یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

يكشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶، ۰۵:۲۸ ق.ظ | علی | ۰ نظر

یه بحثی میخوایم بکنیم در جایگزین کردن خودمون که نمیدونم چی دربیاد ولی قبلش اینکه ما دیشب دوتا خواب دیدم و الان هم رفتم یکی از کلیپام در روش تفکر به معشوقه ها رو که شیطان برام زیبا جلوه داده بود رو پاک کردم من چند وقت پیش رفتم حرم امام رضا(ع) گریه کردم روبروی ضریح و  توبه آخه من درمورد زنای ذهنی کلیپ ساختم و بزرگتر از اشتباه حرف زدم و مزه ی شهوت زیر دندونام بود یه حسی گرفته بودم گفتم فقط خودارضایی نکن ودوست شو با شهوت و حتی زنانی که شوهر دارن اینکارا بکنن و اینا خیلی بدجور چوبش رو خوردم و اصلا زندگیم پاشید و حتی مورد سوء الظن و گناه دیگران هم بر دوش من و فیلم هم بود که بدتر شد کار و مزه ی شهوت زیر زبونم بود گفتم فقط خودارضایی نکن بعد ما توبه کردیم تو حرم بعد اومدیم خونه شهوتمون بعدش گل کرد دیگه گفتم نباید فکر جنسی و ارتباط با معشوقه ها بزنم بعدش دیدم حالم بد شد و دارم بازم ناامید میشم لذا استخاره کردم دوبار خوب اومد دوباره ما این ارتباط پنهانی و بد رو شروع کردیم تا اینکه دیشب خواب دیدم که در حرم امام رضا(ع) هستم ولی شرت پام نیست!!! وای اقدر زشت بود که نگو لذا کلیپ رو بازم پاک کردم یه کلیپای دیگری هم بود اونارو هم قبلا برای حال بدم پاک کردم  ایشالا دوباره  توبه کنیم و شیاطین و نفس بدمون برامون تفکر به معشوقه ها و زنای ذهنی رو زیبا جلوه نده دیگه و جلوی خودمون رو بگیریم وگرنه من دیشب تو حرم بودم  ولی شرت پام نبودم و صف های اول بودم که نماز بخونما و کلی آبروم رفتش!!! که باید توبه کنم بازم دومین خواب هم شاید بعد از اذون دیدم که داشتیم نماز میخواستیم بخونیم یکی از دشمنان بهمون حمله کرد و تیر زد ولی انگار قیامت شده بود و گفتم دیگه فایده نداره نفاق و تیرهاتون و ما زنده میمونیم و هرچی تیر به طرف اومد بهم میخورد ولی طوریم نمیشد درصورتیکه قبلش همه میترسیدیم کشته بشیم و فضای نفاق بود!! تا اینکه حق از باطل جدا شد به صورت تتلیتی هم جدا شدا!! خیلی برام خودم هم ترسناک بود که دیگه وقتی قیامت بشه چطوره که منافقا آدم بدا هیچکاری نمیتونن بکنن و آدم  خوبا میخندن مسخرشون میکنن که دیگه مرگ مرد!!!و آدم یه لحظه به خودش میاد که نکنه منم بد باشم!؟؟

و اما موضوعی که میخوایم صحبت کنیم اینکه خودمون رو جای دیگران بزاریم حدیث داریم که آنچه برای خودت میپسندی برای دیگران بپسند یعنی خودت رو جای دیگران بزار مثلا اگر ما هم دختری داشتیم و تصادف میکرد خدایی نکرده بمیره بعد میخواستیم کل دنیا رو امن باشه ولی ما خودمون رو جای اون پدر دختر نمیزاریم و هرساله آمار تصادف بالاست اگر ما خودمون رو جای دیگران بزاریم دنیا آباد میشه اصلا و همه چیز درست میشه جای مادرمون بزاریم بدبخت چه گناهی کرده که این همه زجر و زحمت میکشه و ما میخوریم و میخوابیم جای پدرمون بزاریم خودمون رو و انقدر خودپسند وخودپرست نباشیم که پدرمون از صبح تا شب کار میکنه و زحمت میکشه بعد ما هیچی برامون مهم هم نیست تشکر هم ازش نمیکنیم پس یاد بگیریم خودمون رو جای دیگران بزاریم اگر ما یمنی بودیم فلسطینی بودیم چه انتظاری از مردم جهان داشتیم خودمون رو جاشون بزاریم لااقل همدرد و همدل باشیم لذا!دنیا آباد میشه اینکه ما خودمون رو جای دیگران بزاریم حرف بزرگی است و نمیشه تمامش کرد و درست بیان!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی