یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۱۳ ب.ظ | علی | ۰ نظر
بعضی چیزا آدم باید بیشتر فکر کنه مثلا رضایت خدا وجود داشتنش اینه که اولا متفاوته دوم دز دنیا باید بدست آورد رضلیتش رو یعنی اولا یه روش نمیشه خوشال بشه باید دید رضایت لحظه ای چیه و تخصص میخواد بفهیم و فضا رو و خودمونو مخصوصا بشناسیم در دید خداوندگار که توی زمین کیستیم و هم بایدبدست آورد رضای خدا رو یعنی در حالت عادی ممکنه نباشه و باید کوشش کرد اینطورنیست که ما به وظیفه عمل کردیم یا ماموریت تمام شده لذا خوانندگان اولش صداشون خوب ممکنه نباشه یه سیری رو داشته که بازیگر شده نه که فقط استعدادشو داشته موضوع پیچیده است که مشهور شده نه فقط بگیم زیباست باید مثلا تحمل هم داشته باشه پس مثل عالم بچه ها نیست که خدا دوستشون ذاره چون پاکند لذا خدا عقل داده انتظار داره کار کنیم قوی و پیشرفت کنیم پس حالت رضا و قرب بدون پشتوانه و حسابرسی و ایمان و تقوا و عمل صالج مثل نماز و...  بذون کار کردن نیست ممکنه گناه کار رو خراب کنه و زمینه ی پسرفت معنوی بده لذاباید جرف گوش کن از خدا باشیم و بنده نه بنده ی شیطان ولی با این وجوذ خدا سریع الرضا هست و زود خوشنود میشه و سخت نگرفته و میشه گولش زد !! پس یکی از دلیل هایی که پا به دنیا گذاشتیم و آمدیم برای کسب رضایت خداس! لذا توجه کنیم شیاطین توسط نور الهی مخ زنی و هم توسط رحمت خداوندگاری مسلط و نفوذ میکنن اینا اعتقاد دارن هرجا قدرت نفوذ باشه ما باید بریم اینطورن شیاطین میگن میخواست راه باز نزاری تا ما نزدیک بشیم حالا که نفوذ پذیری بکش!!
لذا داشتم با مادر بزرگم صحبت میکردم که ما اگه تو خونه حرف بزنیم فتنه میکنن اگه نزنیم همینطور اگه بخنیدم و شاد باشیم فتنه میکنن برعکسشم عمل کنیم فتنه است لذا بعضی موقه ها واقعا شدم مترسک همشم به خاطر خوشکلی فراوان نیستا خخخ حسادت کینه و اینا هم هست لذا اینطور که نمیشه زندگی کرد همه کار میکنن نمیدونم میفرستن تیمارستان دیونه میکنن آسیب روان از درس و زن وکار زندگی میاندازن بعدشم میگن دوستت داریم لذا به مادرم گفتم مادر زیاد رو مخ من نیا و دهنمو باز نکن حرف بزنم که اینا شغلشونه خرابکاری تخریب حالا به جای تشکر و قدردانیشیون اینطوری میکنن بعدشم میگن تو تحمل نداری و مرد زندگی نیستی و اینا چی کار کنم قرآن هم که میخونم براتون میزارم حذف میشه 30 تا آیت الکرسی رو تقریبا در عرض اکی ثانیه حذف کردن هم من آسیب دیدم هم شرش شمارو از رحمت نازل شده نزول و انزال و هم وسواسی میشین دیگه تقصیر من نیست من سرم تو کار خودمه اینا نسبت به من شخص من حساس میشن چون نه من خدارو میبینم که بتونم رندی کنم نجات پیدا و نه شما خدایی هستی که منو مقصر میدونی لذا امروز قلیون نچسبید همراش شاعین نجفی گوشیدم!
  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی