یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

دوشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۵:۱۴ ب.ظ | علی | ۰ نظر

این نفس خعلی سرکشی میکنه دو دقیقه پیش قرآن حتی خونده ولی باز سرکش میشه و میخواد طغیان کنه میپرسم چرا اینطوریه میبینم گناه کردیم میگم من که خوب بودم چرا گناه کردم؟؟؟!! میبینم برای خدا کار نکردم و این بحث برای خدا کار کردن خعلی سخته و حرف بالاتر از دهان منه ولی فکرکردم چیکار باید بکنم که برای خدا کار کنیم اصلا منظور از برای خدا که عرفا میگن کار کنید یعنی چه؟؟ یعنی مثلا کار بخصوصی بکنیم یا با نام خدا شروع کنیم یا یاد خدارو فراموش نکنیم اینکه میگن برای خدا کار کنید یعنی چه؟؟ از درک من خارجه ولی وقتی حال خودم رو و سرکشی خودم رو دیدم گفتم برای رضای خدا یعنی من هرکاری میکنم آیا خدا خشنوده واقعا خوب خعلی جاها نیست خوب اونکار رو نکنم اون حرف رو نزنم و ببینم خدایی که بالای سرمه خشنود میشه وگرنه اختیارم که الهی نیست شیاطین مدام میخان اختلاف و خرابکاری کنن پس برای رضای خدا سعی کنیم کار کنیم هرکاری که خواستیم آیا خدا خشنوده؟؟ آیا خدا خشنوده اینطوری من با بابا مامانم صحبت میکنم وگرنه این نفس اگر فضا بهش بدی میخواد جولان و طغیان کنه کار به این کارا نداره میخواد خراب کنه بعد دیگه ذکر هم بگیم فایده نداره چون برای خدا و خشنودیش نیست!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی