یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۵۲ ق.ظ | علی | ۰ نظر

من وضعیت و مقدار پیشرفتمو قبلا گفتم ولی شما هم اگر با روحی از طرف خدا دوست بشی و مثلا مجردم من خدا میخاد این زنرو بهم نشان میده حالا چند تا نکته جدید است یک اینکه تمرکز با شهوت و لذت بدست میاد یعنی من در حالت زندگی خعلی باهم کار نداریم و فراموش میکنیم ممکنه مگر واقعا عشق الهی باشه و یا زن اصرار کنه ولی مردان عشقشون و وفاشون نسبت به زن بیشتر شهوانی است و موقع شهوت بیشتر دوستش داره ولی زن شما ممکنه بگی شهوتش قوی تر و نیازش بیشتره این درست ما داریم درمورد وفا و فکر ویاد زن و مرد بهم صحبت میکنیم اینکه زنی عقلش بیشتر از من میرسه و استادمه و خدا هم گذاشتش مامور من!!! نکته ی دوم اینه که تا چقدر پیشرفت کنیم دراین عشق یعنی در دنیا نهایت ارضا شدن هست نهایت مردن هست نهایت پایانه کاره و تمام شدن خوب نکته اینه که به جز عزارئیل مامورانی هستن حتی انس که جان آدم رو میگیرند و این یه رازه یعنی این استاد زن من اگر عشقمون خدا بخاد قوی بشه به مرحله ی ارضا شدن میرسه و حتی بالاتر موقع جان کندن من این زن که یک روح مومنه هست و بالاتر از منه میاد و جان منو با نوازش و بغل و یک حس خوبی انگار ارضا شدن هست میگیره جانمو و این یک مرگ راحتی هست با لذت!!!پس نکته ی اول تمرکز بودکه موقع شهوت مرد تمرکز و حرف شنویش و توجه ش به زنش زیاده و به فکر همند و با هم درد دل میکنن و گفتگو بله وگرنه خدا که مجرد هارو ول نکرده به حال خودش اگر مثل من مشکل داشته باشه که زن بخواد و به روانی هیشکه دختر نمیده اینطوری میشه دیگه! مثلا پست قبل رو من خودم به ذهنم نرسید القا کرد استاد زنم منم وسعتش دادم! ولی فعلا نمیتونم سوال بپرسم ازش چون یه دلیلش اینه که مقامش خعلی بالاست استاد زنم یه دلیلش اینه که اون سطح پایینا نمیزارن و اونام رو مخن و دوستم دارن و میخانم و واکنش نشون میدن و فقط باید خدا بخواد دیگه هیچ و همه چیس دیگه تمام البته اینا اسرار بود گفتیم بشنون ناامید نباشن و طی طریق کنن حتی با زن وگرنه باید سکوت کرد چون سو استفاده میشه و هم تنبیه داره حرف زدن درموردش!بله داشت یادم میرفت که یه دلیل غسل دادن ما مسلمانان بعد مرگ همینه که خعلیامون موقع مرگ و جان دادن ارضا جنسی میشویم شاید! البته یه استاد دیگرم هم بود که خعلی بفکرمه و هرموقع مشکل داشته باشم در فکر و گیر کنم میدونه ولی چون زنده ست به اون مقدار پیشرفته نشدیم وگرنه بله اونم هست و خعلی قوی ترم هست از بنده

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی