یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۴۲ ق.ظ | علی | ۰ نظر

ما هم هوایی دخترایی شده که میان تو ذهنمون و خاصیت سکسی دارن یا در حالت شهوات میخوان مام از خدا خواسته موقه خواب منتظرن اصلا!! ولی اینبار یه پرسن و سالشون اومه که چک میکنن چقدر سکسی هستیم راپورت بدن اصلا! یا میخوان خودمونی بشن لذا چکنیم ما هم با هم بودیم و اینا آرایش و اینا تا اینکه آخرین دفه محلم نمیزاشت میگفت من 4برابر تو میخوام وقتی چک کردم که چرا فرار میکنه میگفت من بیشتر میخوام!!! و میخواست و محلم نمیزاشت و میرقصید و ادا درمیاورد با وسیله هاش تا برقصیم با هم و آموزشم میداد که همیشه و همش سکس نیست و هوایی نشم تا دختری دیدیم توی ذهنما بودشا که همش آموزش میداد که مثلا اگر دختری اومه!!! خلاصه مام میل داشتیم اینم فرار میکرد ماهم دنبالش!! قوی بود دیگه تا یه کم خودمونی شدیم فاصله گرفت و فرار کرد اینطوری منم سکسی تر میشدم چون تاحالا فرو نکردم تحریکم میکرد مام شهواتمون قوی نیست و هم اون قوی و تا حالا فرو نکردیم چیزی در کسی مگر تو ذهن که اونم معلومه دیگه که اینکاره نیستم لذا باید جنبه داشت پیش دخترا اون موقع داشتم پریروز فیلم خنده دار لختکی که دوربین مخقیه نگاه میکردم و سوتی واقعی مردان رو تماشا وقتی یه زن لخت بشه میدیم و میخندیدم که دیدم نظراتش خارجیا گفته بودن ما که تا حالا دختر لخت شده مواجه نشدیم ندیدم ولی یو اف او ها رو دیده ایم این موجودات فضایی رو ولی!!!حالا ما از بس فیلماشون تو تلوزیون چیزه فکر میکردیم همشون هرزه ان 24 ساعته نگو قانون هایی هم دارن خارجیها و خواهان دارن و مرد هم دارن و گرفتاری و درد البته بازم دوربین همه چیزو نشون نمیده مثلاا دوربین مخفی هاشون میره سراغ پاکاشون ولی فیلم های پورنو دنبال هرزه ها که ما فکر میکنیم خعلی بدن یا خوب!!! ولی مشکلات دارن نه که چون به زن رسیده اند یا مرد مورد علاقه ش دیگه مشکلی ندارن روحشون کلا خرابه کسی ککه ایمان نداره و ما فکر میکردیم خعلی خوشالن دیگه و لااقل مشکل جنسی ندارن ولی همشم جنسی نیست و اونجا هم نمیتونن تجاوز کنن خعلی هاشون اونجا پوله که حرف میزنه شاید علاوه بر قانون مجازات برای اذیت!! این فیلما تو یوتیوب زیاده و واقعا تحریک میشن مردان وقتی زنی جلوش لخت بشه و گفتم این چه آبروریزیه ولی گفتم حالا لخت شده مثلا شبیه مجسمه شده لخت جلوی مردان و غیره که واکنششون چیه ولی هرچقدرم تحریک کننده باشه زنه خوار شده جلوی دوربینش و خواری که بدتره که لخت شده در مقایسه با تحریک پذیری مرد!!! تو ذهن وقتی نمیداد و فرار میکرد یه فحش بهش دادم کارساز شد و رام شد اصلا! لذا این دخترا که میان تو ذهن مومنن و فکرشون رو نمیتونن از ما و کارمون خارج کنن و آروم میشن نمیشه که شونصدتا زن گرفت ولی پیش اومده نمیشه زن گرفت تو این حال که بعدشم دشمنم بشه یعنی همینا میکنن بعدا!! لذا دختره خعلی قوی تز از منه که موقه خواب میاد هکمون کنه جنم نیستا ولی از دور قویه!!!عجب گرفتاری شدیما! اصلا اگه چک کنی صدا وسیما مجری هاشون و دستگاههای اداری شاید یه اتاق دارن که زنانی که رو مخ مردان میاد مثلا مجری ان میرن رو ذهن مردا و وسیله هاشم کامله پاکه ولی غلط اینکار!!!

لذا اینو میگم که با هیچ زنی از نزدیک سکس نداشتم مگر خیالی و ذهنی منحرف بشم ولی حس میکردم لختم کردن بدون هشیاری قبلا!! و برای سکس ذهنی هم زمینه ی انحرافش که بارها میشم اینه که باید همو بشناسند مثلا زنان با حرف ردن با نامحرم ارتباط میگیرن و مردان هم با چشم بیشتر که دیدنش میخوان!! و باید دوعامل باشه برای انحراف بیشتر که اولیای خدا از همین میترسند فقط!که در اینجا بیشتر تقصیر مرداست دیگه و زنان هم رو دادن ولی مرد باید کنترل کنه بیشتر و خواهان هم نباشن چون حرف زده باهاش و دلبری کرده و هم چشمش دیدتش تو ذهشه ولی زنان کشنده هستد میکشن  و جذابن خوشگلن دیگه اونم نه هر زنی باید دل بهم ببندن از دور!لذا زنان زود گول میخورن دل میدن و شهوتشونم بیشتره زود عاشق میشن ولی مردان زود منحرف اسلام میگه زن حیاش 10 برابر مرده لذا اگه دل زنی رو برد تقصیر مرده است نباید فضا باشه خودمونی شن نامحرمان!حالا که ما مسلمونیم یعنی و ذکر نامحرم شد یه دومورد متذکر بشیم خلاصه اینکه اولا یه ترسی والدین مسولین دارن که وقتی سکس کردن بچه هاشون گرگ میشن دوما بچه نباید معاشقه ی پدر و مادر رو ذهنی از دور و مخصوصا از نزدیک ببینه وگرنه اسلام گفته روایت هست یادم نیست ولی حتما منحرف میشه زنا میکنه همونکارو میره با نامحرم میکنه اگه ببینه سکس و معاشقه ی والدین رو حتی شیاطینم نباید گذاشت القا کنن!!جلوی بچه گفتن اینکارا نکنین حتی اگر منحرف بشه نوجوانه بره پنهانی ببینه خعلی ارزشش بیشتره تا ماهواره روشن کنن جلوی خواهر برادر فیلم پورنو ببینن یا مسول ما بشن بعد راحت هرکاری جلوی بچه تو خانه! دیده شده خواهر و برادر حتی با هم بد کردن جلوی این فیلما!!! لذا دم مغازه بری میگه فیلمه خانوادگی نیست!!! من خودم نوجوون بودم بنایی داشتیم یه شب بیدار شدم آب بخورم دیدم تجربه کردم بدبخت شدم دیدم والدینم رو زیر پتو!!! البته قبلاشم اینچیزای بدو نگاه میکردم منحرف شده بودم توسط دوستام مخصوصا مدرسه ای که اصلا فیلم نشونم دادن فیلم بد وسایت بد اون موقه هنوز فیلترشکن نبود رفته بودیم کافی نت بعدشم سی دی دادن خدا بیامرزتشون البته دو دوست صمیمی در دوبار فقط تو مدرسه ایمام وگرنه سکس که همه جا مطلبش نقل و نباته و جوکا یا سکسی یا سیاسی ان فقط دوبار اتفاث اقتاد که خودم لجنزار شدم البته قبل از فیلم و سایتم بودم ولی اینکاره ی قوی نبودم و گریه و توبه میکردم باز یادم نیست درست و بچه های خوبی هم بودن که رفیق بودیما ولی دیگه پسریم دیگه! اصلا من خودمم یه بار دایی جوادم اومه خونمون یه زن لخت پستانشون تو خلوت نشونش دادم آخه تو نوجوانی آخه میگفت سایت بد میری منم منحرف بودم خودمونی بودیم بعد از جاش جنب نخورد عادی بود براش ولی برای من همیشه تازگی داشت قبلا چون توبه میکردم همش و با همه نوع زن حال میکردم و من خودم هر موقه میدیدم با ربزش همراه بودش ولی اون اینکاره بود انگار بعدشم ماهواره گرفت و الانم سرکاره دور از جهرم خدا پشت و پناهش خعلی اذیت شد به خاطر کارام ولی پارتی داشتیم تو اقوام بردنش سرکار ولی دیگه یه سری نمیزنه و دل مادر و پدرش خونه خون!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی