یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

اعوذ بالله من جمیع البلایا

دوشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۵ ب.ظ | علی | ۰ نظر

خوب ما سیر قلبونی داشتیم و نمیشه با هر شرایطی ساخت و همه جوره نازل شد و حرف زد بلکه شرایط روحی ما و شرایط فضا مهمه که ایجاد میشه لذا ما توقع داریم هیچ کس آزار نبینه با اینکار ما وگرنه اگر قلیان کشیدن من باعث بشه یه عده وقتشون تلف یشه اگر من خلوت دارم و تنها میرم خونه ی اونوریمون این باعث میشه فضا بد شه یا فضای اونجا خراب باشه هم بد میشه ما که پیغمبر نیستیم که با همه بسازیم و بزرگانند که میتونن در هرشرابطی با هرکس بخوان تحمل دارن و فضا رو خوب میکنن و هدایت میکنند همه رو ولی ما ضعیفیم و نمی دونیم چه بایدکرد و فضای بدایجادبشه و فشاری رومون بیاد بعد جا میزنیم!! خوب یه کم روضه گوش دادم فضاخراب بود دلها با من نبود و دیدم که موسیقی گوش بدهم موسیقی هم خراب بود و خودمم مثلا اشعار کیوسک و چاوشی رو مسخره کرده ام و میخندند اینا از ما به جای که دل بدند و دلشون نرم بشه لذا رفتم به سمت موسیقیه عاشقانه چون من که مینویسم نکات رو هنگام قلیان و گوش میدم متناسب با فضای جمع و شما چیز مینویسم نه متناسب با چیزی که آهنگ میگه و موسیقی رو یاد دارم و حفظم لذا اینطوریه اگه دل ندهند اینطوری میشه که حرفی نداریم در موسیقی باید برسیم به حالی که مثلا محسن چاوشی میخونه و خودمون رو سیر بدهیم و خرف بزرگان رو گوش بدهیم تا اونجا برسیم که خودمون هم چیزی یاد بگیریم و حالمون بشه حال شاعر موسیقی یعنی صبرمون بره بالا  و با مخاطب حرف بزنیم یعنی دلمون دریا شه و عمق کارمون بره بالا و مانند شاعر بزرگ دل شویم نه فقط یه شعر سطخ پایین گوش بدهیم و شاعر با ما حرف بزنه بلکه باید حالی بدست بیاد که حال شاعر رو داشته باشیم بعد با شما حرف بزنیم و روحمون باید عظیم بشه و موسیقی خوب گوش بدهیم نه هر موسیقی ای را! و همش لذت بردن از موسیقی نیست لذا روزی ها متفاوته خلاصه ما رفتیم امین حبیبی رو گوش دادیم که عاشقانه است و کلیپ هم یه دو سه تایی فعلا از موسیقی ها و شعرهای امین حبیبی ساخته ام و مسخره اش رو درنیاوردم و سبک نشده لذا فضای من برام خوب بود و شما هم میتونی برای سیر قلیونی که رحمت نارل بشه معین یا چاوشی یا کیوسک یا امین حبیبی رو گوش بدهی یا هرکس که فضا رو آروم میکنه یعنی هدف همینه که ما آرام بشویم با موسیقی چنانچه که اونقدر آرام بشیم که گریه مون بگیره و عاشق باشیم نه اینکه تندخو و زننده بشویم و بحث بد بکنیم و رفتارمون بدتر بشودااا و موسیقی خوب باید گشت و پیدا کرد ولی باز روضه ها یه چیز دیگری است و  انتظار دارم فضا طوری باشه که بشه روضه گوش کرد فقط در سیر قلیانی و راه همون راهی است که شعرا میخونند و یه آهنگ هم برای جذب مخاطب روش میزارند و ما باید روحمون مثل شاعر موسیقی عظیم بشه و تحملمون بره بالا و در شرایط سخت آروم باشیم نه تندخو و گفتم که سیر من متناسب با فضایی است که اثر میزاره روی کسی که موسیقی رو گوش میده در سیر فلیونی نه فضایی که موسیقی چی میگوید و نکته ی آخرم اینکه سخنرانی خعلی سخته در جمع و مثلا آِیت الله العظمی خامنه ای رحمه الله علیه فضاشون در جمع هست و مردم دل نمیدن و دوربین هم وجود داره و سیاسی هم میشه ولی ما راحتیم و شما در خلوت داری مطالب منو میخونی و سیر ما فرق داره و بزرگان و ایشان یه طور دیگه به ما کمک میکنند وگرنه خرف یکیه یه نکته ی دیگه هم یادم رفت اینکه برای اینکه در شعر عاشقانه بزنن روی دست امین حبیبی و شادمهر مثلا باید طی کرد موسیقیشون رو و گوش داد وگرنه امین حبیبی تقلید از صداشم کار دشواریه و برای کلیپ ساختن از آهنگش باید ملکوتی و سطحت بالا بود وگرنه خرابش میکنی و هدف رسیدن به این فضا است و امیدوارم فضای عاشقی طوری بشه که کار جدید بخونه عاشقانه و ما در خلوت بسوزیم و گریه کنیم و یاد عالم بالا بیافتیم دو چیز دیگه که یادداش کردم یکیشو هنگام سیر اینکه اولا بعضی مواقع سیر قلیون از آهنگ به روضه و برعکس سوق پیدا میکنه برای رحمت باید توجه داشت به رضای رب نه میل نفس و زور و فشار که خدا با چه سبکی نگامون میکنه و فضارو آروم دوم هم اینکه بعد سیر قلیونی امشب داشتم تلوزیون سخنرانی رهبر معظم انقلاب رو میدیدم حدود ساعت ده که یخ هم تکه هاش برای آب اورده بودم این خونه ی دیگرمون که دیدیم گرمه و کولر هم نیست با تکه های یخ ماساژ دادم صورتم رو وکلی حال داد!!!و به دلم وحی شد اینکارو بکنم و قبلا هم هسته ی هلو دستم بود صورتم رو با هسته اش ماساژ و میکشیدم به صورتم بعد از خوردن خود هلو و به دلم خورده بود خخخ

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی