یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارشنبه, ۲ دی ۱۳۹۴، ۰۳:۴۳ ق.ظ | علی | ۰ نظر


معاون استاندار سمنان:
مسجد سنگر مقابله با تمام تهاجمات پیدا و پنهان دشمنان است

معاون استاندار سمنان گفت: مسجد سنگر مقابله با تمام تهاجمات پیدا و پنهان دشمنان است و این سنگر باید روز به روز تقویت شود.

خبرگزاری فارس: مسجد سنگر مقابله با تمام تهاجمات پیدا و پنهان دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودیان، سیدحمیدرضا هاشمی ظهر امروز در همایش ائمه جمعه و جماعات شهرستان، رؤسای هیئت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه‌های بسیج که به میزبانی پایگاه ثارالله در حسینیه قلعه شهر رودیان برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت هفته دولت و تبریک این هفته به همه خدمت‌گزاران به انقلاب اسلامی اظهار کرد: هفته دولت فرصت مغتنمی است که خدمت‌گزاران نظام اسلامی دستاوردهای خود در عرصه‌های گوناگون کشور را برای مردم که ولی نعمتان انقلاب هستند، بیان کنند.

وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر الگوهای دولت اسلامی هستند و این دو بزرگوار مانند دو کوه برای ارتقای انقلاب اسلامی ایستادند و جان خود را فدا کردند.

هاشمی تصریح کرد: انقلاب اسلامی به برکت رهبری امام راحل که یک روحانی وارسته بود و حضور مردم ما در قالب بسیج مستضعفین پیروز شد و تاکنون نیز این دو عامل در کنار هم در تعالی کشور حضور فعال داشته‌اند.

وی بیان کرد: روحانیون ما تأثیرگذار در جامعه و تمام عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و دینی در کشور هستند و این پتانسیل بسیار عظیم را باید قدر دانست و بهترین استفاده را از آن کرد.

فرماندار ویژه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: بسیج مستضعفین نیز از ابتدای انقلاب بازوی پرتوان انقلاب در همه بحران‌ها بوده و هست و این نهاد مردمی در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی قرار دارد.

وی اظهار کرد: روحانیت و بسیج دو عاملی هستند که با حضور آنها انقلاب ما در حال پیشرفت و تعالی است و باید رابطه این دو روز به روز بیشتر و بیشتر شود.

هاشمی با بیان اینکه مسجد مامن روحانیت و بسیج بوده و هست، گفت: سنگر مسجد، سنگر مقابله با تمام تهاجم پیدا و پنهان دشمنان است و باید این سنگر روز به روز تقویت شود و حضور بسیج در این سنگر در کنار امام جماعت و هیئت امنا سبب رشد و تعالی آن می‌شود.

هاشمی تأکید کرد: باید تلاش کنیم تا مسجد کانون رشد و تعالی و تفکر جامعه و به ویژه مأمن نسل جوان ما باشد تا اینگونه آنها از خطراتی که دشمن برای آنها طرح‌ریزی کرده مصون بمانند.

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی