یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

جمعه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۴۱ ب.ظ | علی | ۰ نظر

آقا ما داشتیم تفریحی به بهانه قلیون نوحه گوش میدادیم گفتیم لا اله الا الله رو هم بگیم و تجسم هم بکنیم از همون روش حروف لا اله الا الله رو بعد یهو یاد همون کتابی که از رادیو فرهنگ یه بار تعریفشو شنیدم افتادم کتاب اعترافات غلامان که براتون هم گذاشتم دانلود کنید بعد لا اله الا الله که میگفتم یه لحظه یاد یه فصلی از کتاب و یه داستانیش افتادم که امام رضا علیه السلام فرمودند که لا اله الا الله شاید اینطور گفته باشن که لا اله الا الله قلعه ی محافظ هست گفتنش در پناه خدا ولی یکی از شروطش من هستم بعد ما ذهنمون رفت در یه لحظه به سمت امام رضا علیه السلام بعد در دلم خطور کرد که آیا امام رضا علیه السلام همسرشون رو شاید نبرده باشن به ایران و خراسان!!! خوب همین یه نکته ای داره که من از توانم خارجه ایشالا کمکم کنن درست بگیم ولی از عهده ی کامل قضیه برنمیام و تسلیمم همین اول گفتم بگم! بعد شک کردم بعد گفتم زمان شهادت امام رضا علیه السلام پسر ایشان یعنی امام جواد علیه السلام از فکر کنم مدینه به بالین حضرت به طور غیبی میان و ایشان پسر خردسالی بوده اند لذا شاید امام جواد علیه السلام پیش مادرشون بوده اند یعنی همسر امام رضا علیه السلام به ایران نیومدن بعد بازم شک داشتم سرچ کردم همسر امام رضا(ع) و نوشته بود در منبعی آمده که ایشان به ایران نیامده اند و زیاد هم بحث نشده بعد سرچ کردم همسران امام رضا (ع) چون گفتم و مقصودم از فکر همین بود که در ایران همسری گرفته باشند بعد دیدم بعضیا میگن یک همسر داشته اند امام رضا (ع) بعضیا میگن دو همسر و دختر مامون بوده که به خانه ی امام رضا (ع) هم نیامده و به قصد سیاسی مامون دخترش رو به ازدواج امام رضا(ع) درآورده بعضیا هم میگن سه زن که مادرابراهیم نام داشته که شک دارن شاید منظور همون همسر اولی باشه خلاصه میخایم بگیم امام رضا (ع) به وعده ی خلافت به ایران آمد ولی چرا همسرش رو‌نیاورد؟!!! یکیش اینه که خبر داشت از دستگاه شیطانی مامون و نقشه هاش دوم اینکه زن اول امام رضا(ع) نوشته بود از بهترین زنان بوده و امام رضا (ع) نمیخواسته همسرش به سرنوشت غربت و بد خودش در ایران دچار بشه و هم اینکه زن گرفتن در ایران و با اوضاع وضع شهر ایران بهتر هست تا یک زن پاکی رو فرزندش امام معصوم خواهد شد رو اسیر هوس های مامون کنه اینم سیاسی میشه قضیه اش ولی هر طوری هست اولا این غربت امام رضا (ع) رو بیشتر معلوم میکنه که همسری در ایران و محرم رازی نداشته دوما امام حسین (ع) مجبور شد همسرش رو به کربلا بیاره چون بیرونش کردن از شهر خودشون و در خطر بود درصورتیکه امام رضا (ع) اینطوری نبود و به بهانه ی خلافت اومده بود و همسرش امان داشت که خارج از حیطه ی پرورشی تربیت امام جواد (ع) لااقل در کنار مادرش بمونه امام جواد (ع) و اینم غربت امام رضا (ع) هست بازم که مجبوری به ایران آواره شد درصورتیکه اگر من باب طبعش بود همسر و فرزندش رو می آورد و بازم غربت دیگر اینکه از فرزندش که امام بعد هست دور بود که خعلی سنگینه و سوم هم یادم رفت چی بود؟!!سوم هم اینکه آقا به قصد خلافت یا ولی عهدی امام رضا رو آوردن که خوار و ضعیفش کنن و زهر همین بود که آمد به ایران درصورتیکه اگر جای خوبی بود و هدف امام رضا (ع) حتما همسرش رو‌همراهش می آورد غربت سوم همینه که به قصد پادشاهی اینطور کردند با امام رضا(ع)!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی