یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۵:۱۰ ب.ظ | علی | ۰ نظر

لذا شاعر میگه کریس نخون طاعون داره!! همشم خوانندگی نیست که صدای کریس زیبا باشه همه طاعون بگیرن بلکه شما که وبلاگ منو میخونی یه اثری داره لذا حتما باید یه نگاهی هرروز به قرآن باندازیم اینه که شما مثل  من ممکنه مغزت تعطیل باشه داشتم قلیون میکشیدم تا صداشون نکردم یادم نمیومد که پست قبلیم اصلا درمورد چی نوشتم!! فشار آوردم نشد لذا تعطیلما ولی وقتی نوشته هامو بخونم عالمم تغییر میکنه میرم یه عالمی که شاید اصلا فرشته ها دوست ندارن بله یک راهی است که نفوذ پیدا میکنن شیاطین در دل ها لذا من خودم اگر بیشتر از  یکی از مطالب وبلاگم رو بخونم سردرد میگیرم و فشار میاد روم نمیتونم واقعا مرور کنم اعصابم خورد میشه بله اینا هم همش مخ میخونن لذا بعضیا گفتم که مخ نمیخونندا ولی وقتی ما وبلاگ میخونیم انگار داریم تو دلشون صحبت میکنیم بله این نوشته ها از جای الهی ای ممکنه بیاد اگر شیطانی نباشه و زمزمه میشه در عالم ملکوت و مین میزارن دام میزارن دیگه نورانیت میزارن توش لذا مغزا  از کار میافته حتی ترجمه میشه و فکرارو داغون میکنه البته بستگی داره و همش اینطوری نیست لذا کلیپ میزارم میرقصم تا بتونم بنویسم و گیر ندن و حسودی نکنن و وضع آرام بشه دوکلوم حرف بزنیم و منم خودم نیستم یه گروه های  قوی دارن منو وادار میکنن اگه خوبه که خدا خیرشون بده اگه بده  شماره حساب بدم پول واریز کنی لذا جدا از شوخی به کنار اینکه هر نوشته ای نورانیتی داره کلا و راه نفوذ داره لذا باید قرآن خواند و اینا نور سنجی میکنن از نوشته های من میفهمه امروز چی خورده ام اصلا و چه حالی دارم بعضیا دیکته میگن به بچه بعضیا دیکته میگن خط بچه طرف رو کنترل میکنن چه قد زیباست بعضیا نور میسنجن بعضیا حفظ میکنن بعضیا امتحان میدن با این مطالب بعضیا سو استفاده و دزدی میکنن اینا همش تاثیر داره و دیونه میکنه مارو که نمیتونیم مرور کنیم و هنوز برای خودم مطلب قبلی جا نیافتاده مطلب جدید میدم و حوب بعضیام حسودن نمیتونن ببینن که ما بالاییم و خودشون نوری ندارن لذا طاعون داره و حرف دل ما کنترل میشه بعد و قبل نوشتن این مطالب لذا روخوانی هم مشکل داره بعضی مواقع باید حفه زد و نگاه کرد ولی نخواند مطلب رو چون صدای دل ما ممکنه پخش بشه جایی تو رادیو لذا حرف بزنیم بهتره گاهی تا بخونیم مثلا کتاب رو همیشه نباید در دل خواند بعضی موقه ها صدات درآد سبکنر میشی و بیشتر میفهمی من خودم شعر که میخونم مخصوصا اگه بلند بخونم یاوریم میدن همینکه صدام درآدم ولی اگر تو دل بخونم منگ میشم نمیفهمم شاعر چی گفته ولی وبلاگم رو تو دل  میخونم البته یه مدت بلند خواندم گذاشتم که خط دلم رو خراب نکنن که دعوا نداریما!

لذا بعضی بزرگان و عرفا اصلا کتاب هارو گذاشتند کنار و دیگه از روی کتاب نخوندند که مساله میتونه شیطانی باشه یا غفلت از خدا با خدا باشو خدایی کن لذا دستگاه برقی شده و انس شیطانی اومده که راه فرار نداریم با ذکر مثلا دورش کنیم لذا عرغا کتاب هارو دفن میکردن و درنماز مثلا با خدا صحبت و اینگونه روابط الهی داشته اند  بعضیا مثل بابابزرگ من هم اخبار فقط میخونه که زیرنویس میشه از شبکه خبر و چیزای اضافی راه نمیده زیاد بیاد رو مخش البته چشماش مشکل داره و عمل کرده و هم ناشنواست!!البته کتاب حافظ رو بابابزرگم دوست داره و براش قبلا آوردم میخوند یه کمی ولی کتب درمورد عرفا که حدس میزدم دوست داشته باشه رو نمیخوند و از عکس عرفا خوشش میاد اگه نشونش بدم ولی باز خعلی گیر نمیده اسرار بگه چوب بهش بزنی دهنش باز نمیشه هرغذایی هم نمیخوره و هرکتابی ولی ما جوانیم هرچه بیشتر بخونیم علممون بیشتر میشه چه کتب درسی چه کتب دیگر بس که جاهلیم وگرنه علم خوبه!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی