یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۱۷ ق.ظ | علی | ۰ نظر

به نظرم قلم اسلحه است البته هستا ولی چون آشتا نیستم گفتم به نظرم !!! نمیدونم باهاش چه میشه کرد من خودم اسلحه م تبلت و لب تابه که باهاشون تایپ میکنم ولی خعلی کم میشه چیزی بنویسم که البته تو مدارس دست خط ها خطشون ونورشون و همه چیزشون چک میشه از دستخط ظزف حالشو میفهمن اعصابشو مشکلشو استرسشو و مشکلشو کلا و هوششو معنویتشو حالا بماند ولی اسلحه  بودنش نیازه که کار بشه اسلحه هرچقدر خوب باشه  ضررم داره  یعنی چونکه فزدا ایشالا میخوام خودکاری خودنویسی و کاغذ بخرم به این معنا نیست که حالا تورانی میشم بلکه ممکنه لو بره و نور رو هم بگیرن و حبسم کنن به خاطر نوشته ها لذا معلومه که خطرناکه و باید آموزش دید خعلی آموزشا باید رفت تو عمقش و شکست خورد وگرنه آموزشش رو مفتی همه جا میدادن باید بری دکتر بشی تا بفهمی چ کنی و آموزش نمیدن چون شیاطین ناراحت میشن مثل سکس هست که  زنه  یه جمله میگه مرده شهوتش میخوابه یا برعکس مرده  یه جمله میگه شهوت زنش زیاد میشه یا دردش میگره بازم رفتم تو سکس از بس منحرفیما! ولش کن خلاصه آقا باید بفهمم و یه کم کار کنم که چه طور میتونم فرشته  ها رو جمع کنم و موکل جن رو با نوشتن حروف و با مداد و قلم و چیزی البته نوشته ها با ارزش تر از نقاشی است در اینکارا لذا اصلا رمال ها اگه دیده باشید یه چیزایی مینویسند روی کاغذ که بی معنا است ولی ارزش داره اگه شیطانی نباشه حاالا رماله و درس نخونده شاید ولی قوی است لذا باید کاغذ بردارم اینبار و خدا هم در قرآن به قلم قسم خورده  کلا اینجا هم نورش رو خراب میکنن و میدزدن و کنترل میکنن وگرنه همه سکسی میشدن شوخی میکنم ولی باید یاحوشنویسی کنم یا مثلا بشینم کلمه ای رو یا ذکری رو مثل صلوات چند بار بنویسم یا چیزای دیگر رو و کار کنم همین خوشنویسی کردن هم اصولی داره بعضیا که تو مدرسه میدیدم که طبق اصول خطاطی نمینوشتنا ولی خطی زیبا داشتن و مثلا ک رو یه طوری یا ی رو یا حرف حرفی رو با ناز و عشوه ای مینوشتن که متحصصان میفهمن و از دست خط مراجع تقلید هم خوشم میاد اگه پیدا کنم البته قرار نیست که چون  مرجع تقلید ماست حتما دستخط خعلی حعلی زیبایی داشته باشه  و قانونش نیست ولی نورانیت داره  و چشمم هم ببینه خودش شاد میشه ولی بعضیا روی کاغذ یه چیزی مینویسنن طرف ممکنه آسیب ببینه منحرف بشه نمیدونم فکرش عوض بشه یعنی میفهمی نمیدونم یا نه که طرف رماله در دلش نمیتونه فرشته هارو خر کنه به من اسیب روان بزنن ولی با تکنیک نوشتن اینکار میکنه لذا ذل دست خداست ولی نوشه اسلحه میخواد و فرشته هارو هم با نوشتن روی کاغذ نجس خراب فشار و منحرف میکنن اینه خطرش که میگم لذا  این قلم که خدا خواسته و قسم خورده خعلی کارا میکنه پس دو نکته  مجهول مونده ایشالا اگه زنده موندم پیر شدم برای فرزندانتون باز کنم اینکه اولا  تکنیک قدرت در نوشتن چه باید کرد که مثلا بیایم با خودکار و نوشته رو مخ طرف دوم هم اینکه چی بنویسیم اینا مجهوله البته اگر فرشته  ها باشن کمک میدن و اذیت نمیشیم ولی کلا بعضیا دستشون میشه تحت تسلط جن یا روح و میشن مدیوم یعنی اینا ممکنه  اصلا فکرش کار نکنه و یه چیزایی روی کاغذ بنویسه!!! بعدا از روش بخونه مثلا روحی داره به زنش فحش میده !!! من دوران مدرسگی نوشته هام نورش فرق میکرد چون امتحان میدادم و میوشتم جزوه داشتم و همیشه بدخط بودم میدیدم که مثل گوز میپیچه و یه قدرتی داشت که خعلی  نمیتونم اظهار نظر کنم چون نمیدونم ولی کلا الان دست خط های بچه های مدرسه مثل قدیم نیست دست خط نوشته های درسی همه طبق اصوله نه کامپیوتری همشن نستعلیقه ولی ما بدخط بودیم همیشه!!! هر دستخطی هم حرف دلی داره شما حرف دل منو میفهمی ولی اگر نوشته رو کپی کنن و یکی دیگه بنویسه شاید نشه حرف دل منو بشنوی و خط منو بگیری یا نورانیتش  فرق میکنه لذا  بعضیا بودند که کتاب میخونند و صدای دل نویسنده رو میشنیدن حالا طرف مرده بعضیا دیگه تقلید هم میکنن دیگه حالا بماند اینارو برای بعدا که خبره شدیم!!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی