یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

يكشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۵، ۰۵:۱۶ ب.ظ | علی | ۰ نظر


تا امام علی (ع) هم یه جا خودش رو تخلیه میکرده اینترنت که نبوده مثل الان جلوی همهٍ، با چاه آب درد دل میکردند یعنی با خدا سرچاه اونم درحلوت!!!لذا موضوع دو نکته داره اینکه اولا یه فضاهایی میسازن آبروهایی میبرن تندرویی هایی که غیبتم هست که بده مثلا عکس منو بردارن اول و آخر متن وبلاگ هیچ دو جمله ی وبلاگ رو قالب کنن کنار عکسم خوب این من تا چندروز چوب کار شمارو میخورم و خبرم ندارم و حمله و فحش هم میشنوم لذا اینجا نکته ای هست که دل خدا رو بدست بیار عقل به کار ببند بگو فلان جا خدایا به من فحش دادن من برای تو اومده بودم بستن منو به دروغ و فرشته هاتم قهرن چون مثلا عکس لختکی من پریده خوب خدا رحمش میاد اینم یه نوع دعاست دیگه با خدا کمی حرف بزنیم مشکلات رو ببریم از گرفتاریا بگیم مخصوصا اگه مظلومیم حالا اگر مثل من عقل نداشتی و روانا قرص روان خوردی نمیتونی فکر کنی خدا رحمش میاد ولی نه مستقیم شاید البته قانون نمیسازیم ولی پیش خدا ببریم و فرشته ها که خدا من برای تو اومدم اینا خرابم کردن خدا هم منتظره رحمت نازل کنه تو بخواه بیشتر میده پس دعا کردن اون نیست فقط باید دل آدم بزرگ باشه پیش خدا نیازش رو بگه و بخواد البته زنم بخواد خعلی خوبه پولم بخواد پیش خدا بلندم بگه همه بفهمند بازم خوبه شرم نمیخواد مهم اینه که دزد و اختلاسگر نباشه مهم اینه که از راه حرام نباشه!
لذا چی شد؟؟ یه لحظه دلت شکست حتی مادی یعنی نگاه کردی پول نداری یه بستنی بخری خوب کمی ناراحت شدی که چرا کیفم همرام نیست پس نگرانی بیموردی بعد اینجا در این لحظه مثل بچه ها البته عقلانی و کم ناراحتی حالا درد بستنی که چیزی نیست خعلی مشکلات روان زیاد شده خلاصه میگی ای خدا دیدی من همیشه تو رو دوست داشتم پس داری مخ خدا رو میزنی بعد میگی من فردا بستنی میخرم ولی ای خدا تو هم گناهامو ببخش پس صدتا چیز دیگه به خاطر این اندوه کم میتونی در این لحظه از خدا بخوای و نمیخوایم و سواستفاده نمیکنیم آقا قلب همیشه نمیشکنه و نارحتی ها همیشه نیست ما مستیم اصلا و خوشحال ولی سواستفاده کن با خدا باش حتی گزارش یکطرفه بکن با خدا بیشتر پنهانی و هرچی خواستی موقع دلگیری بگیریم پس این روش جواب داده فرشته ها گول خوردنا که من جدیدا اگه یادم موند کار میکنم روش یا حتی آدم حتی عیب نداره دلش بخواد ماشین شاسی بلند سوار شه و داشته باشه خوب الکی برای خدا بشینیم گریه کنیم و دلش رو به رحم بیاریم و حوائچ بخوایم دروغکی خدا زود گول میخوره وگرنه الان داشتیم عذاب میدیدیم شاید اگه فرصتش نیومده باشه ها!لذا اینکار مخ زنی خداوندگاری هم یه نوع فضاسازی یکطرفه برای خودمونه که مثبت و مفیده و خدا هم خوشش میاد خدا گفته منو بخوانید تا مستجاب کنم دیگه شرایط نزاشته !

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی