یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۴۴ ب.ظ | علی | ۰ نظر
داشتم کنار مادربزرگم قلیون میکشیدم کنارش که پست قبل هم تکمیل کردم بعد یهو دایی رضام علیه شلاخ وارد شد گفت یا الله بعد به مادر بززگم گفتم نباید این دایی ما هی آدم بیاره که موتورش رو نگاه کنن منم زن نیستم که میگه یا الله بعد دیدم نه بابا تابلو ورداشته ببره پشت بوم برای مغازه ش گفتم مادر یه پشت بام بود که ما میریم نماز میخونیم اینم دیدن چیزه فورا رفتن دستگاه جاسوسی بزارن حالاشایدم دارم شوخی میکنم خوب الانم صدای جوشکاریش میاد که مینویسم و گفتم مادر این پلیسا میبینی اقدر مجهزن به خاطر منه که غربی ها اومدن جاسوسی کنن تو زندگیمون حالا مجهز شدن و سواستفاده میکنن پلیس ایران از وسائل جاسوسی غربی که برای جاسوسی امثال ماساخته بودن خلاصه آقا بعد دیگه زبونم باز شد چون قبل ازکه پست قبلی رو چیز کنم بنویسم رفتم سایت یوتیوب زنان رو ببینم معاینه کنم و فضا روحانی نبود و دعوا و خرابکاری بود لذا نمیدونستم چیزی بنام نالیوود وجود داره اصلا! فیلم کشور غتا رو میدیدیم از اون فیلما خلاصه بعد مدت ها نشستم پای فیلماشون بعد گفتم به مادر بزرگم حالا البته صداشو کم کرده بودم و انگلیسی هم فول نیستم گفتم مادر به خدا داشت نشون میداد البته اگر قضیه رو بد نفهمیده باشم یا نکنمش اینکه وارد خونه ی مردم میشه پلیس و تجاوز به زن مردم میکنه و وقتی زنه زد با انو تو سرش یا کاری کرد میره این پلیس کثیف زندانیش میکنه و تو زندانم تجاوز که چرا زدی تو سرم بعد هم میاد ملاقاتش حرصش میده و اذیتش میکنه اینطوریه بعد میگن چرا امام  مهدی (عج ) نمیاد وضع بدتر لااقل سر خودشون میارن اینا که پلیسند و قانونی اند دیگه چه برسه مردم که امام حسین(ع) رو کشتند همین مردم عادی به هر بهونه حتی پول که آدم سالم از بی پول دلش رنج میبره میگه شاعر پول خوشبختی نمیاره ولی نداشتنش آدم رو بدبخت میکنه پس یکی از مقدمات ظهور و یا هدفش از بین بردن فقر و فحشاست لااقل بین کسانی که تابع قانون و دولتی و پلیسند و کار میکنن دیگه اونی که مثل ماخدا زدتش که دیگه هیچ!
  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی