میکردم وقتی رد میشدم ولی جاسوسی زیاد بود و نمیشد از اونطرف درستش کرد قضیه رو!! اینم یه اعتراف دیگه بود که زدیم خراب کردیم الان شغال ها شدن رئیس مومنان و دیگه مثل سابق اهمیت و نورانیت و جمعیت مومنانه جمع نمیشه که از خرابکاری های بنده است که در جمع گروه مثلا اونا حس میکردم در یک سالن نشسته اند و کارهای منو مخصوصا با لب تاپ رو چک میکنن جلوی این همه آدم که دنبال اعتماد  و حقیقت هستند از فیلتر رد شدن بلخره تبعات سنگینی داره که درست بشو نیست چند ماه پیش هم باز جمع میشدن من آهنگ نجفی رو گوش میدادم و خیلی این تجمعات سخته که یک آدم هایی که قوی دل هستند از دور کنترلت کنن من نمیدونم باید چه کرد درسته رحمت الهی برای نوشتن و اینا زیاد میشه ولی باز بلخره آدم نمیدونه در این بار سنگین چه کنه و مست میشه دیگه قابل کنترل نیست و یه مرتبه یه کاری میکنه که نظرها به اون قوی دل ها هم برمیگرده بعد دچار مکافات میشیم درصورتیکه اگه دعام هم نکنن باز شیطانی میشم و نمیتونم خودم تنهایی فضای شیطانی وکلا شیاطین رو دور کنم چه برسه تور بپاشم به فضاع!!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی