یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

سه شنبه, ۱ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۵۳ ب.ظ | علی | ۰ نظر

دوباره رسیدم به رنگ خدایی شدن گرفتن و بودن و باید شدن و دوم هم دیدن اینکه خودپرستیم دو مثال از خودم اینکه موقع نوحه و قلیان گریه و اشک میخاستم در صورتیکه خودپرستیم و قدرتم زیاد بشه ولی نور الهی با خودپرستی نمیشه یعنی من نوحه رو سوزناک ندونستم چون اشکم نیومد درحالیکه اصل خدا و خداییان اند و هی آهنگ رو عوض کردم درحالیکه میخاستم خودم جای خدارو بگیرم و شمارو گول بزنم و اگر خودپرست باشیم به هیج جا نمیرسیم دوم اینکه فکر میکردم هر که خدایی بشه قدرت الهی میگیره الان فهمیدم مثل مراجع مظلوم میشه و هیچکس درکش نخواهد شد و در دنیا چنان فشار میاد که هیچکدوممون طاقت یه لحظه خدایی شدن مراجع رو نداریم درصورتیکه فکر میکردم با نور خدا در دنیا میتونم بر سر همه مسلط شم پس باید امام حسین زمانمون رو بشناسیم و وصل بشیم درحالیکه خدا با توجه به خواسته ی اونا هست که به ما رحم میکنه و ما نور رو برای خودپرستی و مشهور شدن و دنیا خواستیم و اصلا گناه کردیم و خدا هم مسخره مون کرد بعد گناه لذا دو نکته قبل از قلیان دارم و بعد قلیان هم اینکه ما امام حسین زمان خودمون رو بشناسیم و پشت خط اونا کار کنیم مثل مراجع که نور خدایی شدن از اوناست فقط و اونا دلشون خونه که ما نمیدون دغدغه هاشون رو و اصلا بیشتر از امثال ما دلشونم خونه که مدعی هستیم اصلا بعد میخوام خودپرست هم بشیم لذا کمی هم اشک ریختم و اما قبل نوحه ی قلیون کمی در خونه خالی قرآن میخونم و تکنیک داره اما قبلش اینکه اول همش با خدا درد دل کنیم یعنی دوست داشتن معشوقه های ذهنیم رو هم حتی از خدا بخوام نه به خودش بگم نازم کن!!! اصلا همه چیز باید از خدا خواست شما و من از آینده خبر نداریم پس بگیم خدایا بسلامت برسون مارو خونه هرکاری میکنیم با خدا بگیم و از خدا همه چیز بخوایم مدام یعنی مثلا قلیونم بکشیم بخوایم خدایا تو اشک بده هی درخواست از خدا کنیم و هی پناه ببریم برای جزئی ترین کارها همش رنگ خدایی بدیم به زندگی و هی در دل با خدا حرف بزنیم حتی مثلا دستشویی هم بخوایم بریم از خدا بخوایم راحت تخلیه شه این دیگه اصلا چیزترین موضوعه خدا میگه ادعونی استجب لکم دوم نکته بزرگان هستن من قرآن رو تصمیمم شد برای مراجع بخونم قبل از قلیان و نوحه و اصلا اینکارو هم برای فرشته ها اومدن میکردم نه برای خدا اینم خودپرستیه امروز تصمیم شد برای مراجع و استادام بخونم بعد مثلا شما توجه کنی عارفان بزرگ مثلا روزی هزار بار سوره قدر میخوندن بعد من چندین سال پیش اومدم امتحان کنم گفتم یعنی چه و هی مبخواستم معنی و اسراری از سوره رو کشف کنم و خسته م شد و دیگه اینکارو نکردم حالا مبفمم این عارف مثلا به امام حسین ع وصل بوده و برای ایشان و به یاد صورت مبارک و به عشق استادانش اینکارو میکرده نه که توجه ش حالا حتما به معانی و اسرار جدید سوره باشه بله اکتشاف رخ میده پرده کنار میره و راهنمایی و هزارتا چیز بهت میدن که اگر به یاد استادت همینطور قرآن بخونی و راه رو بهت نشان میدن و از اونا است که به ما رحم میشه و نور میدن پس این خودپرستی و قدرت طلبی رو باید بیخیال شد که خعلی سخته ما نور بهمون بدن فکر میکنیم خداییم و مایه ی فضل عالم و انتطار پرستیده شدن داریم مراقب باید بود تا جایی که سرمون به سنگ خواهد خورد اگه خودپرست شیم و خدا اصلا مسخره مون خواهد کرد اینم اشکالات بزرگ و سوتی های دیگرم بود که میخواستم با زور خودم و خودپرستی گولتون بزنم خوب جوانیم دیگه حالا خدا کنه عوض شیم و برگردیم از برکت بزرگان خدارو که نمیشه گول زد!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی