یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

دوشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۱۹ ق.ظ | علی | ۰ نظر

راستش این روزا خعلی افسرده ام کردن حال ندارم و کسل و همش خواب و همش خواب و توی خوابم ولم نمیکنن شیاطین و خواب های پریشان یعنی هنوز خوابمم نبرده ها میفهمم که دارن میبرن منو به یه عالم هایی که افسرده م کنن و هنوز خوابم نبرده صداهایی میشنوم تا اینکه تصمیم گرفتم نماز مستحبی بخونم توی دلم در رختخواب جواب داد ولی همش ذکر رو توی بیداری هم گم میکردم کافیه چشمام رو ببندم کر و کور میشم بعد گفتم تو رختخواب سوره قل هوالله بخونم بازم هی گیر میکرد و دلم جواب نمیداد و خط رو گم میکرد شاید چند دقیقه باید فشار میاوردم که در حال چشمان بسته فقط یه آیه رو بگم تا اینکه تصمیم گرفتم ذکر لاحول و لا قوة الا بالله بگم تو رختخواب تا خوابم ببره و بلخره جواب گرفتم ببین باید پیرمرد اینکار بشی وگرنه غمت میدن شیاطین باید مبارز بطلبی باید خوشت بیاد که شیاطین بیان پیشت و تو توی خوابم ذکر خدا بگی از شرشون باید خبره بشی و باید توی خوابم ذکر بگیم وگرنه بعد مرگ نمیتونیم جلوی نکیر و منکر جواب پس بدیم و زبانمون بسته میمونه بله سخته درخواب ذکر گفت ولی باید تمرین کرد خواب خودش یعنی غفلت ولی روایت داریم مومن با یه چشم باز میخوابه لذا نمیگم حتما توی خواب نماز و ذکر بگیم لااقل اقدر ذکر بگیم تا خوابمون ببره کم کم بعدا توی خوابم میگیم بعدم که بیدار شدم حوصله ندارم فقط میتونم یعنی حال دارم فقط  کارتون سیمپسون نگاه کنم و سریال قطار ابدی بعد دوباره خواب نامردا بدجور بختم رو بستن و منم رو خودم نمیارم هیچی نمیگم یا قلیون میکشم این فیلما هم نگاه میکنم که دوباره چشمام خسته بشه خوابم ببره هر روز یه قسمتشونو میبینم و دوباره خواب!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی