یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

جمعه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۲۳ ق.ظ | علی | ۰ نظر
حالا موضوع پست قبل به کنار برعکسشم هست که محرم نشدیم با اباالفضل العباس(ع) یعنی گیرندگیمون ضعیفه مثلا حضرت میاد تو خواب خدام حرم ختی بعد دیده شده این خادم حرفشو گوش نداده و سه بار حضرت اومده تو خوابش و بیدارش کرده تا دستورشو اجرا کنه!! یعنی گیرندگی ضعیفه و حزف گوش کن و بنده ی خدا نیستیم ما لذا گناه بستگی داره در این زمونه شما ممکنه گناه کنی حتی ولایت زنانه بهت بدن و پست و خوار بشی یا یه لطفی به عارفی کنی یه بچه ی مومن خدایی عارف بهت بدن اینجا رزق توضیع میشه هرکی یه مرحله ای داره و شهذا کلی حرف دارن که بهمون بزنن و زنده اند دیگه ولی  ما گیرندگی نداریم حرف گوش کن نیستیم و کر وکور حالا اگه یه زنی یه حرفی بزنه با کله میریم اصلا بابام وقتی کوچیک بودم یه جیزی میگفت که بکنم و من بچه بودم گوش نمیدادم بعد میگفت حالا اگه فلان دوستت بیاد بگه برو از جوب توپ رو بیار با کله میری و دعوام میکرد میدیدم که حق هم میگه و درسته و سعی میکردم گوش بدم ولی دوباره حرفشو رد میکردم و باز دعوا میکرد و همینو میگفت طفلک! یعنی جتی گنهکار هم باشیم بلخره نوکر اباالقضلی باشیم وگرنه این همه ملائک و شهدا اصلا اونا  بیشتر دلشون میخواد ما حرفشون رو گوش بدیم و بگیم ولی گیرندگی خراب توجه به چیزای پوچ زیاد داریم و تو باع نیستیم حالا ما خلوت میکنیم قلیون که چند لحظه ای و چند دقیقه ای ارتباط بگیریم ولی ارتباط شیطانی هم هست لذا کسانی که اشک دیده دارن اینا وسوسه هاشون الهی میشه و فرشته ها مدد میدن نه طاغوت وگرنه در خالت عادی بعید نیست شیطان مسلط بشه  و جنگه دیگه اونا هم قوی ان جکومت دارن زور میگن حتی تهدید میکنن خوب ما چ کنیم؟ نرمش کنیم؟؟! پس اگر توجه کنیم بزرگان و عرفا بالاتر از مان یعنی میدونه و مامور فرستاده که این پست من کمک بده و میدونه چی درمیاد ولی خود من نه میشینم مینویسم بعد میبینم جلوتر از نوشته هام منتظرم بودن و میدونستن چی میخام بنویسم و رویه چیه و روزی الهیشون بالاتر از بچه بازی های ماست لذا یه مرتبه من نوشتم چیزی اینجا اخبار روشن میکنم میگم کاشکه زودتر گفته بودم تا مردم فکر کنن از روی نوشته ی من مثلا آقای روحانی این حرف  رو زده که تو وبلاگ نوشتم بعد نکاه میکنم میبینم سخنرانیشون در روزه و‌شب من نوشتم یا برنامه ی ضبط شده تلوزیون زنده نیست و قبلا ضبط شده بوده  پس هرکس روزی ای داره و‌یه عده خیلی جلوتر از ما راه رو طی کردن و بهشون داده خدا بعد میگیم این از کجا میدونست و فهمید و‌رسیده بود دیگه؟؟و یا حتی آهنگه ساخته شده تازه ما رسیدیم به فضاش و منتظرمم بودن تازه که ای کاش زودتر بیام بالا برقصم مثلا براشون!!
  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی