یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

يكشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۲:۴۱ ق.ظ | علی | ۰ نظر

سلام میدونی مشهوریت خوب نیست کلا شاخ شدن و اومدن بالا و در چشم و آدم دور خودمون جمع کردن علاوه بر اینکه مردم لعن و حسادت میکنن یه متخصصانی وجود دارن به قصد خیر یا شر که میان تو زندگیت بیشتر از دور مثلا تمام فکرتو میدونن و این متخصصان انقدر کار پیچیده و سختی دارن که اصلا وقت و هزینه نیست که روی همه کار بشه و روی افراد انگشت شمار تخصصی کار میکنن و حالا شما شاخ شدی و مجبورن وقت بزارند روت اینا حتی شاید بتونن سرطان رو درمان یا تمام فکر شمارو بخونن و بدونن یا تسلط ایجاد کنن یا طلاق بدن شمارو یا پولدارت کنن یا ازت قهرمان بسازن یا معتادت کنن یا بکشند حتی و مهم نیست که خوبن یا بد یا به جایی برسی بلکه مهم اینه که شاخ نباشی و آرامش داشته باشی تو زندگیت که روت حساس نشن الان شیطانی در جهان هست که انقدر نجس و نحس اند که شاید بهت نزدیک شن تو خودکشی کنی اگه ایمان نداشتی بلکه باید اینارو فعال نکنی و تو چشم نیای و هر حرفی و هرکاری نکنی تا بیان پیشت بلکه اینا وقت ندارن و انقدر آدم هست و ماموریت که حتی ما مهم نیستیم رومون کار بشه و آرامش و آسایش داریم خعلی از این بیماران روان شیاطین قوی رو فعال کردن که بیان تو زندگیشون همشم بد و شیطانی نیست ولی اگر من جلب نظر کنم برای یه میلیاردر و متخصص تجارت و سرمایه دار درسته ممکنه پولدار شم ولی آرامش زندگیم گرفته میشه و غرق میشم و بدبخت و کبوتر با کبوتر،باز با باز باید بگرده من الان برم تو تلوزیون فیلم بازی کنم حتی اگر خوب بازی کنم و جلب نظر کنم درسته اولش فکر میکنم چه حالی میده ولی زندگیم نابود میشه و اینو کم عقلا نمیفمند!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی