یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

یا رب

دوشنبه, ۸ دی ۱۳۹۳، ۰۹:۰۹ ب.ظ | علی | ۰ نظر

بعضی موقه ها اگه کار زشتی کنم به پلیدیم و بدی ام که شما میدونید شاید و من خودم غافلم و نمیفهمم پی میبرم اوضاع وقتی وخیم تر میشه که میبینم خدا از روی همراهی با بزرگان ازم گذشته یعنی وخیم تر وقتی میشه که آدم هایی رو میبینم که ظاهر و حالشون و ریختشون حتی بیشتر از نکاه ظاهریه قضیه که نگاهم ظاهریه میبینم پایین ترن از من بعد از شهوت و گناه متنفر میشم میگم اینا چه کار کردن مگه که از من زشترند در ظاهر شاید بعد قاط میزنم که بزرگانی همرامند و غم رو ازم میگرند و دعام میکنن وگرنه باید همش غم و غصه و تنهایی و سرزنش باشه بعد از عصبانیتم مثلا ولی خدت زود میبخشه و منی که پف کرده بودم رو مجازات نمیکنه و میگم چقدر دعاهای شما برام خوبه و من فقط یه آدم بد گنهکارم که چیزی ندارم خوبی ندارم از خودم و بی شما هیچی نیستم نه واقعا میگم و آدم اگرم جدا از گناه فکر کنه آدم خوبیه چه مرد چه زن عجب داره و گمراهه اصلا و ترقی نمیکنه گ دیروز یه جمله ای دیدم نوشته بود ای خدا چرا من رو انقدر محتاج آفریده ای و من رفتم تو فکر که مثلا حال آدم متفاوت میشه و نظریه اش در زندگی مدام ممکنه با حال روحی عوض شه نسبت به خودش و مسائل

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی