یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

سه شنبه, ۲۱ فروردين ۱۴۰۳، ۰۴:۱۹ ق.ظ | علی | ۰ نظر

بعضیا هستن که نشانه هایی مخصوصا در چهره دارن که درسته زیباشون کرده ولی از زیبایی اولیه نیست بلکه ایجاد شده در چهره شون و نمیگم هدف ایجاد این زیبایی ها در صورت ماست میگم اتفاقاتی رخ داده که اینها این شکلی شدن و قبلا و در کودکی اینطوری نبودن ولی یکی چشم زیبا داره خوب میتونه ارثی باشه ولی یکیه خط گونه داره من نمیگم چال گونه بلکه خط گونه رو دوست دارم یعنی چندتا خط روی گونه شه خوب این خط گونه ارثی نیست و از کودکی نداشته بلکه بعضی اخلاق خوب شاید صبوری شاید تحمل رنج شاید اخلاق خوب باعث شده که روی گونه طرف چندتا خط بیافته که موقع خنده هاش معلومتره و انگار بوسه ی فرشته ها این خط رو ایجاد کرده خلاصه بعضیا اخم ابرو دارن اینم دوست دارم که ابرو ها به هم پیچ خوردن و خط ابرو رو نمیگم که بین دو ابرو یک خط از فشار زیاد زندگی افتاده اینم جالبه ولی اینو دوست دارم که دو ابرو به هم گره خوردن و این آدمها جدی اند و مخصوصا اگر زن باشه شهوت قوی و زیاد داره و ناملایتمی های زیادی رو تحمل کرده و این دو زیبایی رو من ندارم خودم ولی ممکنه هر انسانی در شرایطی که عادلانه بین همه است این زیبایی هارو بگیره که حتی ممکنه از معروفیت و فضای بیرون باشه نه خودسازی درونی و زیبایی های دیگری هم هست که با گریه سوزناک ایجاد میشه یا شادی واقعی و اخلاق و راستگویی و گناه نکردن و ... انگار فرشته ها آرایش میکنن طرف رو!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی