یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

يكشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۲۵ ب.ظ | علی | ۰ نظر

خوب از فضای قلیان و نوحه برمیگردم دریغ از یک اشک بعد از هرچه زمزمه ی نام مبارکشون و توسل !!خوب اولا اشک برای امام نریختم و این خعلی بد شد حالا میخوام باز کنم دلیلاشو و چند تا دلیل میگم شما هم توجه کن خوب همین اشک ریختن معرفته دیگه از روی شناخته و باعث توبه راحت شدن زیبا شدن معرفت کسب کردن مقرب شدن و آرامش و هزار بدبختی رو رفع میکنه اگر اشک بریزیم برای ابا عبدالله الحسین(ع) ولی قبل از دلیل اینکه یک عوامل درونی هست که باید باشه یک عوامل بیرونی یعنی آدم یه موقع گناه میکنه بعد گریه ش میگیره و دلش میگیره و اشک میریزه این فضاش ممکنه شیطانی باشه بعد از گناه خوب حالا عوامل خارجی هم هست که خعلی هم مهمه من دو دلیل پیدا کردم که چرا اشک و معرفت ندارم البته هیچکس به راحتی نمیتونه گریه کنه مگر امام حسین(ع) خودش توجه کنه تا اشک بیاد و من امید دارم با گفتن این دو دلیل سیستم بریزه بهم و دفعه ی دیگه عامل خارجی که دست من نیست و دست شما و محیط و شرایطی است که به وجود اومده باشه عامل خارجی این بود که ما اصلا دشمنان رو لعن هم بکنیم باز شیاطین رو باهاشونیم یعنی مثلا من دارم نوحه گوش میدم ولی فضای خونه اینه که شیاطین میرقصند خوب در این فضا که رحمت نازل نمیشه میشه؟؟ نه شهدا نمیان ارتباط سخت میشه لذا درسته عامل خارجی هست ولی در درون باید بیزاری بجوییم وگرنه فضا خراب میشه یعنی باید بتونیم شیاطین رو دفع کنیم ما متعصافانه در روی زبان لعن میکنیم آل سعود رو بعد اگه بریم پیششون خعلی هم خوشیم!!! این اولین شرایطه که در گروه ما نباید کسانی که منو کنترل میکنن یه سری شیاطین زن که در خیالم بود باشه اینا نامردن و با وجود اینا نوجه و اشک نداریم دوم خودم باید مثلا بگم اللهم العن یزید و در ذهن با این شیطان جن و انس بجنگم و در ذهن بزنم تو گوشش و اونقدر قوی باشم که ردش کنم بره تا شهدا بیان پس عامل دوم اینه که شیاطینی که خودشون رو از ما میدونن رو دور بتونیم بکنیم در ذهن و دل عامل سوم در شیطنت اینه که خودمون هم از شیاطین نباشیم یعنی همونطور که گفتم اگر ما اوباما رو دیدیم و خودش به طریقی اومد باید فحشش بدیم نه که بریم باهاش دست بدیم ببین شما هرچه قدر امام حسین (ع) رو دوست داری و ی دلت میخواد گریه کنی و دوست داشته باشی باید دشمناشون رو هم بدت بیاد و بجنگی من اینطوری نیستم یه راهش اینه که وقت بزاری همه ی دشمنان اهل بیت و حاظر و غایب رو لعن کنیم وگرنه اشک نمیاد و وگرنه در آینده راحت گولمون میزنن و راحت میشیم دشمن اهل البیت اینطور نیست که گفتیم یا حسین(ع) و عشق آغاز شد!! لذا دشمن شناس باشیم و لااقل دشمن خودمون رو بشناسیم از جن و انس و لعنتش کنیم حالا اگر قوی نبودیم که دورش کنیم باز لعنت میکنیم که ای خدا ما از اونا نیستیم بعدا نوحه که گوش دادیم انتظار اینه که اگه شما هم شیطان رودور نکردی از گروه ما خود خدا بفریادمون برسه لذا یکی از مقدمات قبل نوحه گوش دادن باید همین باشه که اشکمون جاری و معرفتمون زیاد شه!

و اما عامل داخلی که باعث شد اشک و معرفت نداشته باشیم این بود که کربلا رو از چه دیدی دیدم خودم اینبار مثلا میگه توی نوحه که نیزه بر گلوی علی اصغر (ع) خوب ما مثلا ممکنه هزارتا جهانبینی داشته باشیم یکی میترسه از خون یکی میترسه از دشمن و همشم ترس نیست چه طور میخوای واقعه ی کربلا رو ببنیی با چه دیدی؟؟ یعنی خعلی وقتا نمیشه در تئاتر واقعه ی عاشورا رو نشون داد هم فضای کریلایی میخواد و هم جهانبینی خوب ببین این نیزه جکمش چیه فلسفیه مثلا قضیه درک و احساسه یا منطق و جبره ببین اینا اگه حب الهی نباشه گمراهیم باید یه سنخیتی داشته باشیم با خود امام حسین(ع) باید ما هم یار امام حسین (ع) باشیم باید علاقه داشته باشیم نه اینکه از نیزه بترسیم و بخوایم بگیم آهان من ترسیدم و خدا برای من اینرو نیاره که نیزه بخواد بهم حمله و جهانبینی من این باشه که الهی خدایا کار بکن که هیچ وقت بلای امام حسین (ع) بر من نیاد این یک جهانبینی غلط زنانه است که فکر این گروه نمیزاره من گریه کنم!!! لذا هدف میتونه این باشه که ای کاش من پیش حضرت حسین (ع) یار ایشان بودم و فدای ایشان میشدم البته میدونم اغراقه ولی نه اینکه جهانبینی من این باشه که ای خدا نیزه هیچ وقت کسی نیاد به سراغم باشمشیر و کارد این پسترین احساساتی است که دچار میشن بچه هایی که با من دارن همرام چکم میکنن و هیچ علاقه ای به امام حسین ندارن و منم اشک نمیریزم اگه سیم میگذاشتم توی گوشم و نوحه گوش میدادم و گریه و قلیان بهتر بود ولی ما گفتیم اینبار میخوایم علنی نوحه گوش بدهیم بلند و انتظار داریم شیاطین لااقل دور باشن و یاران مخلص همراهی کنن وگرنه هیچ اشک و اینا نداریم این هم برای  آشکار سازی گفتم دفعه ی بعد انتظار نداشته باشید که این فضا اینطور باشه چون ما رسواشون کردیم و عده ای گمراه بودن فاش کردیم حالا باید نادانان و جاهلان و حتی خودم از خواب بیدارشیم وگرنه وقتی رسوا شدن خدا لااقل یاری میده منو به خاطر این حرفام دیگه شمار نمیدونم!

البته بخش اعظمش تقصیر خود کارهای ماست و گناهان وگرنه شیاطین نیاز بدعوت ندارن هرجا بتونن نفوذ پیدا میکنن و دوستان هم دلشون دست خداست که یادمون نمیکنن ما هم البته غافل باید توبه کنیم و پیمان  وعده ی دوباره با ولی خدایان ببندیم تا دل ها جمع بشه وگرنه مظلوم که نبوده ایم!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی