یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

سه شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۰۹ ب.ظ | علی | ۰ نظر
خوب درمورد حواس صحبت کردیم و الان مهمان داریم مهمان عید و من تو اتاقم پس حالا دیدیم انگار حواسم زیاد پرته چه برسه در نماز و ذهنم کندتر شده یعنی قبلا تمرکز زیاد بود و این قرص هام تمرکز آدم رو میگیرن و منم کلا بد تربیت شدم و خعلی فضولم و حواسم به همه جا هست یعنی توی خودم نیستم و همه چیزارو میشنوم درحالیکه دارم هزارتا کار دیگری میکنم و بابام اینطوری تربیتم کرده از کودکی که هوشیار باشم و فضول و همش متوجه ش باشم خلاصه داشتیم فکر میکردیم که روش برخورد با اذکار خدا خدا میدونه چقدر باشه یعنی تکنیک استفاده از ذکر الهی مثلا بعضیا ذکر میگن برای و موقع سکس یه ذکر خاص دارن بعضیا با ذکری انس دارن مثلا شاید اصلا کارای عجیبی هم ازشون سر بزنه بعضی شیاطین حتی از ذکر خدا سواستفاده میکنن و مخ میزنن یا میل طرف رو عوض میکنن بعضیا با اذکار شیاطین رو دور میکنن بعضی ها حمله میکنن به کسی خلاصه کاربرد ذکر زیاده و ممکنه شما بگی باید به هرذکری خاص باید کار کرد و تمرین کرد و  یک انس و معرفتی پیدا کرد تا بشه استفاده کرد یا اصلا بگی برای ما ذکر خدا شوخی نیست و کاربردی نداره و ما برای سواستفاده و یا ثواب ذکر خدا نمیگیم و اسلحه نمیکشیم! حالا یکی از روش های برخوردی که من تو رختخواب با ذکر خاصی هم ممکنه انس خاص نداشته باشم بله حالا اجتماعی هم هست مثلا توی تلوزیون صلوات میفرستن و مردم روشون اثر داره یا همش مداح میگه حسین حسین حسین پشت سر هم پس همش پنهانی نیست در دل و بر زبان هم میاد خوب یه کاری که میشه کرد که گفتیم اینه که تمرین کنیم و انس بگیریم خوب اینم خودش تکنیک داره مثلا من الان تو رحنخواب دیدم حواسم پرته مهمان هاس که چی میگن و تصمیم گرفتم که ذهنم رو خدایی کنم و بگم به من چه باید خدایی فکر کرد مثلا خلاصه ذکری رو در نظر گرفتم و تمرکز کردم بر ذکر و به خودم گفتم باید انقدر در ذکر غرق بشم که توجهی به سروصدا نکنم خوب این هم تمرین شخصی و تمرکزی است که دست خودمه هم دست خدا و فرشته ها و باید هم تمرین کرد نه که یه دفعه ای ذکر جادو کنه یعنی اگر من بتونم روی ذکر (یا علی) تمرکز کنم که هیچ چیز نشنوم هم قوی میشم هم خدا بهم جایزه میده و تاثیر روحانی داره البته روش های برخورد دیگری هم هست که مدام ذکر بگیم پشت سرهم هزاربار خوب اینم جایزه داره خلاصه خواستیم غیرتخصصی درمورد اذکار بحث کنیم و روش برخورد که شما هم کمک بدید حالا دیگه فعلا تو ذهنم نیست که چکارا که نمیشه کرد!مثلا تصویر ذکر رو در نظر گرفت یا در ذهن نوشت یا برروی آنچه چشم میبینه مثلا در ذهن رو دیوار اصلا چه ذکری متناسبتره مثلا موقع دعوا و شکست حریف در رزم و کشتی باید چگونه حریف رو از پای درآورد با ذکر خدا اینا همش موضوعه دیگه!ولی یکی از بهترین برخوردها به ذکر و کسب معرفت اینه که معرفت خدایی کسب کنیم دربرخورد با ذکر یعنی صفات خدارودر خودمون ایجاد کنیم در اذکار اون صفاتی که مشترکه بین خالق و مخلوقش که حتی بزرگان گفتند حتی اگر یه صفت خدارو که میشه درتوان هست که بشه یعنی مشترکه رو اگه ایجاد کنیم درخودمون خعلیه!!!حتی یه دونه صفت
  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی