یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۴:۰۹ ق.ظ | علی | ۰ نظر

حالا اگه ما یه چی بگیم شما میگی نمیدونم چیزه و فلانهو ما داریم اساس رو میگیم بلخره مومن راهش خدایی است یا خدایی میشه یعنی اگه من بگم آقای رءیس جمهور رو خدا سرکار آورده به معنای توفیقش میگم نه به عنوان جانشین برحق منم خودم دوران نوجوانی آرزو داشتم ۱۰ نفر روزانه وبلاگم رو بخونن راضی بودم ولی الان به لطف خدا کله گنده م کردن محلم ممکنه نزارم یعنی سر از تخم درآوردم وقتی تو تخم باشی تکونم نمیتونی بخوری حالا خدا رسانده مارو اینجا چون دوبار فکرم خورد به این مساله ی خودکم بینی و خودبزرگ بین شدن دارم عرض میکنم و خط فکری رو دقیقا نمیدونم که باید چه کرد و نتیجه شاید نگیریم و درس عبرتیه بلخره بله شما نگاه کن آقای روحانی طفلک چه دردهایی داره میکشه و رنج هایی ولی مثل بوش رءیس جمهوری آمریکا دیوانه هم نمیشه و از گذشته هم قوی تر کار میکنه با این بار مسولیتی که قبول کرده و سنگینه سنگین تر از هرجایی دیگر چون شیاطین دارن واقعا به نظام فشار میارن جنگ زنانه رو فتنه هاشون رو ممکنه ما نفهمیم مجردیم که چقدر زندگی زناشویی سخت شده تاا جایی که دیشب اخبار گفت مشاوره ی رایگان میدن اگه بخواد کسی طلاق بگیرن خلاصه توفیق میده خدا به مومنان که اینطوری ادامه میدن و از اولشم ساخته شده بوده مومن رو آماده کرده بودن یعنی بدترین شرایط روحی رو آقای روحانی اینطور نیست که دوران ریاستشون داشته باشن شاید بلکه از قبل کار شده بود ولی احمد نژآد آخراش خعلی فشار اومد ملت باهاش بد کردن خودشم هنوزم میره تو دهن شیر بشین تو خونه حبستو بکش چیکار داری داداش میری اینورواونورا !!! خلاصه ساخته شده بودن اینا برای همچین روزای سختی ولی من خودم توفیق طوری بوده که خجالتم کم شده پررو شدم خعلی تغییر کردم از گذشته ها و نوجوانی هم بلخره چیزه یعنی یه آدم دیگری شدم کلا که ضده اون نظریه هاست اصلا یعنی میگم خدا توفیق بده درست میشه ما کارامون رو از خدا نمیدونیم میگیم خودم عوض شدم حالا عصبانی میشدم الان نمیشم بلکه باید گفت خداکمک کرده از اولشم کمک کرده بله از قبل راه بهش دادن و ساختنشون برای الانه جامعه وگرنه اگر یه آدم معمولی بود جای ایشان یک ساعتم پشت میز طاقت نمی آورد فشار دستشویی رو نمیگم فشار روحی اصلا یه هفته بعد خودکشی میکرد این اگه آدم عادی بیاری بالا!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی