یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

يكشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۴، ۰۳:۵۴ ق.ظ | علی | ۰ نظر

آقا ما یه سخنرانی از آیت الله فاطمی نیا ره امشب شنیدیم اصلا مثل هواپیما وقتی عقلمو به کار باندازم و انصاف بدم ربجکت میکنم همش!! یعنی اون مثله ی زنا به نحوی شیطانی بوده اولا و روح نبوده اند!!! دوما من رن نمبخوام بلکه عکسامو که گذاشتم جو  گیر شدم که زیبام گفتم یکم تخیلم رو زنانه کنم و تو دام افتادم ولی گناه کبیره یعنی خود ارضایی نکردما ولی به هرحال فکر و اینارو راه دادم اینا هم کمک کردن حالا شیطان بوده مجنهد بوده این زنان که من قبلا هم بهشون بد فکر کرده بوده ام با همراه همون گناه که دردسترسم هستن خدا ببخشه ایشالا ولی هرچه هست اینه که علمای ما تو خواب هم که احتلام میشدن ناراخت میشدن و یه نوع شکست بوده و غفلت و آژمایش بزرگ الهی یعنی من شنیدم که قبلا یکی از علمای بزرک بود فکر کنم نوشته بود من تا ازدواج نکنم تو خواب هم قبول ندارم که این خالات رو مثلا داشته باشم! بله ما سنبده بودبم به نفر طلبه با حوری ای ازدواج میکنه و چیز میشه یعنی شرایط ازدواج رو نداشته بعد ما هم دیدیم پس میشه همچین کاری و فکرمون منحرف شد! و جوگبر سدبم دبدبم به ریبایی اون حوریا نیست بعد گفتیم جنه! بعد دبدبم نبست گفتیم شاید روحه حالا میگن شیطان! آقا پس باید دوباره توبه کنم و از این فکرا دفعه ی بعد درموردشون نکنم! حتی اگر شرایط نرم نرمک و چست  و چابک شد یعنی اصلا یه آِیه هست که ایشان تو سخنرانی گفتن که ( او و قلبله اس سما ذا میبینند از جایی که شما آن هارا نمی بینید)! بله آقا داستانی رو هم ایشان گفتن که یه نفر نکته ای از این آِیه رو میخواسته بفهمد بعد میره و  خلاصه در عالمی شیطانی رو میبنیه و میشینه به گفتگو و اینا تا اینکه شیطان مغلوب میشه و بهش میگه دیدی حالا مثلا شکست خوردی ای شیطان و شیاطنه میگه حاجی میخواستم یه ساعت از وقتتو تلف کنم!! بله آقا یعنی نکته ی دیگرش اینه که اینا یه طوری به سراع ما میان که اصلا حس نمیکنیم و فکرمون بهش نمیرسه از یه جاهایی شیاطین میانا که اصلا نمیفهمیم و یه مرتبه میبینیم وای چه گناه بزرگی کرده ام و من بودم اصلا!؟ بله اینم وضع ما بوده پس و نکته ی دیگرش این بود که قرآن کتاب خدا هدی للمتقین است این  آیه دو دور رو شکستن ایشان و خواستن بشکونیم یکی اینکه متقین در درجه ی پایین تر با اینکه به سراغ قرآن برویم و یا حالا من میگم نوجه هم شاید بشه همینکه به بخونیم همین خواندنش باعث تقوای در درجه ی پایینتره یعنی تقوای سلمان علیه السلام رو نداریما ولی در درجه ی پایین متقی میشیم و خدا  گفته هدایت است قرآن برای متقین! حالا یه توضیخاتی هم دادن و اینا تا نکته ی دوم اینکه آقا باید پس معرفت کسب کنیم و کسب معرفت هم با عمله یعنی باید عمل کرد اون معرفت تفضیلی است ولی باید عمل هم بکنیم حالا دقیق تو دهنم نیست ولی عجب سخنرانی خصوصی شده بود! یعنی شاید معرفت اگر کسب کنیم میتونیم کننده ی خوبی هم باشیم! جابره سه البته اینو در روابط زناشویی گفتم و آخرم اینکه ایشان گفتن هیچ کار خیری رو کوچک نشماریم! بله آقا خدا خواست من رفتم یه چند تا کلیپ آیت الکرسی رو دیدم چند دقیقه پیش و آرومتر شدم و هم مداحی خاج متصور هم براتون که گذاشتم دیدم وضعم چقد بده یعنی فهمیدم در دام شیاطینم و نمیفهمم!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی