یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

يكشنبه, ۲۶ فروردين ۱۴۰۳، ۰۷:۲۷ ق.ظ | علی | ۰ نظر

سلام خودارضایی اگه ارضا کنی خودتو مثل اینه خودکشی کردی و تو زندگی ناموفق میشی و خودتو سرزنش میکنی حتما و حس گناه میگیری و عذاب وجدان شدید یه نکته بگم درمورد خودکشی امسال هر شب برنامه زندگی پس از زندگی رو دیدم و سه تا مهمان یادمه درمورد خودکشی صحبت کردن یکیش میگفت جای طناب رو گلوشون مونده بود و خدارو صدا میزد که کمکش کنه و در عذاب بود یکیش میگفت خودکشی کرده بود میخاست بیاد جسم منو که تو کما بودم رو تسخیر کنه و بدترین عذاب هارو میچشید و اکه قرار بود مثلا شصت سال زندگی کنه و توی بیست سالگی خودکشی کرده این چهل سال رو عذاب شدید میدید اون دنیا یکی دیگه شون میگفت طرف که خودکشی کرده بود نمیتونست اون شربت گوارا رو بخوره و داد به من و بخاطر من خودکشی کرده بود و اون دنیا تو خونه مجلل راهش نمیدادن و میگفت من نمیتونم این شربت خنک رو بخورم گلوم درد میکنه 

خلاصه خودارضایی مثل خودکشیه و مرد میدون میخاد بزنه ولی خودشو ارضا نکنه البته شرایط داره اولا باید عشقی در ذهن باشه و مثلا زنی به یادت باشه که آب عشق ساخته بشه و مست بشی یا آرایش کنی پس باید کارای بزرگ کنی مثلا وبلاگ بنویسی و فیلم بگیری و کارای موفقیت انگیز کع پیشرفت کنی هر روز که بخوانت دوما باید شهوتت شیطانی نباشه که نتونی دست به خودت بزنی بلکه سوما باید ذکر خدا بگی و با خودت بازی کنی تا خودت رو ارضا نکنی وگرنه مومن و متقی نیسی و نباید یه فیلم پورن پدرت رو درآره بلکه باید قوی باشی تا جایی که اگه زنی جلوت لخت شد امتنا کنی و دست رد بزنی پس باید مرد باشی و قوی حالا اگه خوشت اومد نباید تا ارضا شدن پیش بری و درسته کار خطرناکیه بازی با خود ولی لذتی داره صدبرابر ارضا شدن اکه آب عشق یا باده یا پیشاب بیرون بیاد کلا عاشقی ولی زیاد پیش اومده برام حتی چند هفته پیش بود اشتباهی ارضا شدم و غم وجودم رو گرفت و آرامشم گرفته شده و خدا ادبم کرد که قرآن باید بخونی و فهمیدم از قرآن دور شدم که نتونستم خودمو کنترل کنم البته فکرم به شدت جنسی بود وقتی با خودم بازی کردم ولی باز اگه ارضا نشی و فرشته ها کمکت بدن و خدا و شهدا نگه ت دارن مثلا داری سوره قل هو الله میخونی و خلوت کردی هدیه میدی به شهیدی و با خودت بازی میکنی و ممکنه فکر هم داشته باشی بعد میبینی اون شهید ازت مراقبت میکنه و زنهای فاحشه رو دور میکنه و لذت میبری و آرایش میکنی یا میخوری آب عشق رو و آروم میشی ولی اگه به گناه افتادی درسته عمدی نبوده ولی حتما غمی به دلت میشینه مثلا ممکنه خواب پریشان ببینی و بالت رو ازت بگیرن یا فرشته ها کمکت ندن که موفق باشی پس مرد باش اگه نتونی جلوی شهوتت رو قبل ازدواج بگیری و عاشق نباشی و لذت نبری هم تو انتخاب عشقت ناموفقی هم تو رابطه هاتون باید مرد باشی جق بزنی ولی خودتو ارضا نکنی و عاشق بمونی و به آب عشق راضی باشی وگرنه منم خعلی فشار روم بود با اینکه نماز میخوندم بر سر ارضا کردن خودم سه بار تیمارستان بستری شدم و فهمیدم اگه ذکر میگفتم و روش کار رو بلد بودم و خدا یاری میرسوند میتونستم خوش باشم و نوجوانیم رو الکی هدر دادم با گناه!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی