یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

موشکلات ورزشی

چهارشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۴، ۰۳:۵۰ ق.ظ | علی | ۰ نظر

ایام عیده و خوش گذرونی ولی من این شبا از تلوزیون سه تا برنامه و فیلم رو دنبال میکنم یک کلاقرمزی ساعت نه دو فیلم فوق سری ساعت ده شبکه یک و سه فیلم در حاشیه شبکه سه یه برنامه ی دیگری هم بعد از تماشای اینا به نام روزگار مادری شفکه ی یک دیدم که اونم جالبه اما اینکه امشب نمیدونم بین این برنامه ها بود یا همزمان حین پیام بازرگانی چیزی بود که شبکه ی سه داشت با کارشناس فوتبال مشهور که نامش رو فراموش کردم صحبت میکرد و حرفای جالب میزدن یه بار دیگه هم داشتن با سرمربی پرسپولیس صحبت میکردن که اونو هم مثل دیشب درست ندیدم خلاصه کار ندارم اینکه همه جا برنامه ها یکسانه یا نیست دو نکته که اول بحث دررمورد ورزش و مشکلاتش و آوردن چهره ها باعث میشه که مشکلات دیگه هم حل شه و اطمینان مسولین و مردم و آرامششون جلب شه پس اگر ما یکسان سازی کنیم برنامه های صداو سیما رو در همه ی خونه ها و مانند فیلم ها همه جا یکسان بخوایم پخش کنیم این برنامه ی ورزشی و مشکلاتش رو مخصوصا برای جوان ها نباید فراموش کرد خود من امسال ینی پارسال دیگه خعلی کمتر فوتبال دیدم و برنامه نود و تحریم بودم گمونم خلاصه امام خمینی ره هم میفرمودند که ورزشکار نیستم ولی ورزشکاران رو دوست دارم و من خیرخواه هستم که میگمدبرنامه و چهره های مشهور ورزشی باید جزء برنامه های اصلی تلوزیون شه در همه ی استان ها یعنی مردم خر نیستن میفهمند که این برنامه ی ورزشی حتی خود کارشناس میفهمه که کل ایران رو آنتنش نیست ما این نکته ی دوم بود که فضا شناسیم ما و نور حمله و آنتن بودن هست و باید از طریق ورزش حتی مسایل سیاسی رو حل کرد و دعوای ورزشی حالا من نمیدونم خود عادل خان میدونه که در مسابقات تلفنی نود آیا همه ی شهرها از روی شماره گوشی شرکت میکنن یا بهتر بگم پخش میشه همه جا لذا باید برنامه ی اصلی باشه مثل فیلم ها بها دادن به ورزش و ورزشکاران و محیط جنگی ای و روانی ای که رخ میده و تماشاگر و بیننده رو جلب میکنه درسته قابل کنترل نیست و حتی فیلم های ماهم که برنامه ی اصلی هستش در صدا و سیما کلی ریسک میکنن که نمایش میدن و نمیتونن هر فیلمی بسازند با هر موضوعی اینا همشم به خاطر ترس و زنانه آقا وقتی آدم بترسه که دین و ایمانش هم از دست میده و بزرگترین گناه طبق حدیث ترسه که جلوی موفقیت و  پیشلفت رو میگیره بله شیاطین ترس رو در دل پلیس و مسولین طوری می اندازن که به نوشته های من ربط داشته باشه بعد اینا هم از خداشونه دیگه مارو تحریم میکنن و روانی میدونن لذا باید دلا قوی باشه ایمانا قوی حالا من خودمو گفتم ولی جنایات که مشترک شه و نمیشه بازش کرد پرونده هارو همگانی کرد میبینی ریسک میکنن مسولان حرف شیاطین رو گوش میدن ممکنه

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی