یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۲۷ ق.ظ | علی | ۱ نظر

سلام الان خواب بودم پیش شهدا بودم از خوابم چیزی یادم نمیاد فقط یادمه شهدا امکاناتی داشتن و کارایی میتونستن بکنن که دیگران و ما قادر نبودیم بعد آخر خوابم که بیدار شدم به دلم خورد یا بهم گفتن که زندگی دنیاییتو با زندگی شهدا مقایسه نکن!!!

ببین شهدا خعلی جایگاه والایی دارن ما ده هزارتومن هم بخوایم در راه خدا کمک کنیم زورمون میاد و امید داریم همه خیرات بهمون برسه ولی شهدا خون خودشون و جان خودشون رو در راه خدا دادن هرکاری بخوان بکنن میشه!!

امروز صبح قبل از اذون صبح هم خواب دیدم یکی از بزرگان سر قبر شهیدی بود و یکی از مداحان اومد بالا سرش گفت پاشو بریم منم کنارشون بودم داشتم میدیدمشون بعد بیدار شدم یاد مطلبی که دیروز درمورد سوره قدر نوشتم افتادم انگار اون بزرگ هوس کرده بود و از شب تا صبح سر قبر شهیدی بود و سوره قدر شاید میخواند تا شهید باهاش صحبت‌کنه البته من درمورد حال کردن صحبت کردم ولی خوب هنوز دلهای نورانی و شهدایی هست که برای شهدا و شهادت پر بکشه!!

  • علی

نظرات  (۱)

به به عجب خوابی دیدی ایولا

پاسخ:
نوکر داش محمد گلم هستیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی