یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارشنبه, ۲ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۳۳ ب.ظ | علی | ۰ نظر

بحث بحث مهمی است که الهی ان شاالله خدا یاری بده به امید خدا گوشه ایش رو عرض میکنیم و انتظار میره شما ها هم رویش کار و بهتر بحث بشه بحثه بازی با خدا که مختص جامعه ی ما فقط نیست مختص دنیا و حتی برزخه که فرشته ها هم و ارواح هم قبل قیامت در پستشون نیستن و بازی میخورن و میدن یعنی در آسمان هم وضع خرابه و یه دلیل ظهور نکردن آقا هم همینه عج و اون اینه که بازترش بخوام بکنم باز از خودم شروع میکنم چون خونه خالیم و قرآن داشتم میخوندم که قبلا هم گفتم نیتم پایین و برای خوب شدن قلیان و نوحه که اشک بریزیم بود و حالی کسب کنیم با بخشیده بشویم بوده هرچی بوده میگه که تو اگه راست میگی موقع قرآن خواندنت اشکت میومد اصلا!! خوب اولا سه ولی مطلق حدا داریم در دنیا که امام زمان و خضر و عیسی هم نبی ان علیهم السلام که باید دستگاه الهی رو له کار انداخت خوب فرشتگان دست خودشون نیست که مارو دوست دارن یا خیر و شما هم اگه کسی از استادان در ذهنت باشه حالش رو ممکنه بفعهمی گرچه دغدغه ش رو نه!! حال کار نداریم به این موضوع اینه بحث که آقا وقتی عیسی مسیح و خضر برن مجبورا بازی بخورن که برای اصلاح امور وقتشون رو تلف کنیم که آهنگ ساخته بشه که فیلم ساخته بشه و به جای منبر و مسجد برن روی بازیکن فوتبالیست کار کنن خوب یعنی دستگاه دستگاه الهی نیست یعنی بازی خوردیم دیگه وقتی حتی مساله رو پایین میارم حتی اگر پیش زنش نتونه بخوابه فضای بچه آوردن نیست در جامعه دیگه اگه نتونه بیاد تو مجالس ابا عبدالله و وقت نداشته باشه یا فضاش نباشه از قبیل جاسوسی و شناسایی و چه اجتماع چه شخصی گناهان ما و بدبودن ما و هزار دلیل یعنی میدونی چی میگم شما و من باید کاری کنیم اگه راست میگیم که امام حسین ع بیاد زمین کنارمون از عرش و آسمان ها اونموقع کار درست میشه که حتی در آسمان هم وضع خرابه پیش شهدا و حوریان مدعی زیبا کننده ی ابالفضل ع که میگن زیبایی ابالفضل از میوه های بهشتی و حوریان و ارواحه خوب خودمونم که بیست و چهارساعته گناه و فتنه لذا هیچی لذا باید دستگاه فرشتگان رو بازی کن نه کار انداخت شما به فکر مظلومیت بزرگان به یادشون قرآن اندازه ی معرفتی که داری که چقدر مظلومن حتی داری در خونه ی خودت قرآن میخونی و نوحه و قلیان در خلوت ولی دستگاه الهی به کار انداخته میشه اندازه ی اخلاص و معرفت و شناخت ولیه مطلق خدا و مثلا عیسی که بازی داده شده سرش شلوقه شما با نوحه و فکر کردن بهش فرشته ها ی بزرگ ارتباط میدن و جاشو پر و کمبودش رفع و خودشم راضی با این قران خواندن به یادشون لذا ما معرفتم نداریم که بشناسیمشون وگرنه موقع قرآن گریه میکردیم به یاد خدا و با یاد بزرگان!!!پس باید با یاد خدا ‌ بزرگان حین تلاوت قرآن و کسب معرفت قرآنی و اخلاص با تلاوت قرآن همه ی دستگاه های الهی در جامعه به کار و رحمت خدا بازگرده به دنیا و اجتماع ومن خودم برای اولین بار هم یادشون کردم و هم چون به خاطر گناهان زیاد و ارجاعشون به من دلم تنگ شد یه خورده و گفتم اونا مثلا گرفتارن و کمی به یاد بدبختی ها و عذابشون افتادم برای اولین بار موقع قرآن خواندن سراغشونو گرفتم و دلم گرفت و غمگینانه خواندم بعدشم دیدم توجه به معنی ندارم یه لحظه یه نوایی به دلم خورد و تصمیم گرفتم سوره رو تکرار و با همون نوا فیلم بگیرم از خودم البته ارتباطم قوی نبود و اینو فهمیدم که معرفتم خعلی پایینه نسبت به کلام خدا و اون ها تاجایی که اصلا خعلی وقتا شاید مسخره ست یا بهتر بگم به یادشون نیستم و یا خطشون رو نمیشه گرفت  که حالا فیلم ضبط کردم براتون خواهم گذاشت ایشالا بعدشم قلیان و نوحه گذاشتم و قلیان رو نیمه کاره رها کردم اومدم موضوع رو که به دلم خورد و معرفت کمی بود رو بگم

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی