یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

hhgaagh

سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۴۳ ق.ظ | علی | ۰ نظر

یه کتابی هست که دیگه الان ها امید ندارم عوض شم و مثلا دیگه با این بیراهه ها امام زمان دستمو بگیره و صفحه ای نو باز کنه ولی تو نوجوانی دنبال همچین کتابی بودم کتابی که درمورد محبت اهل البیت باشه و معنیه محبت امام حسین رو فهمیدم در ایام کوتاهی و چشیدم هم یعنی اون موقع در اول دبیرستان که آرزوم در زیبا شدن بود دیگه یه بار اومدم گفتم خدایا من نمیخوام از ظاهرم دوستام بفهمند دوستت دارم از درون دوست دارم باهات باشم که میدونید دیگه این حرفا در من الان نیست و یه نمازی هم تو مسجد میخونم خودم لااقل شکرخدا شکر خدا بعضی موقه ها می فهمم البته گرچه بده ولی ریا دارم و برای خدا نیست گرچه شیطان مورد نظر نباشه ممکنه ریا کمترشه!!!

خلاصه آقا آیت الله حبیب الله فرحزاد رو شاید شما در تلوزیون دیده باشیدش و ایشون معلومه از چهره ی ظاهریش که امام زمانی هستتند و حتما میشناستشون خلاصه کتابی دارند که چند روز پیش توی محرم شاید شب چهارم رفته بودیم مجلسی گرفتیم کتاب بسیار خوب به نام ((محبت و رحمت)) که خیلی مفید بوده و دوست دارم اگه قرص و اطرافیان بزارند و رحمت باشه و نور و حوصله م بزارند بشه حوصله م این کتاب رو بخونم بیشتر چند صفحه ای که خوندم دیدم خودشه همونی که میخواستیم.

و حرفایی میزنند در مختصات مختصر و کوتاه که یه دنیا میشه روش کار کرد در این کتاب و خیلی مفید و خوبه

امروز صبح داشتم میخوندم این کتاب رو به یه چیزی رسیدم که خیلی خوب بود و دنیایی هست

یعنی آقا ما که شما رو نمیشناسیم ما خیلی همه فن شناس باشیم دله شما رو میشناسیم ممکنه اگه ظاهرتون رو ببینیم بفهمیم که شما وبلاگ منو خوندید ولی نکته اینه که دل ما با هم بشه تا امام زمان بیان در دله ما این هدف وبلاگ هست که خدا و امام زمان بیان و جنگ ودعوا نباشه و کیف کنیم از رحمت الهی و عوض بشیم همه با هم و همه با هم به سمت نور و خدا برویم و چه برسه د جامعه هم اثر کنیم این از هدف و اما ایشون در کتاب حرف دله مارو گفته اند و رد شده اند که می نویسیمش...

آیت الله فرحزاد می گویند:

(( تالیف قلوب

یکی از سیره های پیامبر خدا تالیف قلوب بوده؛ دل ها را به هم نزدیک می کرده است. اگر دوتا دل با هم یکی شود، سومی آن ها خدا و امام زمان(ع) و همه ی خوب های عالم اند.فرق نمی کند ، زن و شوهر باشند یا رفیق و همسایه . اگر دوتا دل با هم یکی شد، رحمت خداوند با هم سرازیر می شود. یکی شدن یعنی دیگر من و تویی نباشد. دوتا دل که یکی شد، همه ی هستی به آنجا می آید.در برابر آن هرجا که دو تا دل از هم فاصله گرفتند، سومی آن ها شیاطین و بدی های عالم اند. همین است که مولانا می گوید:

جان گرگان و سگان از هم جداست                         متحد جان های مردان خداست

  اگر دوتا دل واقعا یکی شود، یعنی من و تو نداشته باشیم، جیبمان یکی می شود آبرویمان یکی می شود، خواهش هایمان یکی می شود.اگر کسی به شما ضرر زد، به من ضرر زده است.همچنین ضرر به من ، ضرر به شما است. اگر خیری به من رسید شما خوشحال می شوید و اگر خیری به شما رسید من خوشحال می شوم.اگر ضرر به شما رسید من پکر می شوم و اگر به من رسید شما پکر می شوید، این خیلی مهم است.

(( ولا یزالون مختلفین الا من رحم ربک)) و مردم همواره در اختلافند مگر اینکه خدا رحم کند)) واقعا همینط طور است. کار خیلی مشکلی است، مگر اینکه خدا رحم کند و این اختلاف از میان برود و دل ها یکی شود.خداوند بعد می فرماید((و لذلک خلقهم)) در تفسیر آمده است:(( ای للرحمه)) یعنی آن ها را برای همین رحمت آفریدیم. یعنی انسان را برای رحمت خلق کردیم نه برای اختلاف.))

خوب البته این یک نکته و بخش کوچکی از کتاب بود که همینطوری امروز صبح خوندم وخوشم اومد قبلش و بعدش هم هست و خیلی زیباست....و نکات دیگر و بحث های خوب دیگر هم هست که پیشنهاد می کنم کتاب رو بخرید...

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی