یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۲۱ ق.ظ | علی | ۰ نظر

خوب آقا ما اومدیم نگاه کنیم ببینیم برای کلیپامون نظری فحشی نیومده باشه! دیدم بله کلیپ هفته ی قبل استاد دینانی یعنی اول فروردین ماه در برنامه ی معرفت شبکه ی چهار رو آماده کردن جز کلیپای دیداری بود لذا رفتم تو فکر هنوز نگاه نکردم کلیپ رو ولی رفتم تو فکر وقتی چهره ی استاد رو در نظر گرفتم رفتم تو فکر درمورد عقل چند جمله بگم ولی قبلش اینکه ما دغلبازیم که یه عده رو دور خود جمع کردیم حالا ممکنه یه مانور ذهنی ایجاد کنیم با وبلاگ مثل فوتبال ولی حرف حرفه ما نیست حرف حرفه اساتیدی مثل آقای دینانی است که باید نشست پای حرفشون و معرفت کسب کرد لذا اگه دیدیم که بیشتر حال وحوصله ی شنیدن مطالب ایشون رو نداریم بدونیم توطئه ای درون و بیرون ما هست و مثلا غفلت زده ایم و اما گفتم که من چهره ی آقای دینانی رو در نظر گرفتم و هنوز کلیپ رو مشاهده نکردم چند جمله به ذهنم خورد درمورد عقل بگم:

اول عقل یعنی فهمش

دوما عقل نعمته

سوما عقل تجربه نیست ولی با تجربه زیاد میشه

چهارما انسان اگر عقل داشت گناه نمیکرد و دنیا رو به آخرت نمیفروخت

پنجم عقل موقعی داریم که ضد خودمون باشیم نه پشتیبان و یاور و رای به خود بدیم

ششم عقل خوب و بد رو نشون ما میده ولی نه که بخواد قضاوت کنه و قضاوت شاید از حیطه ی عقل هم خارج باشه

هفتم گناه عقل رو زایل و نابود میکنه

خوب اینارو به ذهنم خورد که بگم و هرکدومش آدمی رو به فکر می اندازه من که فهمیدم عقلم ناقصه وکمه و خودم رو بزرگ کردم و حتی پیش شما هم بزرگ بشم و پیش قضاوت شما و در نظر شما باز نابودی و تحریب و افتضاح پیش میاد برام!! اگه چشمم نزنین حالم بهتره و حال و حوصله دارم برم کلیپ جدید استاد رو ببینم دعا فراموش نشه!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی