یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

تکاثر

چهارشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۰۶ ب.ظ | علی | ۰ نظر

بله درسته که اگه برای دیکران مخصوصا به خاطر بخشیده شدن گناهان درستکه که میکن اگه برای دیگران دعا کنیم فرشته ها برای ما دعا میکنن و دعای فرشتگان هم مستجاب میشه متعصفانه ه ه ولی یک مسلمان خودش باید ایراد خودش رو بدونه و دنبالش باشه و اصلا دقدقه داشته باشه وقتی میره جلوی خدا می ایسته یعنی شما باید خواسته و دعا داشته باشیم این خواسته داشتن و حوائج داشتن همونطور که گفتیم ادعونی استجب لکم اصلا تجویز میشه به خعلی ها که فکر کنن مثلا رژیم منفور صهیونیستی چند نفر از ما رو شهید کرد خوب باید دعا کنیم نابود شه و اگه مسلمانیم دقدقه داشته باشیم یه سری دقدقه ها هست که حرف دلمونه و باید برد پیش خدا من یکی اشو بردم بعد تو نماز ریام کم شد و صدای بلند خواندن ارکان تبدیل شد به صدای دل و خفه شدم و روم نشد بلند بخوام واز خدا حرف دلم رو لذا ساکت شد و همینکه یا الله هم بگیم و در نظر داشته باشیم حوایجمون رو خدا بهتر میدونه لذا فکر کردم به این مساله رساله که مرد ها باید بلند بعضی ارکان رو در بعضی زمان ها بخوانند خوب من قبلا گفتم شما اول ثابت کن مردی و نامرد نیستیم و ادعایی هم نداریم یه جا دیگه گفتم بلند بخونیم صدامون رو منفور میکنن و از صدامون همه چیزمون لو میره اگر گنهکار باشیم مخصوصا و اینجا امروز چیز دیگری به ذهنم خورد که اولا خدا میگه از رگ گردن نزدیکترم دوما در نماز ریا خعلی بده و جاسوسا هم هستن لذا اینجا همینکه صدا رد بشه از گلو ولو خعلی یواش باشه به نظر من حکم رساله صدق میکنه که بلند خوندی و زنان باید یواش بخونن چون دستوره و حکمه ‌س بهتر اصلا صداشون در نیاد ولو از گلو رد بشه یعنی زبان حرکت نکنه و دهان باز نشه و‌ همه اش از داخل دل بخونن لذا این یه تکنیکه برای مقابله با شیاطین و جاسوسان نه یک اصل! شدیم تیله مجتهدا.

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی