یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

رندی متقابل

چهارشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۲۴ ب.ظ | علی | ۰ نظر

در آخرین روش های رندی که شیاطین حبس کردن مارو دو روش امتحان کردم که بگمم که اگه این روش ها بخشنامه بشه باعث میشه سیاست و روش کار شیاطین عوض بشه و باید تغییر روش داد مثلا قبلا گفتم به هر ترتیب باید به سمت قرآن رفت یه موقع حال داری میشینی سه جزء میخونی یه موقع حال نداری یه صفحه یه موقه دیگه فقط حال داری نگاه به آیات باندازی یه موقه دیگه همه ی حالا بسته است اصلا گوش میدی به تلاوت قرآن تا اینکه روش رو تغییر میدیم تا یکیش بشود بله حال مهمه ولی شیطانم هست که فضا رو میبنده بله یه موقعی گناه کرده یارو حسش نیست حالا و حال نداره ولی یه موقعی شیطان راه رو میبنده و مثلا شما توی دلت بدون صدا میتونی سوره ی توحید بخونی؟ بله اگه سر خری باشی این مرغ دلت که صحبت میکنه و الان من دارم تایپ میکنم توسط جادوگرا و شیاطین کنترل میشه خط فکریت و مرغ دلت و یه مرتبه نمیتونی تو رختخواب نماز مستحبی بخونی و تجسمی و دلت درست کلامات رو ادا نمیکنه خوب اینجا اگر برزبان بیاری راحتری و صدات درآد ولی شاید نخوای برزبان بیاری و هرکس در نهان خدارو بخونه روایته خدا نامش رو در آشکارا میخونه مثلا زنا بیشتر قویترند از مردان در ذکر نهان و مخفی و توجه کن که‌سوال نکیر و منکر شب اول قبر زبانی نیست و آنچه ته دلته هست پس باید تمرین کرد و دل قوی باشه و شوک وارد بشه با اینکارا حالا کار نداریم ولی یه آیه ای هم دیدم که میگفت بر زبان بیار که این برزبان آوردن خواسته و دعا در مردان با صدا خوبه و در زنان با نامه و وبلاگ و توضیح نه اینکه مستقیم بگن خلاصه مرغ دل ما که وبلاگ داریم و مورد توجه شیطانیم کنترل میشه و مثل اینه که مپ تو دلم حرف بزنم و در رادیویی که جای شلوق قراداره همه بشنوند و یا من با خودم حرف بزنم و یه نفر مدیوم بر زبان بیاره حرفای من و مرغ دله دیگه اگر طرف مثلا لکنت داشته باشه به پای من مینویسن و حالش بد باشه مشکل از منه و چون همه میشنوند صدای مرغ دلم رو تاثیر داره بر نحوه ی خواندن دعا و ذکر در دل و کند میشه تا اینکه شیاطین کاری میکنن کن من خفه شم و مرغ دلم رو دست میگیرن و از طریق من با شما صحبت میکنن و طاقت اینکه من نماز مستحبی بخونم رو ندارن چون مرغ شیطانی دل من اذیت میشه و الان من با مرغ رحمانی وبلاگ مینویسم ولی کافیه صحبت کنم و حرفی از دهانم بیاد بیرون آنگاه شیاطین حمله میکنن و خط فکری منو میدونن و شناسایی شدیم و خط منو میکیرند و حمله تا منو کنترل کنن و آدمی که هستم با آدمی که وبلاگنویسه متفاوته خعلی هم و من تو‌خونه زیاد چرت میگم و دلیلم دارم برا خودم خلاصه آقا روش اینه که کتاب باز کن و کتاب خوبی و در حبس و زندان شیاطین و کنترلاشون با صدای بلند بخوان کتاب خوب زیاده بله قرآن کن محشره دومین روش موقع حمله شیطان و برای رندی اینه که وقتی مرغ دلت حال نداره تو رختخواب مثلا نماز مستحبی بخونی و صدای دلت یاری نمیکنه و تو هم گناه نکردی که حال نداشته باشی اینکه اذکار نماز رو نوشتنی در ذهن بیار و بعد ذکر بگو مثلا بسم الله الرحمن الرحیم رو که نوشتم رو به صورت نوشتنی و به صورتی که قرآن نازل شده با قلم و کتاب اونطوری در ذهن بیار بعد از روی ذهنت که ذکر رو نوشته در ذهن بخون اینطوری راحتری یا حتی میتونی روی کاغذ اذکار نمازو بنویسیم  و با چشم از روش بخونیم و البته تند و سریع خوانی یه موقعی خوبه البته مانور دادن روس صدای دل و مرغ دل مهمه که در نماز مرغ دلت بلند میخونه اذکار رو یا یواش و با چه لحنی میخونه من که دلم سنگه ولی کوچیک بودم صدای دلم خوب بود تا به گناه آغشته شد ولی قبلا تو نوشته هام خدا زیاد بود و از گناه و عذاب وجدان هم بود و اونموقه ها شیاطین از مانور دل من و کلا وبلاگنویسیم حساب میبردن و ملائک متعجب و ترس داشتن چون خدایی بود تا اینکه بردنم تیمارستان!اونموقه ها جاسوسا و شیاطین زیاد حرف دلمون رو کنترل میکردندو قضاوت و بزار یه عده جادوگر پست از این راه که تفکرات رحمانی من و عقلانی و نوشته های من چونکه تو خونه اذیتم میکنن شیاطین فکر کنن نوشته هام از جادوگراست اینطوری یه عده نون میخورن و منم راحترم تا اینکه مردم فکر کنن متفکرات من عرفانیه بزار اذیتمون کنن راحت شن خدا ذلیلشون خواهد کرد در حکومت خراب وگرنه من تو خونه که زیاد فکر نمیکنم و مانند دیوونه ها حرفای القا شده میزنم منتهی از قبل دلم قویه و تبحر دارم تو وبلاگنویسی و خدا یارمه بزار نوشته های منم به نام کارهای جاسوسی و شیطنتهای جادوگرا تموم شه اینطوری کمتر در خطرم شاید ولی بیچاره با دنبال کردن فکر من به جایی نمیرسی چون یه عده دیگه تورو خر کردن جادوگر من شی و همونطور که بزرگان مرغ دله منو حرکت میدن تویه جادوگر هم گول میزنن به نحوی که خودتم نفهمی و شیطان فکر خوانی جاسوسی میکنه وگرنه وقتت رو تلف کنی با من به جایی نمیرسی فقط موجب آزار منی اینو هم گفتم چون جادوگر رو میشناسم تو فامیلمونه و دشمنی و حسادت دیرینه داره با من و والدین اینطوری اصلا جادوگرای دیگرم جمع میکنم و با اذیت شدنم ریشه ی همه تون یکجا خشک میکنن اگه ادامه بدین کاری که احمدی نژاد ناخواسته با رمال های شیاد کرد و ما نفس تازه کشیدیم و جمعشون کردن یه عده رو 

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی