یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

جمعه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۳۵ ق.ظ | علی | ۰ نظر

دو نکته هست یک پیعمبر گونه ی آخر و هم حساسیت گفتم زود یادم نره اینکه ظاهرا بعضیا افراط میکنن اقدر ظاهرا دلسوز و یعنی حساس میشن که ما از زندگی می افتیم تو توی خلوت من چه میکردی؟؟ راز منو از کجا میدونی؟ خوب میگه محض انحراف ولی قصد فتنه انگیزی دارن و میان تو دستشویی هم همرامون میگوزن اینا سیستم غلط رو میرسونه که مومن اذیت بشه و خلوتشو بگیرن و بعدهم تخریبش میکنن که یادته با دختر مردم چت میکردی و اونجا هم گوزیدی ما خندیدیمو و آینده ای نداریم کلا کذشته هام همش فتنه!!! پس سیستم هنوز خرابه و ما آزادی نداریم یه خورده با خدا حرف بزنیم چه برسه در دل با زن خاصمون اینارو گرفتن از مومنان و حساس شذن برای فتنه وگرنه من تو خونه م امنیتم حفظ دیگه چرا حساس میشی که حتما فضولی کنی در امورات زندگی و اختلاف بیافکنی بین من و پدر؟؟ اینا با روی باز و برای حمایت میان و به موقش هرکاری و ضربه ای از پشت میزنن چنانکه نمیتونیم برگردیم!!!

دومین نکته اینه که وقتی پیامبر ما (ص) آخرین پیامبر و از همه بیشتر درد کشیده و عذاب از جانب ما و مردم دیدند و شاید هنوزم دلشون خونه برای خودشون نه برای نگرانی از انحراف و گمراهیه امتشونه لذا بعد از آخرین پیامبر (ص) که رحمت برای هممون هست دیگه میبینی بدتر از دوران پیغمبران قبل حتی همجنس بازی میکنن و عذاب نازل نمیشه لذا بازی میکنه خدا سیل میاد برای ما اصلا دیگه روش های عذاب برداشته و بچه بازی شده و اگه حق رو بدانیم و شرایط دیگه و اتمام حجت بشه چیز میشه اونم رحم میشه به خاطر پیامبر وگرنه اسرئیل نابود شده بود لذا خوذ مسلمانان خراب کردند و پیامبر مسلمانان رو دوست داره لذا یه طور دیگه شده وضع شما نمیتونی قانون بسازی که چرا سیل اومد و ویران شدن باید حتما به همه رحم  کنه خدا و بخشیده بشیم ولی تو امریکا ممکنه راحتم باشن لذا هدف چیه راه چیه درخواست و اتتظار چیه وگرنه با دین بازی میشه الان و بی دلیل ممکنه انحراف بشن پس شما دلیل بیار چرا گمراهی و عقل رو بکار ببند و نیازتو به خدا بگو و باخدا باش خدا هم هواتو داره وگرنه سیستم جمعی اگر خراب باشه انتظار هدایت نیست دیگه تا همه برگردن توبه کنیم!!!پس وقتی ما خودمون داریم فتنه میکنیم و با پیامبر و مومنان آبروشون رو برده و تنگ نظریم و فتنه میکنیم اگر یه سیلی هم بیاد برامون خوب بوده اگه عداب دیدیما چون عذاب آخرت اکبره لذا سیستم باید درست بشه که سیل جمعی اومده و باید توبه کنیم اجتماعا وگرنه دین خعلی بزرگتر از اینه ما اسلام رو نشناختیم داریم بازی هم میکنیم با دین خدا پس انتظاری نیست!!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی