یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۳۴ ب.ظ | علی | ۰ نظر

یه قضیه ای پیش اومد یاد نرون در قطار ابدی افتادم شعرش که میخوند یه پاش توی حمومه یه پاش تو پشت بومه!! آخه مااینجا جهرم پشت بوم راحته بریم و اگه اینطوری بخواد پیش بره حمومم باید بریم یعنی دخترای کوچیک رو هم که میبینم میگم اگه بلخره چیز نشیم چیزمون میکنند دخترا توجه داری دخترام شر شدن بعضیاشون البته!! ولی حالا گناه نباشه وگرنه غریضه جنسی حتما در عچب تاثیر داره طوری که دقیق نشنیدم که بخوام بگم ولی تاثیر داره اگر ارضا نشه خودپرست و خودپسند میشه! خلاصه آقا ما نماز عصر رو رفتیم پشت بوم خوندیم و اونجا راحت دستگاه های جاسوسی ضعیف کار میکنه و ارتباط دلی برقرار تر میشه اگر چنین فضاهایی باشه و نمیگم ابزار جاسوسی حتما برقی است ولی هست دیگه هرچی هست مام دقیق نمیدونیم موجه مثلا یعنی با موج پشه هم میبینن اونشب داشتم شبکه ی 3 رو میدیدم با اینترنت بعد قطع شد وسطش رفته بودم اخبار شب رو که ندیده بودم از سایت تلوبیون نگاه کنم قطع که شد دیدم  توجه کردم چند نفر از آسمون توی تیتراژش هست اومدن یه آدمک های سبز رنگی رو ازتو خیابون نشون میداد از بالا اومد نزدیکشون شد البته تیتراژ اخبار قدیمی هم هست میخوام بگم اخم هم بکنیم حدس میزنم میفهمن میبینن یه عده از طریق دستگاه ها از تمام زوایا جاسوسی میکنن بعد هم میگن تجسس نکنیم جاسوسی نکنه!حالا دوربین هم نیست ممکنه یه چیز فلزی باشه امواج بده شاید با وضوحی بیشتر از دوربین ها تصویر میده تو بدنم میشه رفت! یعنی دستگاهایی داریم که اگه پشه بجنبه هم ردیابی و میشه دیدش نمیتونه فرار کنه متمرکز از زوایای مخنلف هدف هرجایی بره زیر پتو هم حتی یا اصلا آنتن مرکزی بالای سرمون که میگن سرطانشم با خودتون خوب بحث این نبود اینه که تا یادم نرفته البته بگم قبلش که من همراهانی دارم که چیزایی رو هم که میبینم رو حس میکنم ازطریق چشمم میبینن حالا این بماند دیگه خعلی شیطانی الهی میشه موضوع اما اینو میخوام بگم که آقا تجسس اگه بده فقط برای تو بد نیست یا برای من برای هردومون بده یعنی تو که نماز منو خراب کردی من درسته رندشدم ولی نمازم خراب شد اینطور نیست که تو مورد لعن خدا قرار گرفتی و ضعیف شدی بلکه نماز منم خراب شدلذا پشت بام جای خوبیه!! لذا وقتی توجه کردم که نماز باحالتر شد یه چیز دیگری هم سرنماز فهمیدم که بعضی زنان تا خونریزی نکننا از جون ماو از تجسسشون دست ور نمیدارن این زنان شیطانی مخ خونا وگرنه مومناشون خوبن و یاوری میدن خدارو اصلا. لذا در سجده هم که ولم نکردن پیش خدا باشم به یادشون عرض کردم یا علی و علی اسم خداست و مشکلی نداره ولی نشنیدم  کسی بگه در نماز!خلاصه حتی ریام هم کمتر شده بود بالا و زیر آسمون بودم و با در نظر گرفتن آسمون بزرگ خدا رو یاد کردم!لذا تجسس خعلی خطرناکه مخصوصا با بدبینی بدگمانی لذا خدا نگفته زنا نکن بلکه اجتماعا خرابه گفته صدتا شلاقش بزن تا خوب شه ولی گفته تجسس نکنید ای مومنان !!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی