یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

يكشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۵، ۰۵:۵۴ ب.ظ | علی | ۰ نظر

یه ابزار جاسوسی بیشتر آمریکایی رو معرفی می کنم که تو نماز کشفش کردم فقط لطفا وسواسی نشید راحت باشید و یک تمرین تنفسی هم ذکر میکنیم حالشو ببر اما مقدمه اینکه ما ده سال پیش یه دادی هم میزدیم تو خونه بی تاثیر نبود تو قیمت های نفت و اپک و اینا  چون سیاست بر اساس نوشته و گفتار و رفتار ماها بود خوب یه خورده ای هم خدا کمک میده به کسانی که کمک میدن یعنی میخاد دیگه الان بازم میبینیم دارن همون اصولات رو بعضی مواقع گیر میدن به ما و اینا میخان پیشبینی هوا کنن دیگه میخان بورس خلاصه خیلی هم خیرخواه نیستن و وسواسی و خرافاتی هم شدن چون ما یه حرفایی اینجا مینویسیم تو آینده شکل میگیره و دشمنامون زیاد میشن و اینا خلاصه اینا جمعند دستگاه میسازن و جمعی حکم میدن یعنی مثلا ما عصبانی بشیم یه مرتبه یک عارفی بازیشون میده و منم بازیچه ی دست میگه مثلا این عصبانی هست به فلانجا میخوره تیم میباخه! ارواح هم کمک فرشته  هم یاور عارف منم بازیچه ی دست شماها لذا جمع ایمان میارن یا به  کار من یا به کار متخصص و عارف و جمعی هست یعنی یه گروهی از حیوانات آدمی روانی رو میشه رهبری کرد توسط اینکارا که قبلا بیشتر بود و ما هم بازیچه ی شماها حالا دستگاه چیه دستگاه جاسوسی ما نماز میخونیم این صدای منو تطبیق میده مثلا به بتمن یعنی تن صدای من شبیه بتمن میشه بعد هر لحظه ممکنه دستگاه یک چهره رو نشان شما بدهد بستگی داره  صدای من چقدر تغییر کنه و این صدا متناسب با حال من است و اینطور نیست که حرف ر رو تشخیص بده بلکه تشخیص ر که دستگاه های موبایل هم شما یه جمله بگی این موبایل برای شما مینویسه و ترجمه هم میکنه بلکه پیشرفته تر یعنی صدای من ممکنه اگه ملکوتی باشم شبیه به یک پرنده درآد و سه ثانیه مثلا این دستگاه موبایل مانند که من دارم نماز میخونم پرنده رو نشون میده متناسب با لحن صدام و تطبیق به ده میلیون صدایی که مثلا در دستگاه هست! بعد اینا اگر نماز من بی ارزش باشه خوب شبیه به خوک هم میشه اگر ارتباط وصل نباشه بعد اینا جمع میشن و صدارو تطبیق میدن و حکم صادر میکنن سیاست میچینن دلشون قرص میشه که آقا ما اگر بفهمند که نقطه ضعف داریم بهمون حمله میشه کما اینکه شیاطین جن هر راه نفوذی پیدا کنن مادام که ذکر و یاد خدا نباشیم فورا از هر سوراخی ببینن وارد میشن اینا هم هینطورن فورا تشخیص میدن چه کاربدی و از چه روشی و چه تمرکزی باید حمله کرد باید نفوذ کرد نفوذ در دل خود مردمشون نفوذ در دل ماها و جنگ قدرت هست و جنگ فکر و اما تمرین ذکری که قرار شد ذکر کنیم اینه که آقا ما قبلا تو فیلم گفتیم که صدای نفس مارو جاسوسان اگه بخوان همانطوری که صداوسیما گفت و ما نمیدانیم از چه روشی خلاصه میشنوند و حتی عوض میکنن و تمام حالات ما معلومه و دیگه جن ها نیستن که با بسم الله گفتن ما دور بشن دستگاه و انسان چسبیده به ما و شغلشه که مارو کنترل کنه و ما مجبوریم باهم بسازیم و از هم بدمون نیاد و وقت هم رو تلف نکنیم که یه دلیل بحث همینه که بلخره باید تعامل کنیم اینارو بگم بهتون که زحمتشون هدر نره و وقتشون رو گذاشتن روی ما و روی هرکس نمیزارنکه! خلاصه روش اینه که شما به قول عارفی ذکر یاحی ذکر اعظم خداست شما هرموقع نفس رو در سینه میبری بگو(یا) و هرموقع که نفست رو بیرون دادی بگو(حی) در دل هم بگو بی صدا من امتحان کردم موقع فیلم دیدن و نفسم یه خورده بد میزد و تند شده بود بعد دلم آرام شد و علی بذکرالله تطمئن القلوب و اگر اشک هم بریزیم صدای نفسمون کم میشه و آرام میشه و بی صدا میشه و جاسوسان حساستر!این یه روش دائم الذکر شدنه دیگه

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی