یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ب.ظ | علی | ۰ نظر
یه موضوع علمی رو میخوام بحث کنیم جالبه برای ما مجردا مخصوصا خوب ما میشنیدیم که پس از مرگ مثلا اعمال ما تبدیل به یک حوری و همنشینی میشه خوش روی که خعلی حال میده و مارو از نارحتی درمیاره یا شایدم الانم همراه ما باشند اینو قبل از نکته ی علمی بحث میکنم که بعدشم میگفتن مردگان مثلا در قبر میگن یا حق و هرکسی نمیتونه بگه یا حق و اجازه نداره بعد میگفتم حالا ذکر میگه یا حال میکنه با زنش بلخره؟؟!! خوب دوتاش دیگه  یعنی خاک بر سر ما و فرزندانمون که اگه با ذکر و یاد خدا ساخته نشده باشن حالا ممکنه شما بگی باید ذکر رو بلد باشی که شهوتمون زیاد بشه و هدف لذت بیشتره یا لطافت یا ظرافت و زیبایی و اینا من نمیدونم و توش وارد نمیشم چون میخوام نکته ی علمی رو بگم که شاخ درآوردم وقتی فکر کردم و اونو نمیدونم که آیا باید برای شهوت بیشتر فقط ذکر گفت که مشکلی هم هست! و یا باید صبر کرد و با ذکر انس گرفت یا نه هرچی بیشتر لذت داد؟؟ حالا بماند ما میدونیم که فحش میدن و بچه دار میشن اینه گمراهی شاید!! یا میرن تو فکر غیر شوهرشون و غیر خدا تا ارضا بشن این بده ممکنه!! و اما نکته اینه که آب و منی مرد که حالا نجس هم هست میشه آیا با ذکر پاک بشه یا نه بازم این بماند شرع گفته غسل کن نکته اینه که زنی دو فرزند دختر زائید ولی چرا دو دختر مثل هم نشدند و عین هم؟!!! بله مهمه چطوری سکس داشته اند قیافه هاشون مثل هم نمیشه مثلا امسال یه دختر شما به دنیا بیار سال بعد هم به دنیا بیاری دخترت چهره ش فرق میکنه این آبی که از مرد با لذت خارج شه نوری داره این اب ساخته شده نه که انباشته بوده این آب و منی انگیزه و نیت و هدف و ذات وهمه چیز توش اثر داشته حالات مرد روش اثر داشته یه آبی نیست که باید همینطور خارج بشه و ما بچه بکاریم نه یه فرآیند قلبی و عشقی بوده وگرنه هرچی بچه زنش بزاید مثل هم میشه حتی اصلا شیاطین هم در نطفه ای که در رحم زن ساخته میشه اثر دارن اگر زن مومن نباشه بعد میبینی علی (ع) رو ذاتا دوس نداره چون شیطان در بدن زنش یا مادرش اثر گداشته بوده و هست در قرآن هست که شیطان در نطفه اثر میکنه بگن بسم الله الرحمن الرحیم و هم مومن باشن!!!
حالا دستور میدم کتابی تحت عنوان اذکار جنسی ویژه ی مجردها و متعهل ها تولید و نوشته بشه که شیاطین هم خوششون نمیاد و حالا زن ها که شوهرشون خدای دومشونه و ذکر هرچی ولی مردان باید مراقبت کنن ومهمه چه ذکری میگه میخواد از خدا و آیا اصلا میشه موقع سکس اسم ائمه رو صدا زد مثلا؟؟؟ جای سواله! ولی بعضی ذکرها ذکر خاص خود اوست مثل لااله الا الله که همه چیز رو و همه رو داغون میکنه و سرنماز مثلا باید گفت و برای خودش در تمزکز و چوب داره!
  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی