یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۰۱ ب.ظ | علی | ۰ نظر

موضوع بسیار مهمه امیدوارم مخلصانه بگم و نخوام مخ بزنم یا بازی کنم با دل ها و یا طمعی چیزی بلخره موضوع بازی با خدا بسیار مهمه الان دیگه اگر تا ده سال پیش بازیگر داشتیم خوب خیلی هاشون رند بودن و میدونستن دارن فیلم بازی میکنن و مومن بودن و خدارو بازی نمیگرفتن ولی الان همه ماشالا دوربین دارن و راخت میتونن بازی کنند اینجا بازی و بازیگری بد نیست بازی با خدا بده متاسفانه دچار مرض بازی با خدا شده ام  چنانچه اگر گناه بکنم شاید بیدار بشم ولی وقتی بازی با خدا کنم و خدارو مسخره بگیرم میبینم که حتی از گناه بدتره و این روزا دچار افسردگی و غم زیاد شده ام درصورتیکه فکر میکنم کار بد و گناهی نکرده ام و یه روز ممکنه خوشحال باشم یه روز مورد لعن فرشتگان خدا و افسرده که به خاطر بازی گرفتن و اخلاص نداشتن هست شما مقابل دوربین بلخره حساب کار دستته کار بد نمیکنی میخای مخ بزنی ولی در مقابل خدا چی؟!! این همه من فیلم گرفتم به جای که خوشحال باشم میبینم ناامید شده ام و بیماری و افسردگی دچار شدم میگم چه غلطی کرده ام؟؟ میبینم در مقابل خدا بازی دارم میکنم و خدارو بازیچه قرار داده ام من نمیخوام نصیحت کنم و درمانش هم فقط اخلاص هست و بس! یعنی شما در مقابل خدا نمیتونی بازی کنی و مخش رو بزنی مگر اینکه بچه باشی بچه عقل نداره هرچی بخواد خدا بهش میده و میتونه توجه خدارو بدست بیاره و خدا رو گول بزنه وخدا هم قبول میکنه ولی ما بازیگر خدا نیستیم ما خدا گفته امتحانتون میکنم شما دچار مریضی بشی میتونی بازیگر باشی؟ نه درد داری اگر خدارو بازی بگیریم و اخلاص نداشته باشیم مرض میاد به سراغمون شکستمون میده دنیا محل بازی است ولی ما باید بازی نکنیم باید مخلص باشیم من توجه میکنم میبینم وقتی نماز میخونم هم دارم بازی میکنم یا برای غیر خدا میخونم یا دارم الکی نماز میخونم و یاد خدا نیستم که مثل قبلا که بوده ام!! وقتی ما ذکرخدا میگیم چی رو در نظر داریم؟؟ آیا میشه چیزی جز خدا در نظر گرفت؟؟ تفکرهم که میکنیم اختیاری است ولی یاد همون یاد خداست و بس اینجا دیگه نمیشه بازی کرد اگه اخلاص نداشته باشیم یعنی بازیگری داریم میکنیم و بازیگری و بازی با خدا درد و مرض این دوره زمونه ی ما شده الان بدجور فیلم خوبه که ثبت میکنه ولی درد بدی است مثلا ذکر لا حول و لا قوه الا بالله ما اولا فکر میکنیم راه رفته و آخر عرفانیم داریم این ذکر رو میگیم بعد میگیم که فکر کنیم به ذکر و خدا فکر میکنیم که موج های خروشان دریا رو دست خداست درصورتیکه باید قطره ای که از شیر آب میریزه رو فکر کنیم فکر کرده ایم که اقدر قوی هستیم که موج دریا رو با ذکر لاحول و لا قوه الا بالله آروم میکنیم درصورتیکه جلوی یک قطره از آب شیر لوله رو هم نمیتونیم بگیریم و اونم توسط خدا داره میریزه لذا بدانیم که هیچی نیستیم و نیروی کشش زمین که قطره رو حتما پایین نمیکشه بلکه نیروی قوانین الهی و خود خدا داره میکشه پایین لذا ما هیچی نیستیم و انقدر بزرگ نکنیم خودمون رو به نظر من 90% مردان ما در ایران فکر میکنن مقدسن بعضی ها فکر میکنن جنسی مقدس اند و دوای درد زنان اند و همه ی زنان دوست دارن باهاشون سکس کنن چقدر ما کثیفیم و از خودمون خبر نداریم چه گندی هستیم خلاصه از بازیگری خارج نشم اینکه اگر با خدا بازی کنیم مثلا ریا کارانه نماز بخونیم توجه و اخلاص با  خدا نداشته باشیم میتونه از گناهان زیادی بدتر باشه وضع و متناسب با رتبه مون سرمون به سنگ بخوره یا چوبش بخوریم که بازی با خدا کرده ایم لذا درد میاد سراعمون غم میاد تا بیدار بشیم ما وقتی افسرده بشیم و بیمار بشیم دیگه به اون صورت قبل نمیتونیم بازی کنیم با خدا دیگه نمیتونیم خدا رو بازیچه ی دستمون قرار بدیم لذا بیماری های روحی و اعصابی زیاد شده که یه دلیلش همینه که خدارو بازیچه قرار داده  ایم درصورتیکه که فکرم میکنیم با این همه کلیپ که ساخته ایم داریم شادی مردم رو زیاد و از غم و غصه نجات میدیم درصورتیکه بازیگری شده ایم که از خدا غافل گشته ایم و چوبشم میخوریم امیدوارم به کسانی که مثل من فیلم میگیرن نصیحتم بگیره و بیدار بشن و حال خودم هم خوب بشه و راه منو نرن و دعام کنن وگرنه من همینطوری به صورت انبوه فیلم ساختم از خودم و حواسم نبود به خدا خوب مخ زنی کردم نمیدونم فخرفروشی کردم نمیدونم ناز کردم درصورتیکه با خدا نمیشه بازی کردم حرف قشنگی زدم ولی قشنگتر ارتباط غیبی و آشکار با خداست باید نمازم رو قشنگتر قیام میکردم و حالا دارم چوبش رو میخورم افسرده میشم بدون اینکه گناه خاصی بکنم!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی