یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

يكشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۵، ۰۵:۱۱ ق.ظ | علی | ۰ نظر

دوتا موضوع به ذهنم خورد یه گشتی تو نت زدیم چندتاعکس یک دغدغه زنی دوم هم اجتماع مجمول اینکه اولا حس میکنم اگه زن بگیرم نه که نتونم محافظت کنم و شایدم دغدغه ی بیش از حده ولیآ میدونی قبلا لااقل زنان خشکی مقدس سخت میگرفتن الان اگه زن اذیت کنه حتی دختر مردان یه سیستمی برای چموشیش دارن که از دست زندگی خسته شه یعنی من خودم آدمی نیستم که پاک باشم و خیانت ذهنی زیاد کردم و انتظار ندارم ولی حس میکنم اگه زن بگیرم و بیارمش خونه سپردمش به دست یه سری جاسوس خیانتکار و عصبانی و روانی که حالا یا حسودن که انقدر بالا کشیدم یا مجبوره زنم عاشقم نباشه و پای بند بهم و انگار یه عده میخان جداش کنن همون بلایی که الان سرمامان بابام هست و حس میکنم مردانی رو مخ مامانم هستن و غیرتم فایده نداره اسارت شده یعنی الان خیانت ذهنی مخصوصا چیزی است باب و جامعه و سیستم خراب شده وقتی امثال ما خیانتکاریم به ناموس حق عج دیگه زن گرفتن خطا نیست بلکه حماقته یعنی واقعا زندگی نفرین شده ی شخصی و هم اجتماع امنیت نداره گرگ داره و همه استاد مخ زنی لذا منکه نمیتونم تحمل کنم گرچه پایبند به زندگی زناشویی نیستم و عشق مجاز ولی امنیت رو روحانی نمیبینم یعنی یه عده حاظر میشن برای یک زن مومن مثله اون فیلمه پرویز پرستویی و زن حامله بودا خعلیا دوست دارن جای پرویز باشن و درکنار زن حامله ی مومن اصلا خدمت کنن ولی من خدمتشون رو خیانت میدونم البته فیلمه رو ندیدما ولی عکسشو که دیدم دیدم اولا من با زنهای مومن در دل بودم و خیانت کردم و چنین مردان رویایی دیگه نیست مثل پرویز خان دوما چنین مردانی هم باشه باز متنفرم که عاشق زنم بشه و بیاد کنارش و شرایطی باشه که من نباشم یا هرچی مشکلات زیاده یعنی الان دارن زنان مومن رو با زور احاطه میکنن و حجابشون رو مانع کردن و خیانت باب شده و فقط خود زنان باید جمع بشن برای خودشون کاری کنن خوب داره شارژ تموم میشه مسئله ی بعد اینکه خلاصه اینکه اگر بزارن مردم جمع بشن عالی میشه قبلا گفتم جوانان زیادی هستن که حاظرن در کنسرت مفتی بخونن الان هم میگم ولی اینکه حتی اگه یه کنسرت و سالن باشه جدا از مسئله ی شرع که میشه کنترل کرد من دوست دارم جمع بشن مردم و بیان سالن و خوشال بشن که جلوشو گرفتن و سالنی نیست اینجا و بدشون میاد یه عده مفرط وگرنه اگر دم‌خونه ی ما سالن باشه و زیاد باشه برای فرهنگ و نمایش تئاتر خوشالم برم ولی اصلا فکر کنم تو شیراز سالن تئاتر نباشه!!چه برسه حرکت جوششی ای که رخ میده فقط در جوانان برای آماده کردن نمایش چه برسه مردمم بیان میشه یه گروه و کمپین قوی زد لذا که استفاده نمیشه و باید بیشتر کار کرد لذا امنیت هست موضوع امنیت نیست که نمیزارن بلکه یه عده انگار عقده دارن یا اصلا شاید زور و مایه ی کار نیست!یا اختلاف هست بین دستگاهها

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی