یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

يكشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۱۹ ق.ظ | علی | ۰ نظر

خوب ما بعده مدتها باز حس خداییمون گل کرد یعنی وقتی خدا تو دل خاموش باشه و کور باشیم هیچی از خدا نمیفهمیم و حتی از خدا هم صحبت نمیکنیم و این خودش یه بیماری سخت روانی الهی تکفیری است!!! خوب خعلی خوبه همینکه درمورد خدا صحبت کنیم که حتی خودمونم بیچاره و هیشکاره ایم همین رحمت نازل میکنه به اسب های آهنین یعنی خودروها محبت زیاد میشه مردم اخلاقشون خوب میشه و اینه قرار ما نه سرکوب گناهکار و تخسیر گناه ما بین المللی بشه پ حبسمون بدن نه باید خدایی شد کلا!مثلا الله اکبر ذکر مرجعه تو باید خودت معنی کنی این اذکار رو همین رحمت نازل میشه و خدا پیدا میشه یه معنی الله اکبر یعنی خدا بزرگتره یعنی بالاتره در همه ی فضایل پس ذکر کلی یعنی اگه زیباست خدا ولی از همه زیباتره اگر بیناست از همه بیناتره خوب یه معنی دیگرش که امید داریم رحمتش نازل بشه و میگوییم پس اینه که الله اکبر یعنی توجه کن به خدا از همه بیشتر!!! یه معنی دیگرش یعنی اهمیت خدا بیشتر از همه چیزه حالا من تازه فکر کردم ولی خعلی چیزاست که حتی بیمورد دوست دارم یعنی توجه دارم بهش و اهمیت زیاد داره حالا بیمورد هم هست یعنی وسواسم داریم ما!! حالا بماند اینکه خدا پیدا شه و رحمت نازل باید میکرده با این اندیشه ی خدایابی! اصلا کلا هم همینه شما توجه کن خدارو پیدا کن مثلا خدا بینا است داره مارو میبینه ما میدونیم ولی نفهمیم مثل حیوانات و دوساعت از خدا صحبت کنن گوشامون رو انگار بسته انداااا! حالا این همه صفت که میشه خدارو دید شناخت توجه کرد فهمید یافت برگشت خندید اصلا! همین صفات رو که فکر کنیم و توجه داشته باشیم خدا میشنوه خوب بهترین و بالاترین وجود ناموجود عالم بشنوه خعلی تعجب داره خعلی میشه فکر کرد مثلا ما فکر میکنیم خدای معصومی داریم مثل بچه های کودک معصوم که حالا خوابش میاد و فهمش و توجه ش به ما نیست بلکه ما خدارو گم کردیم شوخی که نیست ما اصلا به همه چیز میرسیم و توجه داریم کمتر از همه ی حق ها حق خدا برماست و انگار هرکار خواستیم مجوز داریم و خدایی نیست من حال خودمو گفتم ولی انتظار دارم اگه میگم خدا سمیعه یه خورده تلنگر که چه طور خدا اصلا میشنوه و بعد حالا که شنید و شنفت چی شد بعد ما چه کردیم خوب من حق میدم کافرانه باشیم و هیچی از خدا نفهمیم چون معرفت مشکله و یه مرتبه خدا با یه عمل گناه میره از دل بیرون و ملعون میشیم چقدر من خودم مسائل اجتماعی غصه خوردم و خودم رو بزرگ درصورتیکه به خودم حتی اگر بیشتر شخصا توجه الهی داشتیم و دعا میکردیم و با خدا بودیم خدا کمک میداد غصه برطرف اینجا همه چی مصرفیه انگار کلا همه چیز توجه دارن جز خدا یعنی این جاسوسان آمریکایی ممکنه از جیک و پوک و ریز زندگی ما خبردار شن ولی هیچی خاک تو سرا از خدا نفهمیدن اصلا میگن نیست و ایمان و یقین الکی که نیست!حالا این همه صفت زیبا خداوند داره اصلا ماندن علمای دین یه سری به جوشن کبیر بزنیما اگه خدا بخواد ولی ما هیچی نفهمیدیم از خدا دشمنشم هستیم میگیم خدا باهامون قهره نمیدونم قبلا جوانان عذاب وجدانشون زیاد بود حیاشون بیشتر بود هی میگفتن و زیاد شنیده میشد نمازام حال نداره افسرده ام گنهکارم ناامیدم نمیدونم خدا قهره حالا نمیدونم چی شده خوبتر شده یعنی یا نسل جدید مثل ما نسل سوخته نیستن از کودکی ماهواره ای بار اومدن؟!! البته فکر کنم یه جنگی رخ داده بین دکترا سر این مسایل روانی و سبک زندگی مردم عوض شده یه صلوات بلند نمیفرستن میترسه یاروه!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی