یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۴۵ ب.ظ | علی | ۰ نظر

یه روایتی هست که ما یه بحث درمورد ظاهر و باطن در کلیپ ها درموردش کردیم که نکات زیاد داره اینکه پیامبر اکرم (ص) می فرمایند: هرکس شیطانی دارد من هم یک شیطان دارم و شیطان خودم رو مسلمان کردم. خوب یکم دیگه باید بحث کنیم در این مورد البته من روایات مختلف شنیدم از این حدیث که نوشته بود موقع به دنیا اومدن با ما زاییده میشوند یا نوشته بود دو شیطان و همزاد داره ولی من نمیدونم سرچ کردم این روایت پیدا شد که باید قوی تر باشه ولی هر چه هست اینه که شیطانی هست پیش ما دو نکته رو در نظر دارم بگم یک اینکه پیامبر (ص) این شیطانش رومسلمان کرد نه مومن و نماز خوان لذا ما وقتی نماز میخونیم حتما یک شیطانی داریم خیلی اوقات پیش اومده که کار معنوی قوی ای میکنم یا قرآن میخونم دعا میخونم بعدش یه مرتبه دست خودم نیست عصبانی میشم مثلا یا گناه میکنم این نشون میده که شیطان در کمینه پیامبر(ص) فقط مسلمانش کرد ما همه مسلمانیم حتی اگر نمازم نخونیم معلوم میشه اون پیامبر قوی تا مسلمان کردنش بیشتر موفق نشده حالا یا حلال زاده نیستن شیاطین یا واقعا دشمن آشکاری هستن که ختی باهامون دوستند لذا هرکس نماز میخونه حتما در کمین شیطان ها هست ولی نمیخواد بترسی ما نماز میخونیم که به خدا وصل بشیم لذا اگر ریاکار نیستیم خدایی میشیم لذا تقوا لازم داریم تقوا چیه تقوا رو اگه بخوام الان معنا کنم اینه که ما در مقابل شیاطین و نقس یه انحرافاتی داریم که شیطان مشتعل میکنه نفس رو و شکست میخوریم اگر بخواهیم خدایی بمونیم باید تسلط پیدا کنیم بر خودمون یعنی نماز شب میخونی در امان نیستی دو دقیقه بعد کجا باشی در این دنیای جدید مخصوصا و مدرن یعنی اگر نیروی بازدارنده و تقوا درونت نباشه که بخشی ایش باید با کمک نفس باشه بخشیش خدا کمکت بده وذکر بگی تا تقوا داشته باشی بعد اون موقع منحرف میشی اگر کنترل نکنی این شیطان میبردتمون دومین نکته اینکه آیا ما مثل پیامبر(ص) شیطان خودمون رو میشناسیم؟؟؟ ببنید شیطان در قرآن می فرماید او و قومش از جایی که شما نمیبینید به شما حمله یا اسیب یا هرچی وارد میکنن لذا دیده نشدنشون و شناخته نشدنشون براشون ارزشه ما با چشم دل خودمون هم شیطانمون رو نمینشاسیم بله یه آدم های شیطانی رو ممکنه اگر دیده باشیم بدونیم این شیطان ماست یا کنترلمون میکنه از راه دور و یا میخنده از ما بعضی اوقات و آدم بدیه ولی تا حالا دیده ایم اونو ولی شیطانی که قرین ماست رو ممکنه نشناسیم و  با چشم دل ندیده باشیم ولی اگر کتاب سیاحت غرب رو خونده باشید از شخصی به نام هادی صحبت میکنه که مارو به اهل بیت وصل میکنه علیهم السلام و شب اول قبر هم یاری داد تا پاسخ نکیر و منکر بده خوب اون رو ممکنه بشناسیم مانند کسی که تو خیابون میبینیم و ناخداآگاه سلام میکنیم و انگار صد ساله دیده همیدگرو میشناسیم ولی بار اوله همدیگر رودیده ایم اینطوری پیش میاد و خود هادی در کتاب میگفت من تعحب میکنم که تو منو نمیشناسی!! لذا میخوام بگم در امان نیستیم ار فتنه های شیطانی حالا اگر نمازی خوندیم اینطور نیست که آزاد شدیم و شیاطین از راه دیگه وارد میشن که باید تقوا داشت و کنترل کرد!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی