یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳، ۰۲:۰۰ ق.ظ | علی | ۰ نظر

سلام یکی از ایرادایی که دارم اینه که دنیا رو زیادی جدی گرفتم در حالیکه همش بازیه انگار همه دارن سرکار میزارن و خود واقعیشون نیستن و من فکر میکنم همه چی جدی و واقعیه و همه چی اونجوره که من فکر میکنم و نتیجه میگیرم پس منم راحت بازی میخورم و با احساساتم بازی میشه کرد مثلا اگه کسی بهم اخم کنه میگم حتما این دشمنی و کینه داره و همه چی برام جدیه مثلا یه بار دوست بابام گفت برام دعا میکنی علی آقا یا نه منم گفتم اگه به یادم باشه و گفت خوشم میاد راست میگی در صورتیکه باید میگفتم دعا گو هستم و فکر میکردم اگه دعا نکنم مثلا طرف موفق نمیشه یا آدم بزرگی هستم که دعا کردنم ارزش والابی داره و زیادی خودم و همه چیو جدی گرفتم در حالیکه این دنیا بازیه و اون دنیا هست که باید جدی گرفت و اصولی کار کرد امشب بعد از ماهها مسجد رفتم ودعای کمیل و الان دیدم همش شوخیه این دنیا و نباید مهم باشه و سرمایه گذاشت و وقت و عمر چون غرق میشیم و ته نداره باید کولبار رو جمع کرد برای اون دنیا و دنیای بعد مرگ!! و این اخلاق جدی گرفتن دنیا رو از بابام یاد گرفتم چون زندگی اداری داشت و زیاد شوخ نبود مگر زمانیکه از صداش خنده بیرون بیاد و منم همه چیو جدی گرفتم 

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی