یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

مودت

دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۴ ب.ظ | علی | ۰ نظر

وقتی به یه سری آدمایی همچو احمدی نژاد که پناه برده بود به رمال یا تخیلی شده بود یا بلخره پناه برده دیگه شما که پناه ببری به دکتری و حرفش رو قبول داشته باشی و جان بسپاری مثلا به کلام من داری منو پرستش میکنی و اثر داره روت و من قوی میشم در مخ زنی شما و شما و حتما روی شما تاثیر داره کلام من و بنده ی من میشی و اگه حتی قبلش قدرت نداشتم بر روی تفکر شما و باورتون و ایمانتون الان که منو قبول داری و حرفم رو گوش میدهی ناچارا قدرت منو پذیرفته ای و تسلط دارم بر روی شما و شیاطین و فرشته ها هم کمکم می کنن اگه بشینی پای خرف من مخصوصا اگه دیگه زن باشی یعنی طرف چادوگره قدرتی نداره ولی همینکه من و شما پای حرفش بشینیم و قبولش داشته باشیم قوی میشه و اینو ار روی روایتی میگم که می قرماید پای سحن هرکس بشینی داری می پرستی اش!!! لذا چنین شخصیت هایی حتی رئیس جمهور بوده ولی من شک می کنم که امام زمان رو دیده یا نه!! چون شما و من ببینیم قدرت اول می دانیم و حرف دیگران و قدرتشون بالاتر و تاثیری اول روی ما نداره چه برسه بریم دنبال رمالی و قبول داشتن شخص دیگری که با اجنه در رابطه داره ولی خوب اوضاع روحیشم خراب بوده و شیاطین بی تاثیر نبوده اند ولی کسی که امام زمان رو دیده اینکارارو نمیکنه و به این چیزا پناه نمیبره گاهی و من چند روز پیش هم داشتم اسماء الهی رو در همون کتاب کله سر رو میخوندم رسیدم به اسما جلالی و جمالی خدا که در قرآنه لذا اصلا نمیدونستم با اسماء جلالی خدا میتونی شما بین دو نفر اختلاف درست کنی!! نام خدا استا ولی میشه!!! و فکر میکردم جادو کردن و اختلاف انداحتن با روش ذکر گویی نیست بلکه سحر و طلسم خاصی است که شیاطین چمع میشن نگو که با فرشته ها هم اینطوری میشه یعنی شما بشینی بگی من شهوت رانی و گناه نمیکنم این سرت به سنگ میخوره و ممکنه افسرده هم بشی مثل ما برای یه مدتم گناه نکنی باید حتما ذکرتو بگی تا از پژمردگی درِآِی مثلا یا متین یا قوی یا مذل یا مالک الملک - یا علی- یا مانع اینا رو هم باید بلند یا یواش مقتضای رفتارت بگویی هم وگرنه روت مثلا میشن و بسته میشی و قبض میشی و غمگین اینا رو که گفتم چند تا اسماء جلالی بود اسامی جمالی هم هست که باید بدونیم که ما هدف شیاطین هستیم و اسماء جلالی برای دفع اینا خوبه سرچ کنی اسماء جلالی و اسماء جمالی اسامی خدا میاد ولی داشتم میگفتم آیا میشه بگیم در نماز مثلا سجده یا علی؟ خوب اسم خدا است دیگه هو العلی العظیم!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی