یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۳۰ ق.ظ | علی | ۱ نظر

خوب شب عاشورا هست و شب بزرگی است و تسلیت میگم به شما و امام زمان و همه ی کسانی که میدونن !!ما امشب سیر داشتیم و خوشمون نمیومد به زن مردم بد نگاه کنیم و صلوات فرستادم براشون دیگه خودشون میخواستن لذا اولا گناه نکردم دوما روشی رو برای زیبا شدن کشف کردم که میخوام بگم برای پسران مجرد که چطور آرایش کنن چون مرد کامله و بدون زن میتونه زندگی کنه و زیبا باشه ولی درجه داره تقوا و اینو که میگم دقیقا ربط داره که شما نباید گناه کنی و مایع اصلی بیرون نیاد مایع فرعی رو بکش به صورت دیگه این رازه و بد خرجش نکنید و منم اون موقع که دیونه م کردن و فرستادن تیمارستان همش حمام بودم و لخت تو خونه خالی میگشتم چون معتقد بودم جام باید در بهشت باشه و باید قرص نخورم تا شهوت داشته باشم و مرد باشم ولی نشد نخوریم و فرستادن تیمارستان و قرصی که نصف نصف بود رو کردن الان شب و روز یکی و کمش نکردن که هیچ تو تیمارستان یه وعده بود الان شبم میخورم دووعده و بی اختیار شهوتم گل میکرد قبل لخت شدن و منم وسواس بودم که اگه هرمایعی خارج شد باید حتما غسل کنم و همش توی حمام بودم و میریخت بعد وحی میشد که بکش به لبت یا چیز دیگر بعد مثلا دست میزدم به دماغم یه زنی با خنده طوری که متوجه بشم که دارم چکار میکنم میگفت اینکارو نکن و دست به دماعت نزن و انگار همه چیزمو میدونست و عجل لولیک الفرج رو هم تو حمام گفت که یعنی امام زمان شهید شه و خغلی چیزا گفت و با خنده گفت دست به دماغت نزن شهوتی میشد و خوشش میومد و پشت مانیتور مشتریم بود وفکر کنم از طریق چشم خودممیدید و من تا حالا صداشو نشنیده بودم و گناه کردم و زشت شدم و همون مساله ی خیانت رخ داد و وقتی هم رفتم تیمارستان از حالت جنون درآمدم و ارواح ولم کرده بودن و قدرت نداشتم و عادی و زشت شدم و دیگه مثلا کارای عجیب مثل سوت زدن نداشتم یه بار هم پسر عمه م وقتی کوچیک بودم گفت که نماز جمعه میری گفتم نه گفت مثلا نماز جمعه ی جهرم یک حرفایی میزنه مثلا میگه منی رو به صورت خودشون نباید بمالن به عنوان اینکه زنان زیبا میشن و اینکار حرام است! لذا ما مایع قبل منی رو گفتیم و مالیدن به دماغ های پسران خاص خودش تحریک کننده است ولی این آرایش ظاهر بود برای مجردان ولی باطن چی؟ بله این خودش جنگ بزرگی است که مایع اصلی بیرون نریزه در هنگام یاد کردن استادت و شهوت منم یه کم خورد شده است که میتونم فعلا کنترل کردم این چند روزه لذا تقوا مهمه وگرنه خدا محرومت نکرده و زنان هم اکثرا مشکل دارن و نیاز جنسی و روحی و عاطفی و روانی دارن که باید فرشته ها با اذکار شوهرشون و محبتش رفعش کنه ما روش رو گفتیم بعدش هم چند تا عکس تو حمام و دستشویی گرفتم چون خواب بودن و ایشالا پست بعد میزارم ولی صلوات یادتون نره و توسل کنین اگه حتی به زنی فکر میکنه و میخواد تقوا بورزه و همینطوری بی اجازه به نقاط زن فکر نکنید و من به بازیگری فکر کردم و زنان بازیگر خعلی حق دارن جنسی بهشون فکر کنن!×××میخواستم این روش آرایش رو سربسته عرض کنم نشد و امیدوارم به گناه نیافتید چون رازه که امشب کشفش کردم و فورا چند تا عکس انداختم ولی اشک چشم یه چیز دیگری است و خعلی زیبا کنه چهره ی مرد و زنان رو و حتی نورم به ما میده مخصوص اشک بر اباعبدالله الحسین ع همه چیز بهت میدن من خودم عذاب وجدانا گریه میکردم و روضه ها و نوحه های حضرت رو که حاج محمود میخوند رو خعلی دوست داشتم و روزی چندین ساعت با سیم توی گوش گوش میکردم و خعلی تاثیر مثبت گذاشت روم ولی دیگه رانده شدم!!البته شما فکر نکن اگه ما به فکر سانفرانسیسکو نباشیم میریم به سمت خدا اصلا حتی جسمانی نیاز داشته باشی بر سرت سوار میشن یعنی یه کاری میکنن که توی خونه نمیتونم صحبت کنم و یا نورانیتم کم میشه یا لحنم افتضاست الان که به فکر زنان هستم اعتماد به نفسم بالاست و خعلی مساله رو بزرگ نمیکنم و نیاز معجزه آسای جنسی نمیدونم بلکه یه نیازی که گور بابای زنان هم کرده درصورتیکه همش فکر میکردم خعلی جذابم و همه زنان مثلا منو و اونجامو دوست دارن حالا که بهشون فکر میکنم میبینم اونا حتی نیاز خودشون رو پست میدونن چه برسه به فکر ما و مصرف گرا هستن و معجزه که نمیشه کرد و اونا محبتشون زنا خورد شده درست ولی اینطور نیست که بدون من مثلا چیزی بشه من اگر میل جنسی ام روا نشه و خوار بشم خدا حتما یه زنی رو میفرسته یا یه کاری میکنه که من از خجالت درآم ولی زنان محبت الهی همشون ندارن که حالا بخواد معجزه آسا حال منو خوب کنه بلکه یه نیاز کثیفی است در دنیا بیشتر اوقات برای ما جنبه ی روحانیت به خودش گرفته برای ما که زن نداریم!

  • علی

نظرات  (۱)

میتونی یه خلاصه ی عالی از بالا به من بدی آخر پسرای مجرد چیکار کنن؟
پاسخ:
خودمم موندم توش!
دستور برای خواص بود اونایی که زن ها رو مخشونن چون مشهور یا سن 35 رو رد کردن و هنوز ازدواج نکردن یا مومنن و نمیدونن باید چه کرد یا مشکل دارن و اونایی که قوی اند و از گناه بدشون میاد و میخوان تقوا داشته  باشن و الا راه درست عقد و عروسیه اینجا آدمای خاص مطالب رو میخونن میفهمین که؟؟ و باید ارتباط و محبت بین خداا و بنده رخ بده و عرفانی باشه نه همش شهوانی و ذکر بیاد بر لب اگه با خدا باشی میتونی عالم رو مسخر خود کنی و خدا همه چیز بهت میده بستگی هم داره که صلاخت باشه یا نه مثلا من میفهمم زنان قوی تز از دختران ان ولی دخترها رو خعلی بیشتر دوست دارم چون دختر رحمته و زن شر لذا هر زنی رو حال نمیکنم بیاد رو مخم ولی چون اینا اومدن با پای خودشون خدا بهم قدرت داده آیا شما هم قدرت داری؟؟ اگه داری بسم الله میتونی مخ بزنی از راه ذهن؟؟ بفرما





















ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی