یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۵۴ ق.ظ | علی | ۰ نظر

ذرمورد اسلحه ی قلم صحبت شد حالا دیگه باید کتاب خواند اینجام فتنه است و خوششون نمیاد شیاطی حتی کتاب ساده ای هم بخونی و مدام روی مخ مان فقط باید بخندند و آرامش اگر آدم خوبی باشه تازه و فکر میکنه  و میخواد که ما برای ایشون زندگی کنیم لذا اگر کتاب خوندیم اولا میگه مریضه و روانی اگر بلند بخونیما دوما صدامون معلوم نیست در قرن جدید کجاها نبرند و مزاحم نشن مثلا من موقع قلیون دوست دارم نوحه گوش بدم ولی میبینیم که مثلا صدا داره میچیچه یه مغازه هایی مثلا یا پیش یه زنانی که به جای گریه دست هم میزنن با صدای سینه زنی مداح البته حق دارن چون من خلوت  کردن لذا کتاب خواندن بلند برای مردان توصیه میشه ولی سخته چون سرکوفت میزنن مسخره میکن ما حواسمون باید پرت باشه و پیش این دکترا باید باشه یعنی باید اسیر باشیم و هیچی نفهمیم تا اینا وسوسه کنن و اختلاف و دعوا درست کنند در خانه لذا سایت ghbook.ir رو معرفی کردیم که مردان بلند بخونن چون زنان اگه بلند بخونن علاوه بر عصب زدگی و شهوت اینا اگر در دسترس باشن سو استفاده میکنن بلخره ما که نظارتمون قوی هست بلخره یک نوع لحن خاص یا یک نوع کتاب ممکنه خوششون بیاد و خدا بخواد آرامش بده که اذیت نکنن وگرنه از فتنه بی نسیب نیستیم لذا باید چه کرد در این اوقات وقتی شما علم یاد میگیری خدا شاده و فرشتگان دوستت دارن که کتاب میخونی ولی جنگه جنگی است که میخواد اسیرت کنه لذا سر درد میگیریم که باید اینجا حرفه ای بود و تکنیک به خرج داد چون صدا ممکنه بره تو مغازه ای و از رادیو پخش بشه خوب اون مغازه دار آبرو داره و منم خوار اصلا اونجا جاش نیست من نمیدونم چرا سیستم اینطوریه و فتنه درست میکنه اصلا در خانه هم بره باز فتنه است خوب اینا هم پول میگرن راضی و ناظر باشن که مارو تحمل میکنن ولی ما هم خواسته داریم ما هم میخوایم عاقل شیم چیزی یاد بگیریم لذا قبل از اینکه مخ زنی کنم بخوام برای تو مثلا بخونم خودمم حقی دارم ندارم؟؟؟لذا ما هم معامله میکنیم یعنی اینا که پیش من ناظرند بلخره امنیت منو حفظ میکنن ولی نباید سیاست از روی صدای من باشه که حالا بخواد فتنه هم بشه شما صدای منو معمولی بدون نه اینکه جنسی یا نرمی و بخوای سیاست بچینی و فتنه کنی و نتیجه ی خاصی از صدای من نگیر و روانکاوی نکن اینا تبدیل میشه به فتنه منم گفتم میخوام مخ بزنم لذا تخصصی نباید روی صدای من کار کنه که دردم چیه دردم که خدایی نیست پس سیاست مثل بزرگان نباید چیده بشه من خودم مشکل دارم میخوام آدم بشم کتاب بخونم ولی اینا نمیزارنداا بشین نگاه کن چه میکنن!! لذا اگر کسی آزار ببینه صد درصد روی روان و اعصاب من این صدای من اگه اذیت کنه تاثیر داره اگر مجبوره باید راه فراری هم گذاشت تا راحت بتونه بره دستشویی مثلا در تلوزیون هم پیام بازرگانی استحراتگاهه همش مخ نمیزنن لذا نباید طرف بفهمه یا فکر کنه ما میخوایم مخ بزنیم وقتی میگم میخوام مخ بزنم یعنی قوی رو نزار بالای سر من اونا خبره اند مزاحمشونیم باید ضعیف رو بزاری که بشه چیزی یاد بگیره!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی