یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

يكشنبه, ۲۶ فروردين ۱۴۰۳، ۰۴:۴۲ ق.ظ | علی | ۰ نظر

واقعا بعضی چیزارو که میبینما میخام خون گریه کنم ولی اشکی ندارم اینجا تو شیراز دوبار شیشه ها لرزید و شی قرمز تو آسمون بود منفجر شد ولی مهمتر از حمله ایران به رژیم پلید صهیونیسم تخریب آقای پناهیان هست اینایی که از اسلام هیچی نفهمیدن و خودشون اتفاقا حسودن و میخان نامی از امام علی نباشه حالا دارن ایشون رو خراب میکنن من اعتقاد دارم بخاطر بحث بروز و سنگینی که ایشون کردن در آینده بتونن مرجع تقلید بشن یادمه فردای اونروز که مطلب نوشتم درموردشون که دارند بحث درمورد حسادت میکنن دیدم که ایشون با این مجریه دارن بحث میکنن در فضای سیاه و شیطانی و چون خدا خواسته بود فضا خراب باشه یه یکی دوباری درمورد قتل ولی خدا یا گوشت تلخی حرف زدن ولی به خدا قسم اینایی که تخریب کردن حسود و ضد اسلام و دشمن امام حسین و همینایی هستن که امامان رو یاری ندادن و اصلا برنامه رو هم که هرشب ماه رمضان میزاشت رو ندیدن کسی که به این واضحی درمورد مظلومیت امام علی حرف بزنه و این مسائل رو مطرح کنه استادش فقط حضرت زهرا است که این حرفارو زد و بحثی بروز کرد که تن آدم میلرزید این حرفهارو میشنید بعد میبینی همون مجری میاد میگه خداروشکر آقای انصاریان از شما طرفداری کرد انقدر آدم مظلوم میشه جلوی ملت که انگار نیاز به طرفداری کسی داره و اشتباهی انگار رخ داده بلکه گفته حسودان میگن امام علی گوشت تلخه و حسودان خعلی بدتر از این چیزارو هم میگن که معلومه وقتی ایشون تخریب شه خود حضرت هم شده چون ایشان در این زمان حقایقی رو اثبات کرد که امام علی مظلومترینه و اینو آخوندان بزرگمون هم نمیتونستن اثبات کنن خوب معلومه مورد  هجمه دشمن حتی داخلی قرار میگیرن و اونایی که از دین هیچی نفهمیدن و دشمن خدان کونشون پاره میشه ولی بازم سکوت کردم و گفتم شاید میخام خودمو بزرگ کنم و دیشب با اینکه سردرد شدید داشتم هیچی نگفتم و خواب دیدم آقای پناهیان دارن منو نگاه میکنن موقه اذونه و دارن سوت بلبلی میزنن که من بیدار شم چیزی بگم که نگفتم و سردرد گرفتم ولی امشب یه خبری کنار حمله سپاه دیدم از وزیر ارشاد اصلاحات آقای مهاجرانی که خیلی وقیح بود و سیاست شیطانی رو نشون میداد میگفت خدارو شکر ایشون عذرخواهی کرد!!! نمیدونم اگر یکبار تهج البلاغه و کتاب شهید مطهری رو میخوند خلاصه خعلی وقیح آقای پناهیان رو خراب کردن و تخریب و داشت موج سواری میکرد و من دیدم پایه های حسادت رو در سیاست پایه های حسادت رو در دیانت من خودم صحبت کردم درمورد حسادت قبل از ایشون و هنوزم میترسم فیلم بگیرم و بجای تشویق محکومم کنن مثل همین بلایی که سر ایشون اوردن و دارم وبلاگ مینویسم چون میبینم روح ایمان و برادری نیست کسی برای کسی دلش نمیسوزه و فضای تخریبه تو خود ایران نه توی همش خارج مثلا آقای صدیقی جمعه خطیب نماز جمعه بود و کلی زحمت کشیدن که مردم رو هدایت کنه ولی خبری که خود جمهوری نشر میده رو گوشی هشدارش میاد اینه که ایشون مجددا عذرخواهی کرد از ملت ایران بخاطر غفلت خوب باباجان تو حسودی این همه صحبت کرده رفتی دست گذاشتی رو عذرخواهی اصلا قدر دین رو نمیدونن و مثل گرگ داریم همدیگرو میدریم خدا به دادمون برسه من درمورد حسادت هم بحث کردم چند هفته پیش که اگه اینطوری پیش بره تمام زیبایی ها و خوبی ها و برادری ها محو میشه و هشدار دادم و گفتم آقای پناهیان هم این موضوع حسادت رو دارن میگن هر شب قبل اذچن صبح‌ شبکه سه و بحث جالبیه بعد فرداش فضا شیطانی بود این اتفاق براشون پیش اومد و مسئله گوشت تلخی ایجاد شد!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی