یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

تردد تردید

جمعه, ۲۱ آذر ۱۳۹۳، ۰۴:۳۳ ب.ظ | علی | ۰ نظر

نگاه به نامحرم تیری از تیرهای شیطان است که مسموم می باشد.

نگاه به نامحرم تیری از تیرهای زهرآگین شیطان است، هرکس از ترس خدا از آن بپرهیزد'خداوند در پاداش ایمانی به او می دهد که شیرینیش را در قلبش احساس کن

این دو حدیث رو نگاه کنید تا بگم اینکه در خارج یه قانونی هست که میگن دیگه زیره هجده سال به فیلم های پورنو نگاه نکنن و درایران هم زیاد پرسیده میشه از مراجع ولی پاسخ قیام گرا و کوبنده نمیدن که آقا ماهواره رو حذف کنید که دین رفت و جهاد کنید و قیام لذا نکته ای به ذهنم خورده که من اگه نکته رو بگم شما میگی شیطان زده ام و باید شلاق بخورم و ترویج فساد من زیر هجده سال رو نمیگم لذا و بالای هجده سالم بستگی داره نگاه باشه یا گناه یعنی مرد و زن میتونن فیلم بدبد نگاه کنن یا نه من خودمم عقیمم و ضعیف النفس محض همین میگم لذا میگم جاهلم و علم ناقص جهله من فقط درمورد یه عده ای خاص صحبت میکنم که حیای درست و حسابی ندارن و یا ایمان دارن و یا تقوا یا زن درست و حسابی ندارن و در حال جنگ با نفس اند ببین خودارضایی گناهه بدیه ولی من مشاهده کردم در فیلما که مرد و زن هنگام عملیات مرتکب میشن خوب تاثیر بدی داره حتی در نسل من میگم طرف باید خودش رو هم امتحان کنه اگه میجنگه و در خطره اگر متقیه که هیچی اصلا میگم ریزه کاری زیاد داره ولی یه نکته ای داره که میخوام نشنیده بگیرید و اون اینه که آقا تیری است از جانب شیطان نگاه به نامحرم عزیز جان تیر که خودش بد نیست تیر شیطان بدرد ما هم میخوره لذا آمریکایی ها موشکاهای قاره پیمایی دارن که ما آرزومونه ولی اوضاع وقتی بد میشه که تیر بخوره به بدنت و زخم بشود یعنی خدایی نکرده گناه کنی اگرچه نگاه به نامحرم حیا میخواد و ممکنه همینم گناه باشه ولی توی این اوضاع نگاه کنید جوان ها دارن فدا میشن باید اگر جنگجواند دشمن شناسم باشه و این یه تلنگری به نفسه ولی اگر تبدیل به زخم و گناهذشد که احتمالش خعلی بالاست اونوقت خطرناکه یا اون روایت دیگر از مسمومیت صحبت میکنه که انگار میشه تعبیر کرد که نگاه به نامحرم مانند بمب شیمیایی غیرمجازه!!!ولی سلاحه و باید آزمایش بشه تا راه های درمان کشف حتی روی انسان های حیوان شده یعنی حیوانات بر روی شون آزمایش میشه گازهای مختلف موش آزمایشگکاه و آدم ضعیف النفس.موشکم میدونید بلخره باید آزمایش شه تیرها تا استاندارد باشه ولی نباید تو آزمایش آسیب بزنه مخصوصا اگر تیره دشمن باشه باید چک شه و حتما آزمایش شه و اطمینان و من دیشب داشتم اتفاقا فیلمی رو گذاشتم از زیر آسمان شهر که برزو فضانورد بود آپلود کردم در آپارات و شعر جالبی داشت چیزی میگفت شعره که شاید اینطوری بود مضمونش که... بعد از سی سال دوری از ایران برگشتی حالا که با موشک هستی دستت رو بزار تو مشتم...شعرشو یادم نیست فیلمای جالبی میرارم آدرسشم اینه WWW.aparat.com/mandaronto این خطش هم که اینطوری شد به خاطر حدیث هایی است که اول متن گذاشتمش و کلیپای خودمم آدرسش اینه در ضمن WWW.aparat.com/12eza

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی