یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم اله

يكشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۲ ب.ظ | علی | ۱ نظر

امشبم سیر قلیونی و حال و اما اینکه دیگه ساخته ی ذهن من نیست دیگه که نظر دادن قبل از که بنویسم برای این پست که توهم زدیم بلکه حدود نیم ساعت داشتم تلاش میکردم تا بیام بنویسم و باز نمیشد و اینترنت کار نمیداد خدا رحمتشون کنه تو اخبار ساعت هفت میگفت مشکل از پهنای بانده ولی اینکه توهم دیگه نیست و مشکلات وجود داره و استان فارس ما هم مرکز مشکلات و مریضی چنانچه هجده نماینده میگفت استغفار یعنی استعفا داده اند و من چه میدونم مشکلات چیه و خبرم ندارم لذا باز نشد و منم بعد سر یه بطری رو بستم و آتش زدم و کار خطرناکی کردم و دیدن و باز کردن در خلوت آقا همش دشمنی و سد راه مردم ناز استان اینکه دیگه توهم نبود خانمی که نظر دادی نیلوفر خانم قبل از که بنویسم و دوبارم گفتی دوبارتم پاسخ شنیدی یک نظر یکسان و خوب مشکلات حله و باید روشون کرد و اصلاح کرد نه چوب لای چرخ گذاشت و ما هم داد میزنیم بی عدلی رو تا جایی که بالا بره و بشنوند!! وقت من طلاست من دیدم دیشب مهمونی بودیم نشد درست و کامل ببینیم سریال پایتخ رو گفتم امشب بیشتر بکشم و سیر بدم تا برم اول قسمت قبل رو دانلود کنم و برای خودم بگریم اگه بشه ولی دریغ از یک دونه اشک در سیر قلیونی امشب و مامانم هم میگفت قلیون نکش اینکارا برای پیرمردا است نگفت نکشا گفت پیرمردا میکشند و ما هم زن نداریم پیرمون هم کردن تقریبا در جوانی و مامانم هم در دبیرستان زینب کبری س درس دینی میداد دبیر بود و امروز بهش گفتم سر خیابان اصلی ما علامت زده به طرف خانمون زینبیه این زینبیه داستان چیه بگذریم از درد و رنج و محیط کثیف خونه ی خالی قبلی اینکه آقا خواهش میکنم که موقع سیر قلیونی جدا نشین ازم و زودتر مطالب رو که مینویسم لو نره خواهش میکنم چون فضا کدر میشه لذا من خودم در این خونه خالی گفتم کدورت رو بزتریم کنار و خودتون با پای خودتون ارواح مقدس بیان داریم حال میکنیم و شما هم روحیت ماشالا خوبه لذا قلیان هم بده چی کار کنیم عاشقان نمیسوزند از عشق و فضا خرابه و ما میکشیم ولی امشب دریغ از یه دونه اشک شد لذا سیر قلیانی برای اشکه که رحمت نازل بشه و ما میخام رحمت نازل بشه برامون و بی تفاوت و فله ای نیست و اوقات فراغت نیست هدف اینه که چیزی بهمون بدن هرچند اندک و لم ندادیم موسیقیحرام و روضه گپش بدهیم امشبم من موسیقی بیشتر گوش دادم هرچند کیوسک صداش گنهکاره ولی گریه ام می انداخت و شما هم باید چیزی در سیر قلیونی گوش بدهی که گریه آوره محسن چاوشی مثلا ولی آفت کار که سیر رو عقب می اندازه و جلوی پیشرفت مارو میگیره خواسته و ناخواسته اینه که یه عده فقط مسخره میکنن و فضای شیطانی فضایی است که نمیخاد ما سیر بگیریم و باید جدی باشه و ما قبلا هم گفتیم بچه بازی نکنید چون بچه نیارین که اینا هنوز شاکله شون شکل نگرفتهپ ممکنه آسیب ببینند از کار ما ناخواسته و فضا هم سبک میشه و در پی رحمت باشید نه اثر ظاهری چه بلا ها و مریضی هایی که باعث شد دختران فاسد نشوند و بیرون نروند و خواست خدا بود بلا انشالا از هممون رفع بشه ولی اثرات غیر رحمانی رو اصلا بهش فکر نکنید چه برسه گناه و تکیه نکنید ب. ظاهر ما و اثرات صدا و دست و پا که غالبا زود گذر وهمینم  خرابمون میکنن اینا سحره و جادوست و ممکنه درد شمارو بازداره از سیر بدتون لذاهرکی هم داره جاسوسی میکنه باید باز فضای رحمت و قلیانی سنگین باشه و من شمارو دعوت کردم خودم و رحمت دست ما نیست که دست خداست نه اثر ظاهری ماره ما و من دلم میخاد بیشتر روی مطالب تغییر کنیم هرچند جوانند و عکس و فیلم و کلیپ میزاریم و هدر میریم و بی نور میشویم در فضای نجس و امشبم اول روضه گوش دادم ولی فضا پ کلیپام سیمم رو به بالا وصل نکرد و دلهای شما با من نبود من صاحب دل شما که نیستم مگه میشه صاحب دل کسی شد باید فقط خدا بخاد

وقتی ارسال کردم مطلب رو باز اینترنت خراب شد اومدم خونه دارم ادامه میدم چون کامل نبود میخواستم از دیشبم بگم که رقتیم مهمونی و فضای قوم نبارمون و جاسوسی هاشون از ما خوب شد با زیارت عاشورای دیشبی و دو تا کلیپ قبل رو هم ساختیم و بچه بازی هم بود ولی خوب دیدار و آشنایی است و بچه گریه بککنه و اینا خدا رحم کنه پسر غیرت داره دیگه!! لذا داستان هم اینه که بابای من جانبازه و سرش درد میگیره وقتی همه با هم سر و صدا بدهند و رفتن شک داشتن زیارت رو بزارن یا فیلم پایتخت دیشب و پایتخت رو گذاشتن سریالشو بعد همهمه شد یعنی نمدونم صدای تلوزیون خعلی زیاد بود یا همهمه ها انگار تو استادیوم بودیم و دیوانه گننده شد و جن ها هم گمونم جیع میزدن که ما زیارت عاشورا رو گوش بدهیم از تلوزیون و این برنامه رو نبینیم!!ٍ!! و دیگه زیارت عاشورا گذاشتیم و فضا خوب شد دو تا کلیپ قبل رو دادیم بیرون!! آرامش خانوادگی خعلی مهمه مخصوصا الان که داره خانواده ها نابود میشه و سوآ الظن هست و ما که نمیتونیم با قوم و خویشمون دعوا کنیم هم خونیم و هم پدر و مادر و نزدیکیم و باید یه عمر پیش هم باشیم خدا خیرشون بده این مجالس خانوادگی خیلی خوبه برا ما یعنی و کدورت هارو از بین میره مخصوصا اگه دعا و زیارتم باشه و سیستم های شیاطینی کارمون نداشته باشند چون هرکی زیارت بخونه و مجالس بزاره سختگیری میکنن دستگاهای جاسوسی به بهانه های مختلف و میخوان تفرقه باندازن و نبایدم خرافه گرایی رخ بده و آخوند مناسبه باشه وقتی توی مجالس زن نشسته و داره امتحان میکنه باید آخوندو حظور داشته باشد و مایه ی برکت و تور و رحمته خودش ایشان وگرنه ممکنه شر به پا شه و تغییر میدهد فضای بد روحانی محل و تخصص روی اینکارا و رحمته و دنبال کردن ما برای سیر قلیونی که همراهی کنید بجز استاد خعلی نفعی نداره که 24 ساعته با من باشید و خلوت با خدای خویش خعلی مهمتر و کارسازتره

  • علی

نظرات  (۱)

سلام من وبلاگتونو میخونم.عکساتونم باحال تو لنزور عضوم سونامی. 
پاسخ:
خعلی ممنون که دنبال میکنید لطف دارید بازم سربزنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی